Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

FreedomFighter

UFO vloot onderweg naar aarde?

Recommended Posts

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=7344:ufo-vloot-onderweg-naar-aarde-video&catid=34:ufo&Itemid=47

http://www.examiner.com/article/did-international-space-station-film-ufo-armada-coming-to-earth

Hieronder de originele liveopname link van de ISS, de objecten die vanaf 02:19:56 in beeld verschijnen gaan richting aarde, niemand kan de opname debunken of als hoax beschrijven aangezien dit de officiële originele link/liveopname is van de ISS.

Met andere woorden, wat het ook mag zijn, dat maakt niet eens uit, het bewijs is er gewoon dat er iets op beeld is opgenomen, nu de vraag wat natuurlijk. Dit is serieus, aangezien zoiets op deze proportie nog nooit is opgenomen voor iets dat onze kant op komt, en als ik eerlijk mag zijn lijkt het mij best iets intelligents. Alleen al de samenscholing van de objecten lijkt mij interessant.

UPDATE 1: 3/14/14 - The original ISS source for the video is available online at: http://www.ustream.tv/recorded/44762993. The UFOs appear at 02:19:56

Voordat men hierover gaat lachen graag even eerst serieus de berichten doornemen aangaande dit topic.

Wat denken jullie hierover. Debunkers ook van harte welkom, maar aub alleen met verstand en kennis waarover je het hebt.

Voor mensen die willen zeggen dat het simpelweg lichten van onze eigen aarde zijn ... (bespaar je dan de moeite, want dat is dikke bullshit).

Zo ziet een aardse lichtfoto uit vanuit de ISS. Dus de opnames laten duidelijk iets heel anders zien.

507690main_iss026e010155_full.jpg

Geknipte opname van de ISS

[video=youtube_share;rtexWpYWbXk]

AUB serieuze reacties, en als iemand hier meer over weet, graag melden.

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Peerke

@FreedomFighter

Ik heb het filmpje ook op een andere website gezien. Ik ga niet zeggen welke, want dan word ik voor 'elfenkutje' ofzo iets uitgemaakt.

Zelf heb ik meer gezien tussen hier en hemel, en het ook vastgelegd op foto.

Het betreft 'oranje bollen'. Ik heb 1 plausibele verklaring gehoord van een 'magnified healer'.

Energieen die zich kenbaar maken.

Bij een sterrenwacht konden ze er geen verklaring voor vinden. Bewogen foto's of noem maar op.

Mensen verklaarden mij voor GEK. Ik weet wat ik gezien en meegemaakt heb, ook op astrale reisjes en uittredingen.

Deze post delen

@FreedomFighter

Ik heb het filmpje ook op een andere website gezien. Ik ga niet zeggen welke, want dan word ik voor 'elfenkutje' ofzo iets uitgemaakt.

Zelf heb ik meer gezien tussen hier en hemel, en het ook vastgelegd op foto.

Het betreft 'oranje bollen'. Ik heb 1 plausibele verklaring gehoord van een 'magnified healer'.

Energieen die zich kenbaar maken.

Bij een sterrenwacht konden ze er geen verklaring voor vinden. Bewogen foto's of noem maar op.

Mensen verklaarden mij voor GEK. Ik weet wat ik gezien en meegemaakt heb, ook op astrale reisjes en uittredingen.

Wat mensen zeggen of denken over een individu interesseert mij weinig! Heb ik echt letterlijk de schijt aan.

Zo lang we elkaar maar in vrede laten. Ik geloof zelf ook in alienlife en geloof ook zeer zeker erin dat een disclosure in de nabije tijd een realistisch iets zal zijn.

Als iemand een alien (gelover) wil uitlachen staat die persoon wel dik in de minderheid, want de overhand van de wereld gelooft in een god die de aarde geschapen heeft.

En iemand die deze aarde geschapen zou moeten hebben zou dus praktisch gezien niet van deze aarde zijn en dus ook buitenaards zijn, dus alle gelovigen aanbidden een buitenaardse entiteit.

Alleen weten ze het meestal nog zelf niet.

Dus geen paniek als mensen lachen of je als elfenkutje beschrijven, ze lachen enkel zichzelf uit voor hun onweten.

• Leuk 1

Deze post delen

Wat mensen zeggen of denken over een individu interesseert mij weinig! Heb ik echt letterlijk de schijt aan.

Zo lang we elkaar maar in vrede laten. Ik geloof zelf ook in alienlife en geloof ook zeer zeker erin dat een disclosure in de nabije tijd een realistisch iets zal zijn.

