Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

UFO vloot onderweg naar aarde?

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nee, foto's komen niet van NASA foto's komen van youtube. Dat is wat anders.

Een foto downloaden van bv NASA en dan wijzigen om vervolgens op yt te zetten als wow kijk eens is iets anders.

Die foto van die hand met wisser die een zonnepaneel schoonmaakt is zeker ook daar opgenomen ?

Overigens kan je kortstondig in de ruimte je helm afzetten EN overleven.

Nee, foto's komen niet van NASA foto's komen van youtube. Dat is wat anders.

Een foto downloaden van bv NASA en dan wijzigen om vervolgens op yt te zetten als wow kijk eens is iets anders.

Die foto van die hand met wisser die een zonnepaneel schoonmaakt is zeker ook daar opgenomen ?

Overigens kan je kortstondig in de ruimte je helm afzetten EN overleven.

Wie zegt dat?

Op Mars ook?

Ik heb dat bewijs nog nooit gezien!

Alleen omdat een wetenschapper dat zegt of denkt!

Er zijn ook mensen die denken de Relativiteitstheorie van Einstein klopt.

Deze is ook nooit bewezen.

En het gaat er op lijken dat die ook niet klopt.

Bij sommige foto,s van Mars staan directe links naar de NASA-site.

Euhm wat^^?

Einstein's theorie is mss niet onomstotelijk 'bewezen' (hoewel vele aparte delen wel al bewezen zijn), maar tot op het moment dat iemand anders een betere theorie 'uitvindt', gaat men er van uit dat ze wel degelijk klopt hoor...

Ze is iig veel meer 'bewezen' dan gelijk welk aliën-verhaal waar jij zo voor gaat ;)

Euhm wat^^?

Einstein's theorie is mss niet onomstotelijk 'bewezen' (hoewel vele aparte delen wel al bewezen zijn), maar tot op het moment dat iemand anders een betere theorie 'uitvindt', gaat men er van uit dat ze wel degelijk klopt hoor...

Ze is iig veel meer 'bewezen' dan gelijk welk aliën-verhaal waar jij zo voor gaat ;)

Theorie binnen de wetenschap heb je niets aan.

Je moet het kunnen bewijzen.

Volgens de theorie van Albert Einstein is er niets dat zich sneller kan voortbewegen dan de snelheid van het licht.

Astronomen op de Canarische Eilanden echter ontdekten gammastralen die zich ongeveer vier keer sneller voortbewogen.

Volgens een vorige maand in het Science gepubliceerd onderzoek houdt de theorie van Einstein dat er niets sneller is dan het licht, geen stand.

Onderzoekers hebben waargenomen dat een zogenaamde gammastralingsuitbarsting zich sneller voortbewoog dan het licht. Deze gebeurtenis vond plaats aan de rand van een zwart gat, waarbij de uitbarsting zich langs de grens ervan bewoog.

Daar voorbij is er niets meer zichtbaar.

Terwijl Albert Einstein altijd heeft gesteld dat er niets is dat sneller kan reizen dan het licht.

Op 12 en 13 november 2013 werd er door wetenschappers in het Roque de los Muchachos observatorium op de Canarische Eilanden iets anders geconstateerd.

Zij observeerden dat de gammastralen zich sneller voortbewogen dan het licht. Volgens de grootte van het zwarte gat hadden de stralen er 20 minuten over moeten doen om zich over het totale oppervlak te bewegen. De hele gebeurtenis nam daarentegen slechts 5 minuten in beslag.

Volgens de tot nu toe geldende wetenschappelijke wetten is dit dus een onmogelijkheid en hadden die stralen er tenminste 20 minuten over moeten doen.

Wie zegt dat?

Op Mars ook?

Ik heb dat bewijs nog nooit gezien!

Alleen omdat een wetenschapper dat zegt of denkt!

En het gaat er op lijken dat die ook niet klopt.

Bij sommige foto,s van Mars staan directe links naar de NASA-site.

Volgens mij kijk je de verkeerde programma's.

