Ga naar inhoud
GENEGEERD

UFO vloot onderweg naar aarde?

FreedomFighter
 Share

Recommended Posts

Unidentified Flying Object.. .Niet geïdentificeerd, maar dat wil niet zeggen dat het van aliens afkomstig is.

De ruimte is zo onmetelijk groot, dat de kans dat ander intelligent leven dit onbeduidende planeetje bereikt minuscuul is. Nog even aangenomen dat ze sneller dan het licht reizen, zonder dat is de kans 0.

Ligt eraan hoe je het bekijkt ...

Stel het zijn onze makers! Zoals de Bijbel ook zegt ... en GOD zei; laten WIJ de MENS naar ONS evenbeeld maken. Een beetje nadenken en je snapt precies wat ik hiermee wil zeggen.

Dus stel de aliens zijn onze makers! Dan ga je toch vanuit dat ze nog eens langs komen? Of heb jij geen enkele contacten in je leven gehad met je voorouders? Je eigen ouders, grootouders als voorbeeld?

Kortom met die theorie kan het universum zo groot en zo klein zijn als je maar wil.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Stel het zijn onze makers! Zoals de Bijbel ook zegt ... en GOD zei; laten WIJ de MENS naar ONS evenbeeld maken. Een beetje nadenken en je snapt precies wat ik hiermee wil zeggen.

Dus stel de aliens zijn onze makers! Dan ga je toch vanuit dat ze nog eens langs komen? Of heb jij geen enkele contacten in je leven gehad met je voorouders? Je eigen ouders, grootouders als voorbeeld?

Kortom met die theorie kan het universum zo groot en zo klein zijn als je maar wil.

Als intelligent leven ons gemaakt heeft naar hun evenbeeld, dan zullen ze na enkele jaren observatie geconstateerd hebben dat hun experiment mislukt is en zijn ze er weer vandoor om op een andere planeet het nog maar eens te proberen :)

• Leuk 1
Link naar reactie

Klinkt als von Daniken....

Niet dat ik niet enigzins hetzelfde als je denk, maar er is nog zoveel op aarde om momenteel over na te denken dat ik Aliens pas ga volgen als ze er zeker weten zijn of meer zekerheid over is (pffff...wat een zin).

Link naar reactie

Klinkt als Dietrich von Danniken....

Niet dat ik niet enigzins hetzelfde als je denk, maar er is nog zoveel op aarde om momenteel over na te denken dat ik Aliens pas ga volgen als ze er zeker weten zijn of meer zekerheid over is (pffff...wat een zin).

Zolang ze er niet zijn kan je er eindeloos over speculeren en alle opties open houden. Leuke hobby. :rolleyes:

Link naar reactie

Gustav Holst-De planeten.

1. Mars, the Bringer of War (00:00 - 07:21)

2. Venus, the Bringer of Peace (07:22 - 15:59);

3. Mercury, the Winged Messenger (16:00 - 19:51);

4. Jupiter, the Bringer of Jollity (19:52 - 27:49);

5. Saturn, the Bringer of Old Age (27:50 - 36:31);

6. Uranus, the Magician (36:32 - 42:14)

7. Neptune, the Mystic (42:15 - 49:01).

Link naar reactie

is dat niet ongeveer dezelfde 'hobby' als preppen?

zolang er niets is kan je er eindeloos over speculeren en alle opties openhouden...ook leuke hobby :-)

Ik moest inderdaad ook lachen... Right in the kisser!

Sent from my HTC One using Tapatalk

Link naar reactie

is dat niet ongeveer dezelfde 'hobby' als preppen?

zolang er niets is kan je er eindeloos over speculeren en alle opties openhouden...ook leuke hobby :-)

nope, wat we hebben geschiedkundig bewijs dat munten kunnen imploderen of exploderen, of dat er (burger)oorlog kan uitbreken of dat hulpmiddelen op zijn

Link naar reactie

Voltreffer!

Ik moest inderdaad ook lachen... Right in the kisser!

Sent from my HTC One using Tapatalk

Ah, van dat niveau, daar gaat het dus om, echte aanwinsten voor 't forum.

Als je iets meer gelezen had van mij, wist je ook dat het mij niet zo om het preppen voor de SHTF gaat, maar meer om zelfvoorzienend leven, kamperen en in 't bos spelen.