Als iemand een alien (gelover) wil uitlachen staat die persoon wel dik in de minderheid, want de overhand van de wereld gelooft in een god die de aarde geschapen heeft.

En iemand die deze aarde geschapen zou moeten hebben zou dus praktisch gezien niet van deze aarde zijn en dus ook buitenaards zijn, dus alle gelovigen aanbidden een buitenaardse entiteit.

Alleen weten ze het meestal nog zelf niet.

Dus geen paniek als mensen lachen of je als elfenkutje beschrijven, ze lachen enkel zichzelf uit voor hun onweten.

Mag ik je dan vragen wat je wél weet op basis van dit schimmige filmpje en bijzonder verhaal?

Deze post delen

Mag ik je dan vragen wat je wél weet op basis van dit schimmige filmpje en bijzonder verhaal?

Mijn qoute vet afbeelden en uit de context rukken is niet bepaald de manier om statements te maken ...

Maar oke, wat ik wel weet, van inderdaad wat jij zegt het schimmige filmpje.

Je hebt gelijk. Het filmpje is gewoon een shit kwaliteit en ik persoonlijk zou het gelijk debunken als ik enkel het 2 minuten filmpje had kunnen vinden.

Want iedereen zou er mee kunnen kloten en iedereen kan wel een verhaaltje uit slaan.

Maar mijn gewoonlijk debunk gedrag sloeg ineens off. Dat omdat ik de originele officiële link van de videostream van de ISS heb bekeken, ongeknipt en onbewerkt.

Zoals gewoonlijk kijkt de ISS neer op aarde. En ineens zien we schimmige lichtjes verschijnen die in een kolone vliegen, eerst dacht ik dat het gewoon lichten van de aarde waren.

Maar al snel heb ik overal hiernaar research gedaan en kwam ik tot de conclusie dat dat totaal bullshit is om dat aan te nemen. Waarom, ik heb enkele andere beelden bekeken van andere datas van inderdaad dezelfde cam van de ISS, en nergens, maar ook nergens iets te bekennen van schimmige lichtjes.

Dus dan is de vraag heel logisch door te veronderstellen dat er inderdaad iets vliegt (beweegt) richting aarde.

Wat het is? Tjah, ufo sowieso tot nu toe. En een ufo is letterlijk een unidentified flying object, het lijkt mij echter intelligent bestuurd, maar kan ook een kosmisch iets zijn. Dus kortom, ik weet het niet, maar wat ik weet is dat er iets onze richting op vloog.

Dus wat is het? Zolang niemand een antwoord kan geven weten we allemaal wel zeker dat het UFO'S zijn. Aangezien ze dus niet geïdentificeerd zijn.

Deze post delen

Gast Heksenboot

Zo ziet een aardse lichtfoto uit vanuit de ISS. Dus de opnames laten duidelijk iets heel anders zien.

Je hebt zelf het antwoord al gegeven. Kijk maar goed. ;)

Deze post delen

@FreedomFighter Een ongeidentificeerd bewegend object dus, dat is wat je weet.......waargenomen door het ISS.

Nou we zullen het maar in de gaten blijven houden de komende dagen dan......

Deze post delen

Je hebt zelf het antwoord al gegeven. Kijk maar goed. ;)

Als je het toevallig erover hebt dat de formatie bijna aards rond uitziet heb je het wel een beetje mis ... aangezien de bollen ook echt bewegen, op en neer, tenzij je gaat zeggen dat er wind in de ruimte is waardoor de cam op en neer beweegt of de aarde stuitert.

However. Graag aub enkel op topic gericht houden en serieus hierop in gaan. AUB gewoon serieus op dit topic zonder poespas.

Ik weet dat dit een moeilijk subject is voor velen. Maar de geschiedenis leert ons dat de mens niet snel geneigd is andere realiteiten te omhelzen, laat staan theorieën.

Deze post delen

@FreedomFighter Een ongeidentificeerd bewegend object dus, dat is wat je weet.......waargenomen door het ISS.

Nou we zullen het maar in de gaten blijven houden de komende dagen dan......

Idd, door de ISS cam opgenomen ... de hele liveopname van de officiele site ... dus 100% legitiem, toont deze beelden vanaf 02:19:56.

Hier de link ... http://www.ustream.tv/recorded/44762993.

Als het dus fake moest zijn zou de vraag terecht zijn waarom NASA dan fakebeelden plaatst van een hoop lichtbolletjes die richting aarde gaan?

Niemand behalve NASA kan met deze beelden knoeien.

