Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zeelandse preppers graag melden bij Danielle.


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

 

Ik kreeg vandaag van Danielle van Scheldestromen.nl het volgende binnen en wilde dat graag met jullie delen om te kijken of er hier bezoekers rondlopen die dit op zich willen nemen. Je kan mij een privé berichtje sturen mocht je contact met haar willen opnemen:

 

 

Beste Preppers,

 

Van Nederlandse Preppers hoor je erg weinig. Het enige wat ik er zelf van weet, heb ik gezien bij Doomsday Preppers op National Geographic. In Nederland wordt ongetwijfeld ook veel voorbereid op eventuele rampen op diverse gebieden.

Ik begrijp heel goed dat het voor een prepper niet altijd even makkelijk is om op de voorgrond te treden. Toch leg ik mijn vraag bij u neer.

Ik werk bij de redactie van het relatieblad van waterschap Scheldestromen. Wij schrijven niet alleen over waterschapsonderwerpen, maar allerlei Zeeuwse zaken komen aan de orde. Vooral omdat een van onze taken ook zouden kunnen zorgen voor een ramp, vinden wij het heel interessant om met een Zeeuwse prepper in contact te komen. Waarom vindt hij het belangrijk om voor te bereiden, bereid je je dan voor op allerlei soorten rampen of slechts 1, waar moet je je in Zeeland specifiek op voorbereiden.

Natuurlijk zijn we op zoek naar iemand die graag zijn verhaal aan de buitenwereld wil vertellen. Op verzoek kan dit ook anoniem. Dan plaatsen we geen foto's van de persoon en zetten we geen naam erbij. Dan draait het puur om het verhaal waar een Zeeuwse prepper zich mee bezig houdt.

 

Kunt u mij helpen aan iemand in Zeeland die daartoe bereid is?

 

met vriendelijke groet

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@houthe, ik denk dat ze bedoelt "voorzorgen" i.p.v. zorgen (Vooral omdat een van onze taken ook zouden kunnen zorgen voor een ramp) en voorzorgen=voorbereiden=preppen :D

 

Ben al heel wat jaartjes van school af, maar dat snap ik zelfs nog (heb tussendoor wel steeds bijgeleerd):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben dan geen Zeeuwse prepper, maar ik vraag me af wat hun taken dan zijn :)

 

Waterschap Scheldestromen zorgt voor sterke dijken en duinen, voor voldoende en schoon water in de sloten en voor veilige wegen in het buitengebied in heel Zeeland. Maar ik hoor graag van een Zeeuwse prepper wat hij allemaal doet om voorbereid te zijn op allerlei soorten rampen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waterschap Scheldestromen zorgt voor sterke dijken en duinen, voor voldoende en schoon water in de sloten en voor veilige wegen in het buitengebied in heel Zeeland. Maar ik hoor graag van een Zeeuwse prepper wat hij allemaal doet om voorbereid te zijn op allerlei soorten rampen.

 

Wonend aan de grens van Noord-Brabant en Zeeland zijn de gedachten en herinneringen aan 1953 niet verdwenen.

Ik denk wel eens: WAT als zo'n ramp NU zou voltrekken ? Ben je voorbereid ? Wat ga je doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlie kom er maar in

 

Hmm....ik zal het er thuis eens over hebben. Maar ik denk dat ik het antwoord al wel weet.

 

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik zelf ook niet vooraan sta om mijn verhaal te vertellen. Bovendien is onze reden van preppen niet echt Zeeland gerelateerd, eerder mondiaal. Staat misschien wat misplaatst in een lokaal krantje over de Scheldestromen: Ik vrees dat de elite, bestaande uit Rothschild en consorten, op een derde wereldoorlog aansturen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...