Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

FreedomFighter

UFO vloot onderweg naar aarde?

Recommended Posts

Bollen licht in de lucht, gebeurt zeer regelmatig in de Hessdalen valei in Noorwegen en ook andere plekken in de wereld zijn er bekend door. Er zijn verschillende theorieën over:

Er zijn verschillende theorieën over het fenomeen. Het zou kunnen gaan om reflecties, effecten van poollicht, een onbekend proces in de lucht, ionisatie van lucht, het piëzo-elektrisch effect of buitenaardse observatie.
Bron: http://www.ninefornews.nl/noorse-ufos-hoe-ontstaan-de-lichtbollen-van-hessdalen/

Nog een nieuwe theorie bijgekomen dat het veroorzaakt zou kunnen worden door plasma, zie link. Aliens worden zolang het verschijnsel niet definitief is verklaard niet uitgesloten, maar steeds minder waarschijnlijk.

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast Peerke
Hebben wij ook gezien, maar dan veel langer geleden. 3 oranje/rode ballen, die kriskras door elkaar zweefden, en een korte poos later een stuk hoger, de andere kant op.

Ik, mijn vrouw, mijn vader, zijn vrouw en haar zoon... we hebben het allemaal gezien... geen idee wat 't was...

De beste omschrijving voor die rode bollen, ook wel ufo-orbs genoemd gaf iemand mij: energieën die zich manifesteren.

Net zoiets als bliksem, sprites of noorderlicht.

Zoals bliksem de aarde ontlaadt, zo brengen de rode bollen 'kosmische energie' naar de aarde.

Deze post delen

Ik mag graag de lucht afturen wanneer het helder is en zie wel vaker dingen heel snel bewegen ergens hoog in de lucht.

Zelfs met een lichte sterrenkijker niet dichtgenoeg bij te halen om daadwerkelijk te kunnen zien wat het is.

Deze post delen

Ik mag graag de lucht afturen wanneer het helder is en zie wel vaker dingen heel snel bewegen ergens hoog in de lucht.

Zelfs met een lichte sterrenkijker niet dichtgenoeg bij te halen om daadwerkelijk te kunnen zien wat het is.

Waarschijnlijk zijn dat satellieten (mits ze in een rechte lijn voortbewegen), ik kijk ook vaak naar de hemel (prachtig) en deze zie ik ook heel vaak.

Ik heb 1 keer iets gezien waarvan ik nog steeds denk dat het een ufo is geweest, of natuurlijk zo'n rare kosmische bol energie, mocht dat bestaan.

Deze post delen

Op de foto misschien wel maar in werkelijkheid niet. Komt natuurlijk door de donkere omstandigheden/hoge sluitertijd/hoge iso waarde icm de beweging van de camera of het object krijg je dit soort effecten.

Deze post delen

@Lindaja, is jouw post, #308, serieus bedoeld? Met andere woorden: neem je de door jouw geplaatste link voor waar aan?

neem jij uberhoud dit topic serieus ?

• Leuk 1

Deze post delen

neem jij uberhoud dit topic serieus ?

Nope, maar dat wil niet zeggen dat ik niet geloof dat een deel van de mensen die er op reageert het onderwerp wel serieus neemt, net zoals sommige postst allicht bloedjeserieus bedoeld zijn. Vandaar mijn vraag.

Deze post delen

mijn mening persoonlijk is dat het arrogant is te denken dat alleen op het kleine speldenprikje dat aarde heet er leven is.

Maar kan me voorstellen dat als er ander leven ons heeft ontdekt dat ze snel verder zullen vliegen omdat we het contact niet waard zijn

Deze post delen

Het barst van de UFO's. In de meeste gevallen zo betiteld door ontbreken van kennis, zinsbegoocheling en aannames. Als beroepsmatig waarnemer meerdere malen mensen aan de lijn gehad die planeten zagen vliegen, lampions aanzagen voor ernstvuurwerk en posities en afstanden totaal verkeerd inschatten met foute conclusies tot gevolg.

Echter er bestaan ook genoeg gevallen van niet te identificeren objecten. Dit ondanks professionele waarneming met technologische ondersteuning en kennis van zaken.

Geloof ik in buitenaardse beschaving? Ja.

Geloof ik in regelmatig bezoek aan onze planeet? Ja.

Maak je je er druk om? Nee.

Deze post delen

Geloof ik in regelmatig bezoek aan onze planeet? Ja.

.

Waarom geloof je dat dan? Waar blijkt dit voor jou uit?

Deze post delen

Als verschillende bronnen over langere periodes deze meldingen doen is er voor mij een aan redelijk grenzende kans om dat als mogelijkheid aan te nemen. Dus te geloven, want sluitend bewijs is er zover mij bekend nog niet.

Deze post delen

Als verschillende bronnen over langere periodes deze meldingen doen is er voor mij een aan redelijk grenzende kans om dat als mogelijkheid aan te nemen. Dus te geloven, want sluitend bewijs is er zover mij bekend nog niet.

Ik, en twee vrinden van mij, gaan je de aankomende maanden vertellen dat je vrouw mij frequent bezoekt, ga je dat ook geloven? Damn, dan ben jij wel zeer gemakkelijk te beïnvloeden...

Waarheidsvinding staat bij jou niet hoog in het vaandel? Als drie verschillende mensen jou ietwat vertellen over een langere periode dan neem jij dat aan waarheid? Scary............... Guilty, until proven innocent...