Deze post delen

Even voor de duidelijkheid, een film hoe aardse lichten vanuit de ruimte uit zien, totaal anders als losse lichtbollen die dezelfde formaten hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=7ObnEpRccHM

Hieronder dan nogmaals de beelden van de onbekende vliegende objecten, gefilmd vanuit de ISS.

[video=youtube_share;rtexWpYWbXk]

Hieronder nogmaals de officiële legitieme link van de LIVE opname van de ISS, door NASA geupload. Dus met de beelden kan niet geknoeid zijn.

Vanaf 02:19:56 zijn de objecten te zien. Anders over de hele stream en andere streams van de ISS geen een keer.

Boven de video zie je ook het NASA logo staan, is 100% officiële opname. Dit is ook de enigste reden waarom ik hier interesse aan toon, omdat de opname niet fake kan zijn.

http://www.ustream.tv/recorded/44762993

Deze post delen

Voor intelligente wezens die kennelijk de hoogstaande techniek bezitten om lichtjaren in korte tijd te kunnen reizen vind ik het wel een slordige formatie...

• Leuk 2

Deze post delen

Voor intelligente wezens die kennelijk de hoogstaande techniek bezitten om lichtjaren in korte tijd te kunnen reizen vind ik het wel een slordige formatie...

Mocht het zo zijn, dat het intelligente wezens zijn, zou het juist wel een kloppende formatie zijn.

De aarde is immers rond! Dus zou idioot zijn om in een kolom op aarde af te komen, zo een halfronde formatie betekend een perfecte show boven zeker een heel halfrond.

Maar ik zeg niet dat het definitief intelligente wezens zijn. Het eerste en enigste wat hieruit blijkt is dat het iets onbekends is. Wat moet nog uit blijken. Daar durf ik niks op te zeggen.

Deze post delen

Ik gok dat het de Russen zijn.

Maar dat terzijde, hadden ze hier niet al moeten zijn met hun perfecte formatie?

Greener, die even naar buiten loopt en naar boven gaat kijken.

Deze post delen

Mocht het zo zijn, dat het intelligente wezens zijn, zou het juist wel een kloppende formatie zijn.

De aarde is immers rond! Dus zou idioot zijn om in een kolom op aarde af te komen, zo een halfronde formatie betekend een perfecte show boven zeker een heel halfrond.

Maar ik zeg niet dat het definitief intelligente wezens zijn. Het eerste en enigste wat hieruit blijkt is dat het iets onbekends is. Wat moet nog uit blijken. Daar durf ik niks op te zeggen.

Kolom, lijn, punt formatie wat dan ook, je zou enige symmetrie verwachten. Juist de ogenschijnlijke willekeur van de vorm doet GEEN intelligentie vermoeden maar een "natuurlijk fenomeen". Wel is het mogelijk dat het met perspectief te maken heeft en er alsnog sprake van een symmetrische formatie is als je van uit een andere hoek zou beschouwen. Maar hoe dan ook: ik heb al vaker mijn mening over de waarschijnlijkheid van buitenaardse bezoekers gegeven in andere draadjes en heb niet zo veel zin dit weer te herhalen. In het kort: ja de kans is enorm groot dat er ander leven is in het heelal maar de kans is tevens erg klein dat deze ons zullen kunnen cq willen bezoeken, zowel om redenen van technologie als beschaving en onze eigen waarschijnlijke onbeduidendheid, als je er van uit gaat dat het heelal krioelt van het leven en intelligentie.

Deze post delen

Ik gok dat het de Russen zijn.

Maar dat terzijde, hadden ze hier niet al moeten zijn met hun perfecte formatie?

Greener, die even naar buiten loopt en naar boven gaat kijken.

Idd, een heel goede vraag. Maar volgens bepaalde theorieën zou het zo zijn dat bepaalde elite overheden contact met hun hebben.

Kwaadschiks en goedschiks buitenaardse rassen. Zelfs inter-dimensionale wezens.

In de jaren 40 was het algemeen bekend en was het voor de mens op straat iets totaal gewoonlijks om over ufo's te lezen en hierover te berichten.

Ook het nieuws ging er regelmatig tot in de jaren 40 over door met grootse verhalen van officials die alles maar bevestigden. Tot ineens alles op stop ging en de overheden alles maar ook alles eraan deden om UFO's en ALIENS als totale waanzin neer te zetten.

Zo ontstonden enorm veel complot-theorieën, en onderandere Spielberg kocht en heleboel getuigenverklaringen op om dit voor Hollywood te gebruiken.