Antwoord is overigens heel simpel: je lichaam heeft ook een bepaalde weerstand tegen druk (overdruk/onderdruk).

Anders kan een diepzee duiker ook niet overstappen op/in een drukkamer.

even over einstein zijn theorie;

het is momenteel het best passende model dat we hebben bij de fysica.

Maar niemand claimt dat wetenschappelijke modellen onfeilbaar zijn...

vergeet trouwens niet de gebeurtenis bij CERN, waarbij ze ook dachten per ongeluk de lichtsnelheid te hebben doorbroken, alleen om een hele tijd later te constateren dat er een meetfout opgetreden was.

Indien dit niet het geval is, dan zullen de wetten aangepast moeten worden, en hebben we iets bijgeleerd. Daarvoor dient de wetenschap namelijk.

Iemand heeft hier in zijn handtekening staan: to know, is to know that you know nothing. Waarmee ik maar wil zeggen: hoe meer wij als mensheid te weten komen, hoe meer we er achter komen hoe weinig we eigenlijk weten.

De oerknal-theorie als uitleg voor het ontstaan van de aarde is er ook zo een. Absoluut niet te bewijzen (als worden veel archeologische verschijnselen wel als bewijs geïnterpreteerd) maar toch wordt dit onderwezen als vaststaand feit. Maar daar ontkom je ook niet aan in een tijd waarin voor alles een louter naturalistische verklaring moet zijn.

Einstein was wel een slim ventje.

Hij verzon een theorie die de komende 100jaar niet te controleren was.

Dus niemand kon of kan het tegendeel bewijzen:D

Er lopen continu onderzoeken naar zijn theoriën, het enige waar ze op uit komen is dat ie nog steeds gelijk heeft gehad.

Waarschijnlijk lachen ze over 100jaar om zijn theorie.

Zoals wij nu lachen om de destijds platte aarde:D

Ik denk niet dat ze over 100 jaar met de relativiteitstheorie zullen lachen...

Lees de boeken maar eens die gaan over dit onderwerp..

Einstein was zijn tijd heel erg vooruit...

Waarschijnlijk lachen ze over 100jaar om zijn theorie.

Zoals wij nu lachen om de destijds platte aarde:D

Ze hebben destijds ook gelachen met de 1ste die zei dat de aarde rond was, net zoals jij nu met Einstein's relativiteitstheorie lacht, makes you think doesn't it ;)

huh, de aarde is toch gewoon plat? :p

Ne, joh, buiten Fryslân, kenne ge noch verder.

Dah komme ge in Limbawe, daar hebbe zu de grond omhog geduw met grote machiens.

Lopt ge dan verder dah komme ge in Zwitserlan, dah hebbe zu kas meh gate. En dah finde zu so moi dah ze in de grond ok gate make. So groot dah een trein er dorheen kunt.

Dus nie overal is de grond vlak, hé.

• Leuk 1
  • 3 months later...
Gast Repelsteeltje
Nee hoor, jij bent beslist niet de enige die UFO's heeft zien vliegen.

Het zijn er veel meer, maar de meesten hebben geen zin om zich hierover te uiten aangezien ze geen zin hebben in achterlijke commentaren van mensen die het graag willen debunken.

De laatste jaren zijn er althans nogal wat UFO berichten op het nieuws verschenen. Dan ook nog zelfs in de mainstream media.

Wetenschappers van naam hebben zich zelfs hierover uitgesproken en beamen zelfs dat alle theorieën die ons geleerd werden gewoon niet kunnen kloppen.

Ten eerste zijn we wetenschappelijk gezien van homosapien van dag op nacht geëvolueerd tot modern mens. Daarvoor is genetische manipulatie nodig van top niveau. En daarbij werd altijd al bevestigd dat in die tijd de mens met de homosapien samen leefde.

Met andere woorden, evolutietheorie kan de container in.

Er is te veel bewijs dat aliens in onze geschiedenis en zelfs vandaag actief zijn. Laat staan over de Russische PM Medvedev die gewoon recht in de camera beweerde dat Rusland contact heeft met aliens.