Deze post delen

Het barst van het bewijs.

Foto,s

Films

En getuigenissen van militairen, astronauten, agenten, ministers, presidenten, etc...

Deze post delen

Het lijkt mij, gezien het heelal gigantisch is, zeer aannemelijk dat wij niet de enige intelligente (?) beschaving in het universum zijn. Dat zou namelijk nogal arrogant zijn, juist omdat we er niet mee worden geconfronteerd op grote schaal, of dat er eens in de zoveel tijd iets in de MSM van horen/zien valt.

Maar aan de andere kant; ìk heb ze nog nooit gezien of gesproken. Dat kan dan misschien wel kort door de bocht zijn, maar daar veranderd mijn mening in deze nog steeds niet van. Zonder hard bewijs zoals een alien die met z'n ruimte schip ergens land en meteen op z'n allervriendelijkst iemand de hand schud en zich netjes voorstelt word het (voor mij) lastig om dat te geloven.

De populaire MS theorie dat deze aliens de aarde zouden willen overnemen bijvoorbeeld geloof ik nog minder, gezien zij daar al (ga ik voor het gemak even van uit) een geruime tijd de kans voor hebben gehad. Zij zouden dan alleen nog een beetje langer voor moeten wachten zodat wij onszelf gewoon naar de ondergang werken. (We zijn als samenleving zijnde al een flink eind op weg, gezien de klimaatverandering die genadeloos toeslaat of droogtes die steeds vaker en langer voor komen; mede door ons toedoen.) De aarde word voor ons vanzelf wel een keer onleefbaar, met dank aan o.a de industriële revolutie en nog meer van die dingen die niet bepaald fantastisch voor de aarde zijn geweest of nog gaan zijn.

Hoe dan ook; het is een lastige materie. Filmpjes zeggen niet alles, gezien alles vrij makkelijk in elkaar gekunsteld kunnen worden. Vergeet niet dat er indertijd heel veel mensen heilig in het Loch Ness monster geloofden, want zij hadden dat wereld beroemde filmpje gezien. Laten we zeggen dat ik wat dat betreft een Scully ben, op dat gebied. The truth is out there. Of niet. Who knows?

Er zijn al tamelijk veel mensen geweest die met 'bewijs' aan kwamen zetten wat vervolgens toch niet voor de volle 100% geverifieerd kan worden. En dat geldt (voor mij persoonlijk) ook voor het geloof in God, Allah of wat dan ook.

Het blijft touwtrekken, en iets anders dan filosoferen valt hiermee wat mij betreft niet echt over te doen. We'll just have to wait and see.

Deze post delen

Zo zien de rode orbs eruit op foto :)

uxo1.jpg.897e97036a75be5cbfc509431db18c3a.jpg

uxo1_zoomin.jpg.404c4cbf0f90b9c845b727a291af32bc.jpg

orb2.jpg.59ed32c1bfb088f73a701273259c6b35.jpg

orb3.jpg.05c66d1da1f801ddb367b0941c1ea6aa.jpg

orbi3.jpg.09a6d2083ef507e3e0941f157cca60f7.jpg

orbi4.jpg.d31f3493943e25d6ea48ab7af49a8fdc.jpg

:) Bij het zien van deze foto's lijkt het er op dat Ebola al eind augustus airborne was :)

• Leuk 1

Deze post delen

Nog maar een keer voor wie mijn mening niet helemaal duidelijk is. Het is wat ik GELOOF op basis wat IK redelijk aannemelijk vind. Ik sta ervoor open en zeg niet bij voorbaat dat het zo is.

Ontdekkingen worden gedaan op basis van het onderzoeken van aannames. Er is veel tijd mee gemoeid om aannames onomstotelijk te bewijzen en daavoor moet men zich soms tegen de algemeen gevestigde gedachten verzetten. Omdat het de gevestigde orde niet goed uitkomt wordt onderzoek soms hard tegengewerkt en geen middel wordt daarbij geschuwd. Dus wie weet?

Deze post delen

Mensen op Mars!

De bewijzen stapelen zich al flink op.

Welk hard bewijs Doom? Een schaduw op een foto vind ik persoonlijk geen hard bewijs.

Deze post delen

Mensen op Mars!

De bewijzen stapelen zich al flink op.

oké. ... Nu ben ik iemand die al snel neigt naar dingen te geloven of wat dit soort onderwerpen betreft beter gezegd hopen dat het inderdaad waar is. Maar ik heb dit filmpje gekeken en kan alleen maar zeggen. ...... Wat een bullshit is dat zeg. Een schaduw die niet ergens anders van kan zijn. .. Laat me niet lachen. .. Ik zou niet weten waarom er niks zou kunnen zijn wat een dergelijke vorm kan geven. Het is mens eigen om in vage figuren bekende dingen te herkennen. En dan die opmerking ''dit is haar.'' Waar halen ze het vandaan!!

Deze post delen

Er zijn zeer veel foto,s op de NASA website waar verschillende verdachte zaken op foto,s te zien zijn.

De schaduwfoto komt ook van de NASA

De NASA geeft hier ook geen commentaar op.

Op de site en google Mars zijn ook veel geblurde l foto,s !

Ik zeg niet dat het waar is, maar wel rete interessant

https://www.youtube.com/watch?v=JUmDu-4ir0o

Moving insect!

https://www.youtube.com/watch?v=ru2EeRg_tZo

https://www.youtube.com/watch?v=1yWyS3_Xd4c

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...