Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Keyser Suze

USA klaar voor Burgeroorlog

Recommended Posts

Ik had dit in een ander draadje kunnen plakken. Maar ik vind dat het even extra onder de aandacht gebracht moet worden, vandaar een los draadje (en er zijn er al zoveel....). Allerlei diensten in Amerika hebben 'oud' legermaterieel verkregen. Politie, Homeland Security - ze kunnen nu beschikken over 13.000 landmijn bestendige trucks van $500.000 elk....dat is $ 6.500.000.000 en ze rijden ongeveer 1:1.

http://www.bloomberg.com/video/army-gives-out-500-000-armored-trucks-for-free-yNTShDoVRe2reQ3G3Raqrg.html

Amerika lijkt zich, zeker in het licht van de FEMA kampen, klaar te maken voor opstand. Kijk ook deze video, vanaf 6:22 een interessante uitspraak van een politie agent.

https://www.youtube.com/watch?v=ECwEQfbaW58

Wat staat er te gebeuren....? Genoeg speculaties over dit onderwerp. De theorieën over de FEMA kampen gonzen op het Net. Duidelijk is wel dat de Amerikaanse overheidstroepen genoeg materieel hebben om serieus hun burgers onder controle te krijgen.

Recently, retired Marine Colonel Pete Martino spoke plainly during a Concord (NH) city council public hearing over the cities intent to procure a armored attack truck (the manufacturer’s description, although the police prefer “rescue vehicle”).

He said: What’s happening here is we’re building a domestic military, because its unlawful or unconstitutional to use American troops on American soil.

What’s happening is Homeland Security is pre-staging their equipment – it’s consistent. What they’re trying to do is use standardized vehicles, standardized equipment.

So what we’re doing here, and let’s not kid ourselves about it, we’re building a domestic army and we’re shrinking the military because the government is afraid of its own citizens.

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Laat ik ook eens weer een duit in het zakje doen. Was effe zat van complotten, maar onder vleugelen van @Keyser Suze weer eens een spannend bericht aankaarten.

Zoals u misschien wel weet hebben Amerikaanse bloggers veel info uit de defensie kringen, zoals ook deze, John Moore

US Preparing For April 11th Collapse aka ‘Downturn’! – John Moore Show

Deze post delen

China is dollars aan het dumpen,Rusland dreigt het te doen,en meer dan 50% van al het betalingsverkeer is al niet meer in dollar,s.De wereldreservemunt zou ook maar tijdelijk zijn,net als het kwartje van kok, de dollar als wereldreservemunt is door wanbeleid, giga schulden maken. niet meer houdbaar.1januari 2015 gaat de FED de rente verhogen,en zal het land snel de afgrond inzinken,daarom moet de bevolking ontwapend worden,omdat ander niemand meer gebruik wil maken van de diensten van de overheid daar;ik zie ze al protesteren daar met spandoeken met wy pay taxe,s erop:eek: gaat een gezellig jaar worden.

Deze post delen

Hmm ik word er niet vrolijk van .. brrr.. wat kun je beginnen tegen dit soort wapens?

Niet naar de VS gaan ;-)

Deze post delen

Hmm de bevroren lach en zijn clown lopen aan het lijntje van de VS dus als zij daar gaan rommelen doen de smiling cat en zijn paljas natuurlijk braaf mee... het beste jongetje van de klas willen zijn eh..

Deze post delen

Ach mensen, er is niets aan de hand. De overheid zorgt voor u. U bent stras allemaal verzekerd en U kunt uw oude ziektekosten verzekering behouden. Het gaat al stukken beter met de economie, meer banen er worden meer huizen\hypotheken verkocht en onze munt is de wereldreserve munt. Er kan dus feitelijk niets misgaan, want wij zorgen voor onze burgers.

mvg,

B. Obama:p

Deze post delen

Bring it on!

Maar eerst nog even de wereld terugbetalen dmv 300% inflatie van de binnenlandse USD, thanks.

Deze post delen

Hallo preppers,

Ik zat onlangs op het internet te kijken en toen ontdekte ik de FEMA kampen.

Het schijnt dus dat een soort speciale concentratie kampen zijn die zijn gevestigd door heel amerika, deze kampen zijn bedoeld om ''tegenstanders van de staat'' op te sluiten in staat van beleg.

Maarja deze kampen zijn uitgerust met guillotines en er liggen in de kampen en elders wel een miljoen kunstof doodskisten(ra ra waar die voor worden gebruikt)

Het amerikaanse leger traint steeds vaker en openlijk op het uitbreken van opstanden er zijn 1.6 miljard kogels gekocht 1.6MILJARD!! das miet normaal.