Link naar reactie

ik vond het gewoon een mooie voorzet, zonder de bedoeling om echt iemand aan te vallen :-)

preppen is sowieso een gokspel, iedereen mag hier preken dat het einde nabij is, en dat geschiedenis zich herhaalt, niemand weet het zeker, je kan je hele leven preppen zonder maar 1 catastrofe meegemaakt te hebben.

maar het is zeker belangrijk om hier op voorbereid te zijn.

En Raycoupe, je spreekt over niveau terwijl je eigenlijk in een topic terechtkomt waar je blijkbaar helemaal niet in gelooft, en dat ook duidelijk laat merken.

ikzelf ben er van overtuigd dat we niet alleen zijn in het universum, de vraag of 'ze' tot hier zouden geraken....mja, zie hoever onze technologie in 50 jaar is gevorderd...je weet maar nooit he :-)

Link naar reactie

ik vond het gewoon een mooie voorzet, zonder de bedoeling om echt iemand aan te vallen :-)

preppen is sowieso een gokspel, iedereen mag hier preken dat het einde nabij is, en dat geschiedenis zich herhaalt, niemand weet het zeker, je kan je hele leven preppen zonder maar 1 catastrofe meegemaakt te hebben.

maar het is zeker belangrijk om hier op voorbereid te zijn.

En Raycoupe, je spreekt over niveau terwijl je eigenlijk in een topic terechtkomt waar je blijkbaar helemaal niet in gelooft, en dat ook duidelijk laat merken.

ikzelf ben er van overtuigd dat we niet alleen zijn in het universum, de vraag of 'ze' tot hier zouden geraken....mja, zie hoever onze technologie in 50 jaar is gevorderd...je weet maar nooit he :-)

'k Snap je wel Steve,

Waar ben ik ook aan begonnen! ;)

Ik ben er van overtuigd dat er best ergens (zelfs intelligent) leven in het universum is, alleen dat hier geraken, dat is nu net het grote probleem. Nog afgezien van het nut ervan, kosten/baten, etc.

Zoals ik al zei, ben ook meer van zelfvoorzienendheid, jezelf kunnen redden, dan een SHTF prediker. De afhankelijkeheid van de supermarkt en pinapparaat is wel erg doorgeslagen en het minste verstoring daarvan zal al voor grote problemen leiden. Niet hier in huize Ray dus.

Dit forum combineert een heleboel zaken waar ik me mee bezig hou. (Over)leven in de natuur, moestuinen, kruiden en eetbare planten, gereedschappen daarvoor, zelf doen, etc.

Mijn voorraadje bestaat uitsluitend uit zaken die ik altijd al gebruik en ik koop ze in als er een aanbieding is. Deed ik vroeger ook al, nooit maar één pak koffie in huis, dus ook nooit zonder. Scheelt geld en mocht er een hapering zijn met toeslagen van de belastingdienst oid (zoals laatst), dan zit ik niet meteen in de rats. December en januari waren krappe maanden voor me, financieel gezien en toen dus wat ingeteerd op de voorraad. Altijd makkelijk dus. Hoeveel mensen hier wel niet een pakje koffie oid komen lenen op zondag......

Link naar reactie

Ik zie echt geen voltreffer.

Elk jaar weer zijn er rampen en shtf's.

Het jaar waarin er aliens door de straten wandelen moet nog komen...

Greener

Niet geheel correct, er wandelen aliëns door de straten, namelijk wijzelf. De simpele stelregel is dat er al leven bestaat en als het hier kan, kan het in theorie overal...

De meesten doen buitenaards leven af als onmogelijk terwijl we zelf bestaan, wat net hetzelfde is natuurlijk, alleen aards en niet buitenaards.

Link naar reactie

Als wij, de mens, het enige intelligente leven met bewustzijn in dit enorme heelal zou zijn, dan berust onze aanwezigheid op louter toeval.

Maar wat er dan, dat dat toeval mogelijk maakt ?

Link naar reactie

Niet geheel correct, er wandelen aliëns door de straten, namelijk wijzelf. De simpele stelregel is dat er al leven bestaat en als het hier kan, kan het in theorie overal...

De meesten doen buitenaards leven af als onmogelijk terwijl we zelf bestaan, wat net hetzelfde is natuurlijk, alleen aards en niet buitenaards.

Je spreekt jezelf tegen :rolleyes:

Maar ik zie nu overal groene wezens want ook hier in huize Greener is het griepvirus een kleine shtf...

Greener

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...