Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

FreedomFighter

UFO vloot onderweg naar aarde?

Recommended Posts

Ofwel is iets bewezen en geloof ik het, ofwel is iets niet bewezen, maar is er veel onrechtstreeks bewijs of lijkt het plausibel en dan kan ik het ook nog geloven (bvb buitenaards leven in welke vorm dan ook) ofwel is het compleet van de pot gerukte onzin die alle realiteitszin tart (religie, ufo's, de Yeti,...:)) en dan geloof ik het niet...

O ye of little faith.....

Yeti's bestaan wel :p

yeti.jpg

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Zo vind ik de term 'supernatural' of bovennatuurlijk ook zo grappig.
Die noem ik "boven mijn pet". En met nog meer dingen die boven mijn pet gaan, kan ik er geen zinnig woord over zeggen.

Zolang er dingen zijn waar ik wel wat zinnigers over kan zeggen, hoef ik me niet bezig te houden van mezelf met dingen die boven mijn pet gaan.

Zo, en dat schept rust zeg! Heerlijk.

Deze post delen

dus we zijn alleen in het universum ? is dat niet het top punt van arogantie ? nee man de aarde is helemaal niet rond dalijk val je van het einde in het niets ?

Deze post delen

dus we zijn alleen in het universum ?

Waarschijnlijk niet, kansberekening lijkt uit te wijzen dat die kans klein is. "Leven" is echter een nogal breed begrip. Dat leven kan bestaan uit microben of vergevorderde beschavingen, we weten het niet. Duidelijk moge zijn dat er nooit ontegenzeggelijk bewijs is geleverd van buitenaardse beschavingen die met ons interacteren. Hetzelfde geldt voor God of andere Goden, vandaar mijn moeite met het begrip "geloven".

• Leuk 1

Deze post delen

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=7344:ufo-vloot-onderweg-naar-aarde-video&catid=34:ufo&Itemid=47

http://www.examiner.com/article/did-international-space-station-film-ufo-armada-coming-to-earth

Hieronder de originele liveopname link van de ISS, de objecten die vanaf 02:19:56 in beeld verschijnen gaan richting aarde, niemand kan de opname debunken of als hoax beschrijven aangezien dit de officiële originele link/liveopname is van de ISS.

Met andere woorden, wat het ook mag zijn, dat maakt niet eens uit, het bewijs is er gewoon dat er iets op beeld is opgenomen, nu de vraag wat natuurlijk. Dit is serieus, aangezien zoiets op deze proportie nog nooit is opgenomen voor iets dat onze kant op komt, en als ik eerlijk mag zijn lijkt het mij best iets intelligents. Alleen al de samenscholing van de objecten lijkt mij interessant.

UPDATE 1: 3/14/14 - The original ISS source for the video is available online at: http://www.ustream.tv/recorded/44762993. The UFOs appear at 02:19:56

Voordat men hierover gaat lachen graag even eerst serieus de berichten doornemen aangaande dit topic.

Wat denken jullie hierover. Debunkers ook van harte welkom, maar aub alleen met verstand en kennis waarover je het hebt.

Voor mensen die willen zeggen dat het simpelweg lichten van onze eigen aarde zijn ... (bespaar je dan de moeite, want dat is dikke bullshit).

Zo ziet een aardse lichtfoto uit vanuit de ISS. Dus de opnames laten duidelijk iets heel anders zien.

507690main_iss026e010155_full.jpg

Geknipte opname van de ISS

[video=youtube_share;rtexWpYWbXk]

AUB serieuze reacties, en als iemand hier meer over weet, graag melden.

Kijk hier eens naar: van KRO Brandpunt:

http://brandpunt.incontxt.nl/seizoenen/2014/afleveringen/13-04-2014/fragmenten/buitenaards-bezoek

Deze post delen

ufos is onzin dat bestaat niet is allemaal onzin het universum is leeg er is helemaal niks op andere planeten mensen moeten ophouden met geloven in sprookjes we hebben geen ziel

als we dood gaan gaat het ligt uit klaar niks donker wij zijn het enige intiligente leven OPHOUDEN MET FLAUWEKULLL

Deze post delen

@scroeffie door in 3 topics hetzelfde statement te maken kom je niet echt als serieus te nemen over, sorry, ben al een beetje klaar met je.

Deze post delen

@FreedomFighter , waarom lijkt jou dit 'intelligent'? Ik denk nog steeds dat het gewoon 'space debris' zou kunnen zijn dat in het licht van de zon vliegt. Kan natuurlijk iets heel anders zijn, daar sta ik best voor open maar ik zie nu niet direct aanwijzingen van 'dit is een alien fleet'.

