Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

FreedomFighter

UFO vloot onderweg naar aarde?

Recommended Posts

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast Repelsteeltje
Ten eerste zijn we wetenschappelijk gezien van homosapien van dag op nacht geëvolueerd tot modern mens. Daarvoor is genetische manipulatie nodig van top niveau. En daarbij werd altijd al bevestigd dat in die tijd de mens met de homosapien samen leefde.

Met andere woorden, evolutietheorie kan de container in.

Werkelijk? Niemand die het opvalt?

Overigens kan het filmpje van topicstarter wel érg makkelijk worden verklaard zónder enig vorm van aliens erbij te halen. Sterker nog, hij heeft het bewijs wat het filmpje is zelf aangeleverd :D

Deze post delen

Gast Repelsteeltje

Goede wiet verbroederd de mens :D

Ik ben geen voorstander van "recreatief" gebruik, maar deze scene/film is inderdaad leuk

Deze post delen

We kunnen altijd nog uitwijken naar Mars;)

De tijd is nu écht aangebroken dat de regering, wetenschappers en luchtvaartexperts samenwerken om de vragen over UFO’s te ontrafelen,” zei John Podesta, oud-topadviseur van president Obama, manager van Hillary Clintons presidentscampagne en de voormalige stafchef van president Bill Clinton.

Mede door de uitspraken van deze hooggeplaatste overheidsfunctionaris, spreken steeds meer mensen zich openlijk uit over dit fenomeen. Generaal-majoor Albert Stubblebine is één van hen. Hij werkte in totaal 32 jaar in het leger en stond tussen 1981 en 1984 aan het hoofd van INSCOM (Intelligence and Security Command). Hij had de leiding over 16.000 troepen.

Generaal Stubblebine had over Mars het volgende te zeggen:

Er zijn structuren op het oppervlak van Mars.

Daarnaast zijn er structuren onder het oppervlak van Mars die niet konden worden gezien door de camera’s van de Voyager, die in 1976 langs de planeet vloog.

Er zijn ook machines op en onder het oppervlak van Mars, die je tot in detail kunt bekijken.

http://www.collective-evolution.com/2015/09/23/united-states-major-general-blows-the-whistle-on-what-they-really-found-on-mars/

Deze post delen

Ik heb zelf wel is een verhaal gehoord van een ene randy cramer, een man die beweert dat hij mars heeft bezocht en 17 jaar van zijn leven deel uit gemaakt heeft van een interstellaire ruimte Defence force. En mars heeft bezocht met een toestel genaamd TR3B wat hem naar de maan bracht maan basis Luna en later naar mars.

[video=youtube;0I6QW-3ZEBE]

Hoe het zit weet ik allemaal niet maar het is een bijzonder verhaal wat deze kerel allemaal beweerd.

Deze post delen

@JD81 serieus? Zucht...Geweldige onderbouwde feiten... Wel een goed script voor een Sci-Fi film. Ik moest direct denken aan elementen van Ender's Game.

Deze post delen

Dit valt toch niet te onderbouwen ik ben misschien een te nuchter iemand om te geloven in al die intergalactisch oorlog dingen.

Ik heb wel altijd gezegd dat de nazi's ver waren in en dat ze ongekende technologische systemen ontwikkelde .... aannemelijk ja zeker.

Als je mij een paar jaar geleden had gevraagd zouden ze vliegtuigen hebben die mach 17 kunnen halen zou ik nee gezegd hebben. Nu zou toch voorzichtig ja knikken denk ik.

• Leuk 1

Deze post delen

ik ben misschien een te nuchter iemand om te geloven in al die intergalactisch oorlog dingen.

Maar je gelooft wel dat er een mens 17 jaar op Mars heeft gezeten?

Deze post delen

Maar je gelooft wel dat er een mens 17 jaar op Mars heeft gezeten?

Ik heb het ook niet over geloof gehad toch :)

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...