As we speak worden er daklozen naar de fema kampen gestuurd, het lijkt misschien niks een paar daklozen, maar het begint altijd klein kijk naar de wo2.

en voor je het weet is amerika een dictatuur!

http://www.franklinterhorst.nl/FEMA%20kampen.htm

https://youtu.be/4h20gAa9-Fc

Deze post delen

@bushcraftdude

Het onderwerp is FEMA kampen in Nederland maar je haalt alleen de VS aan, hoe moeten we ons dat voorstellen in NL?

Deze post delen

NL-ers zijn de uitvinders van concentratiekampen. Toen er "teveel" BE joden in NL kwamen, deden we ze in kampen. Hitler nam dat over en noemde het concentratiekampen\vernietigingskampen. Toen er Indonesiërs naar NL kwamen die voor ons hebben gevochten deden we ze weer in kampen.

Nu zou je verwachten dat we dat ook met migranten, asielzoekers en gelukzoekers zouden doen. Nee, die geven we een zak met geld en een woning. Illegaal of niet, ze mogen hier gewoon vrijelijk rondlopen en het land naar de afgrond trekken.

Deze post delen

@Tom sorry voor mijn titel ik had het er iets te snel neergezet en was het vergeten aan te passen,

In NL moet je het je voorstellen stel je voor in amerika word het onrustig en dan in een keer stort het financiele systeem in daar (duurt vast niet zo heel lang meer), De beurzen gaan naar beneden die klappen vallen dan niet alleen in Amerika maar ook in nederland, heel veel mensen verliezen hun baan raken werkloos kunnen hun rekeneningen niet meer betalen en ja dan sta je op straat.

Ik denk dat de overheid dan met het idee komt voor kampen voor de daklozen/ zwervers want het is niet mooi als die over straat zwerven dat geeft slecht beeld ze ongewenst en anders.

Als je dit als stap een ziet dan ligt de fundering voor de nederlandse fema kampen er al, in tijden van werkloosheid en crisis krijgt de overheid altijd de schuld er komen opstanden criminaliteit stijg (dit is niks nieuws Engeland opstanden en ferguson) en dan kan de overheid een drastisch besluit nemen: staat van beleg afkondigen, de krijgswet dus nou ja en de mensen waarvan de staat dan denkt ''die zouden ons wel eens tegen kunnen werken'' komen in de gevangenis gevangenis raakt vol maar kijk daar de redende engel kampen vol met daklozen daar kunnen ook nog wel wat criminelen bij.

Deze post delen

Amerika lijkt zich, zeker in het licht van de FEMA kampen, klaar te maken voor opstand. Kijk ook deze video, vanaf 6:22 een interessante uitspraak van een politie agent.

Dat filmpje is het beter plak en jat werk !! Bekijk deze film maar. Op 2:30 wordt het interessant (let op het bord)

Deze post delen

@scratsh zal hem bekijken het was niet mijn intentie om te jatten haha

Nee, bedoelde meer dat de maker van de film je laat zien wat hij wilt dat je ziet. Het zijn bij elkaar gezocht fragmenten die een verhaal vertellen.

Deze post delen

Nee, bedoelde meer dat de maker van de film je laat zien wat hij wilt dat je ziet. Het zijn bij elkaar gezocht fragmenten die een verhaal vertellen.

Dat is toch zo met om het even wat voor media. Tenzij je het met eigen ogen kunt zien moet je sceptisch zijn. En zelfs als je het zelf kunt zien moet je je afvragen of je wel echt ziet wat je denkt te zien.

• Leuk 2

Deze post delen

Concentratie kampen zijn van alle tijden, maar ik hoorde een tijd terug dat de kampen waar de indianen ingestopt werden als eerste concentratie kampen gezien worden

Deze post delen

NL-ers zijn de uitvinders van concentratiekampen. Toen er "teveel" BE joden in NL kwamen, deden we ze in kampen. Hitler nam dat over en noemde het concentratiekampen\vernietigingskampen. Toen er Indonesiërs naar NL kwamen die voor ons hebben gevochten deden we ze weer in kampen.

Nu zou je verwachten dat we dat ook met migranten, asielzoekers en gelukzoekers zouden doen. Nee, die geven we een zak met geld en een woning. Illegaal of niet, ze mogen hier gewoon vrijelijk rondlopen en het land naar de afgrond trekken.

Sorry Finca, maar volgens mij komt die eer de Britten toe: Boerenoorlog 1899 - 1902.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...