Kijk Peerke, debunkers doen er alles aan om je onwaardig te behandelen op forums en hun ware karakter te tonen ... alleen heeft niemand dat recht in mijn gezicht gedaan tot nu toe omdat mijn postuur misschien in de weg staat, haha, maar via internet gaat het makkelijk om iemand te kleineren. Zo zijn mensen nou eenmaal, dat noemt zich dan ook nog eens geciviliseerd. Alles waar iemand niet in gelooft, zo hard mogelijk de grond in stampen en belachelijk maken zodat anderen mee lachen en het maar belachelijker gemaakt kan worden met nutteloze argumenten.

Zelfs de Amerikaanse ex-President Jimmy Carter heeft bekend gemaakt dat aliens bestaan en dat hij zelf UFO's gezien heeft. Ook nog eens de ex medewerker van Engeland, Ministerie van Defensie, Nick Pope heeft zich hierover geuit over alle UFO bewijzen die de Britse overheid heeft.

Daarnaast Canada's ex Minister van Defensie die ook bevestigd dat UFO's actief zijn en Canada hierover netjes hun mond houdt.

Dus even opgesomd:

Medvedev (Russische PM) zegt dat ALIENS bestaan:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2012/12/medvedev-weet-meer-over-aliens

Nick Pope, (ex medewerker Briste Defensie) over UFO's, Nick Pope was zelf een sceptisch iemand die nooit in UFO's geloofde.

http://www.nickpope.net/biography-extended.htm

Paul Hellyer, (Canada's ex Minister van Defensie), ALIENS wilden deal sluiten. INTERVIEW MET RT

http://www.huffingtonpost.co.uk/2014/01/06/paul-hellyer-canada-aliens_n_4547846.html

Jimmy Carter, (US ex-President) UFO getuige.

http://www.ufoevidence.org/cases/case294.htm

Dus Peerke, maak je toch niet druk over andere mensen die graag iets willen ontkrachten. Als ik hier serieus op in moest gaan en echt alle officials moest op sommen die zich uitspraken over UFO's ... dan zijn we nog lang niet klaar.

Als mensen hiervan gelukkig worden om te debunken moet je ze gewoon laten in hun waarde, net zoals hun ons in onze waarde moeten laten.

Alleen wanneer een UFO disclosure zal plaatsvinden staan de debunkers met bek vol tanden en wensten ze zich dat ze iets meer kennis over het fenomeen hadden zodat ze weten wat hun te wachten staat.

Ben ik de enigste die dit stukje opvalt?

Ten eerste zijn we wetenschappelijk gezien van homosapien van dag op nacht geëvolueerd tot modern mens. Daarvoor is genetische manipulatie nodig van top niveau. En daarbij werd altijd al bevestigd dat in die tijd de mens met de homosapien samen leefde.

Met andere woorden, evolutietheorie kan de container in.

Voor de verandering zal ik er eens en keertje geen worden aan vuil maken...

Er zal ongetwijfeld wel iemand komen die het snapt en uit gaat leggen...

Ik geloof best dat ze bestaan ,maar ik denk niet dat veel mensen ze gezien hebben.

Me moeder zag vroeger een UFO (maar of dit object buitenaardse oorsprong heb weet ik niet).

En ik denk dat als ze naar deze planeet toegaan dat ze aardig zijn en onze soort gaat helpen of dat ze ons willen onderdrukken of uitroeien.

Ik geloof best dat ze bestaan ,maar ik denk niet dat veel mensen ze gezien hebben.

Me moeder zag vroeger een UFO (maar of dit object buitenaardse oorsprong heb weet ik niet).

En ik denk dat als ze naar deze planeet toegaan dat ze aardig zijn en onze soort gaat helpen of dat ze ons willen onderdrukken of uitroeien.

Misschien willen ze alleen maar een blowtje komen roken. Wie weet is hennep een unieke plantensoort die alleen op de aarde voorkomt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...