Ga naar inhoud
GENEGEERD

Meyerco Necklance


Gast ghostwhiper

Aanbevolen berichten

Gast ghostwhiper

Ik kon het vandaag toch niet laten.

Was op internet aan het surfen beetje rondneuzen in de online shops en kwam weer wat leuks tegen

 

Ik stel voor de meyerco Necklance.

phpThumb_generated_thumbnailjpg.jpg.d4f85c25059b5202c692d4f6e4fc6f36.jpg

 

Een leuk 6 inch mesje wat je om je nek kan dragen voor weinig geld. (9,95 euro)

Het 3 inch 3mm dik lemmet is van 440 rvs en is fabrieks af goed geslepen.

Heb geen idee of het een full tang mes is maar gezien de prijs en geringe gewicht denk ik van niet.

 

Handvat voelt goed en is netjes afgewerkt alleen een beetje aan de kleine kant.

Er zit een gaat in wat je eventueel een lanyard aan zou kunnen bevestigen maar denk dat dat niet prettig is met dragen.

 

De schede houdt het mes prima op zijn plek alleen vind ik het enigszins jammer dat als je de broek clip zou gebruiken je het mes ook op zijn kop draagt.

Het touwtje aan de schede doet zijn werk al is het niet echt super van kwaliteit.

 

Ga hem eens een poosje dragen en dan vul ik dit bericht verder aan met ervaringen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Die zijn nog best lastig om aan te komen besteld ze zeker in Amerika dan? @johannes nog een goed adresje voor mij?

 

Een mooie Bark River Bravo II necker inderdaad.

 

Ik heb eigenlijk maar twee leveranciers, als ik er meerdere tegelijk bestel laat ik ze uit Amerika komen.http://www.the-knife-connection.com/ door de hoge verzendkosten is dit dan aanzienlijk voordeliger dan uit Duitsland.

 

Komen we meteen op mijn tweede leverancier, die zit in Duitsland. http://www.klingenwelt.de/ dit is bij mijn weten de enige dealer in Europa.

Is wel wat duurder maar wel je spullen binnen 3 dagen in huis, komt bij dat Jenni en lothar heel aardige mensen zijn die je graag willen helpen als je speciale wensen hebt voor een mes.

Als je geduld hebt kan je een mes helemaal naar wens laten aanpassen.

 

Groet,

J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk mes, ik draag al sinds een jaar een neckknife, een paar dagen geleden een gekocht van mijn favoriete merk ik zou niet meer zonder willen.

 

Groet,

J.

Ik vraag me af of het wel veilig is om zo'n scherp mes om je nek te hangen? Loop je niet het risico dat wanneer je een beetje ongelukkig valt, het mes door de schede heen je een leuke jaap in je borstkas geeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooie Bark River Bravo II necker inderdaad.

 

Ik heb eigenlijk maar twee leveranciers, als ik er meerdere tegelijk bestel laat ik ze uit Amerika komen.http://www.the-knife-connection.com/ door de hoge verzendkosten is dit dan aanzienlijk voordeliger dan uit Duitsland.

 

Komen we meteen op mijn tweede leverancier, die zit in Duitsland. http://www.klingenwelt.de/ dit is bij mijn weten de enige dealer in Europa.

Is wel wat duurder maar wel je spullen binnen 3 dagen in huis, komt bij dat Jenni en lothar heel aardige mensen zijn die je graag willen helpen als je speciale wensen hebt voor een mes.

Als je geduld hebt kan je een mes helemaal naar wens laten aanpassen.

 

Groet,

J.

 

Bedankt,

 

Ik ben nu serieus aan het kijken om er een te kopen...:mad:

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of het wel veilig is om zo'n scherp mes om je nek te hangen? Loop je niet het risico dat wanneer je een beetje ongelukkig valt, het mes door de schede heen je een leuke jaap in je borstkas geeft?

 

Nee hoor, ik draag hem altijd onder mijn T shirt dus hangt hij met de punt nooit richting borst.

Zou dat bij een val wel gebeuren, zou hij door de kydex schede moeten gaan, als dat zou gebeuren moet de klap wel zo groot zijn dat ik het zonder neck knife waarschijnlijk ook niet overleef.

Dus ja ik vertrouw het concept neck knife volkomen, een aardige bijkomstigheid is dat je meer ruimte in je broekzakken overhoud voor meer messen.:p

 

Groet,

J.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Ik vraag me af of het wel veilig is om zo'n scherp mes om je nek te hangen? Loop je niet het risico dat wanneer je een beetje ongelukkig valt, het mes door de schede heen je een leuke jaap in je borstkas geeft?

 

Ik heb bij de Necklance het touwtje wat aan de schede zit Door het gat in het mes gestoken en dan om mn nek gehangen.

Maar het mes zit zo vast in de schede dat er zo maar uit vallen vrijwel onmogelijk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...