Dus zodoende werd het in de toekomst beschreven als Hollywood onzin oftewel SCIFI waar de mensen een tikkeltje in doordraaiden. En tegenwoordig praat er bijna niemand meer over, goed opgevoed door het systeem om het maar uit te lachen als waanzin.

Het vreemde van alles was dat zelfs UFO's wel gedocumenteerd vele Britse vliegers het leven moeilijk hebben gemaakt in de 2de wereldoorlog. Het fenomeen werd, foofighters genoemd. Het waren lichtbollen (energiebollen/energiedrones) die de vliegtuigen van de geallieerden uitschakelden.

Enorm veel foto's daarover nog steeds op internet te vinden. Ik kan hier uren over doorgaan.

Hieronder meer over de foofighters! Die Britten dachten ook nog eens dat het Duitse geavanceerde vliegers waren.

[video=youtube;R-2gDbICyGg]http://www.youtube.com/watch?v=R-2gDbICyGg

Dan nog eens niet te vergeten The Battle of Los Angeles (ook heeft Hollywood hier een kaskraker van gemaakt, deze video bevat origineel radio-uitzending uit 1942)

Dan nog eens in 1952 waarbij het Capitol in DC een UFOvloot waarneemt boven zijn daken.

Enkele jaren later horen we en zien we niks meer in de mainstream media over UFO's.

De meeste aliens waarmee contact is met de Elite zijn inter-dimensionaal, dus meestal tonen ze hun geavanceerde vliegmachientjes als energie/licht.

Sommige radicale Christenen noemen het de gevallen engelen die terug zouden keren volgens Openbaring om de mensheid te misleiden. En zo gaan er verschillende theorieën over door.

Dus om terug te komen op je vraag Greener.

Daarop kan ik alleen vragen als antwoord geven. Zouden ze binnen een plan werken met bepaalde elite overheden? Wachten ze op bepaalde wereld-events om in te grijpen?

Of misschien is het ook iets anders? Hoef niet perse intelligent te zijn. Maar als dat het is. Dan verwacht ik zeker dat dit alles getimed is.

• Leuk 1

Deze post delen

Ik sta geheel open voor 'alien visitors' etc...Hoop dat ze ons een beetje komen helpen. Als 't een een 'independance day' scenario zou zijn hebben we nul kans en ik leef nog dus... Ben benieuwd.

Deze post delen

Ik weet dat dit een moeilijk subject is voor velen. Maar de geschiedenis leert ons dat de mens niet snel geneigd is andere realiteiten te omhelzen, laat staan theorieën.

Mijn vrouw is een uitermate moeilijk "subject" (niet te verwarren met "sujet"). Toch omhels ik haar bijna dagelijks. Zij komt van Venus, ik van Mars. Zij heeft de gelijknamige heuvel, ik de chocoreep. Daarnaast leeft zij in een geheel andere realiteit dan ik, edoch, vinden wij elkaar zoals de E.T. de Aardling vindt... Dat is niet enkel theoretisch maar zelfs geschiedkundig onderbouwd, in mijn geval dan.

Deze post delen

Ik heb ook als eerst aan Werner von Braun gedacht.

Ik had niet verwacht dat hier iemand zou zitten die iets hiervan wist.

Maar als we alle religies moeten geloven hebben ze het hier ook over.

Alle religies praten over een terugkomst van een misleider en verlosser, Joden, Christenen, Moslims, Hindoes, Buddhisten, en ga zo maar door.

Maar de Bijbel zegt iets heel moois, die spreekt letterlijk over een gigantische disclosure, namelijk dat (Satan) en zijn (Engelen) (gevallen engelen) op aarde werden gegooid.

However, zouden deze wezens volgens Openbaring lichtwezens zijn en enorm veel wonderen brengen en zelfs net voor een oorlog en crisis aankomen zodat ze als redders aanschouwd konden worden.

Maar in werkelijkheid brachten ze ellende nadat de boel misleid was. En zo gaat het maar door, bla bla bla ... etc. etc. etc.!

Maar ergens is het echt enorm boeiend zo een uitspraak. Omdat het idd een klein beetje erop begint te lijken. En wanneer dat gebeurd ga ik er van uit dat we 2 invasies zullen hebben.

Eerst badguys, dan goodguys.

Deze post delen

Het zou te hopen zijn dat er eindelijk 'disclosure' komt wat betreft ET's. Zou de mensheid kunnen verenenigen en dan kunnen we misschien stoppen met die idiote oorlogen overal. Of ben ik nu te optimistisch?

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...