Deze post delen

@scroeffie door in 3 topics hetzelfde statement te maken kom je niet echt als serieus te nemen over, sorry, ben al een beetje klaar met je.

Ignore. Don't feed.

Tja, mee eens.

Deze post delen

Van UFO's kan ik je heel veel bewijzen laten zien hoor maar ik neem aan de je bedoelt van buitenaards leven. Correctie want daar kan ik je ook het bewijs van laten zien; Buitenaards leven dat loopt, praat en een mate van technologie bezit die de onze ver te boven gaat.

Nee daar kan ik je op dit moment het bewijs niet van laten zien. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet bestaat en dat het allemaal maar als flauwekul bestempeld moet worden. Vooral niet op die manier waarop jij doet.

Ik kan namelijk ook andersom redeneren en aan jou vragen om te bewijzen dat het niet bestaat? Ik denk dat de argumenten dat het wel bestaat namelijk vele maten beter zijn dan andersom.

Als je eerst wat moet zien om er in te kunnen geloven, geloof je blijkbaar nergens in en als dat zo is heb ik eigenlijk best wel medelijden met je.

Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Tapatalk

Deze post delen

ufos is onzin dat bestaat niet is allemaal onzin het universum is leeg er is helemaal niks op andere planeten mensen moeten ophouden met geloven in sprookjes we hebben geen ziel

als we dood gaan gaat het ligt uit klaar niks donker wij zijn het enige intiligente leven OPHOUDEN MET FLAUWEKULLL

ufo's die hier regelmatig zouden een bezoekje doen zijn idd onzin, er is geen enkele logische reden dat een ras, hoger op de ladder der beschaving (of iig ladder der technologie), ons zou komen bezoeken, ofwel is er iets interessants te vinden en dan nemen ze het (goed- of kwaadschiks) ofwel is er hier niets te vinden dat hen interesseert en dan komen ze ook niet.

'Hebben we een ziel', ligt voor mij in dezelfde categorie als 'religie' op zich, zelfingebeelde verhaaltjes als bijproduct van ons eigen 'zelfbewustzijn', we blijken onszelf vooral heel belangrijk te vinden, dat blijkt wel een constante te zijn en daar komen dan ook al die fantasietjes uit voort.

Qua buitenaards leven, daar geloof ik wel in, daar zit een logica in, wat hier kan gebeuren kan ook ergens anders gebeuren, al zeker als je weet hoe enorm groot het heelal is.

En met leven bedoel ik niet perse intelligent leven...

En qua dat 'geloven', het is niet omdat ik geloof dat ik kan vliegen dat ik niet als een baksteen naar beneden zal storten, wanneer ik van een gebouw spring.

Men gebruikt dat 'geloven' trouwens verkeerd, waar de mensheid in geloofde is niet gebleken waar te zijn, maar vooral gebleken van niet waar te zijn, maw, wat je 'moet geloven' zal dus vooral larie en apekool zijn. Men geloofde dat de wereld plat was, men geloofde dat de zon rond de aarde draaide, men geloofde dat de aarde het middelpunt van het heelal was, u see my point...

Deze post delen

Gast Peerke
Wie weet wat een buitenaardse beschaving 'logisch' vind?

Het is logisch dat we onze tijd, kennis en kunde besteden om op een geestelijk hoger niveau te komen en ons als 'mens' te gedragen en daarna te handelen.

'Christusbewustzijn'.

Voorlopig maken we er hier op moeder Aarde er een gigantische puinhoop van, houden we niet van onszelf en een ander, leren we niet om ondanks onze verschillen samen te werken maar alleen om te haten en af te breken.

Ik ben niet gedoopt, volg geen geloof of hang aan religie, maar ik probeer mijzelf te evolueren tot spiritueel ontwikkeld wezen.

Deze post delen

Het is logisch dat we onze tijd, kennis en kunde besteden om op een geestelijk hoger niveau te komen en ons als 'mens' te gedragen en daarna te handelen.

'Christusbewustzijn'.

Voorlopig maken we er hier op moeder Aarde er een gigantische puinhoop van, houden we niet van onszelf en een ander, leren we niet om ondanks onze verschillen samen te werken maar alleen om te haten en af te breken.

Ik ben niet gedoopt, volg geen geloof of hang aan religie, maar ik probeer mijzelf te evolueren tot spiritueel ontwikkeld wezen.

Yep, doe ik ook. Maar een intelligente soort van een andere planeet heeft misschien heel andere normen/waarden/logische denkwijzes.

Deze post delen

Gast Peerke
Yep, doe ik ook. Maar een intelligente soort van een andere planeet heeft misschien heel andere normen/waarden/logische denkwijzes.

Houden van en liefhebben is universeel. God doet niks anders. :rolleyes:

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...