Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

martin

Vermist vliegtuig Malaysia Airlines kan niets anders dan een aanslag zijn.

Recommended Posts

Als je op ruime hoogte zit met een Boeing 777 heb je, zelfs bij het compleet wegvallen van alle stuwkracht, nog alle tijd om een noodsignaal uit te zenden.

Dit kan dus niets anders dan een aanslag geweest zijn.

En nu er melding is van 2 gestolen paspoorten wordt het nog aannemelijker.

Wie heeft er momenteel belang bij deze aanslag?

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast Peerke
Als je op ruime hoogte zit met een Boeing 777 heb je, zelfs bij het compleet wegvallen van alle stuwkracht, nog alle tijd om een noodsignaal uit te zenden.

Dit kan dus niets anders dan een aanslag geweest zijn.

En nu er melding is van 2 gestolen paspoorten wordt het nog aannemelijker.

Wie heeft er momenteel belang bij deze aanslag?

Toen ik "de VS onderzoekt" las, haakte ik al af.

Deze post delen

Als je aangifte hebt gedaan dat je paspoort is gestolen.Dan staat dat toch opgeslagen in het systeem en kan je er geen tickets of iets anders meer meedoen toch of ben ik nou aan het dromen?

Dan als er een nieuw paspoort is uitgegeven staat der toch een nieuwe datum op. En voor een ticket moet je toch de verval datum invullen.

En zo kan het toch makkelijk worden gelinkt aan de aangifte die nog door het systeem word gepompt?

Deze post delen

@martin,

kijk je wel een aircrash investigation op ngc (of hoe het precies heet)?

ik ben bij verre een vliegtuigcrash expert, dus ik doe enigszins ongefundeerd een schot in het donker, nu kunnen er ruim een paar 1000 redenen zijn waarom een vliegtuig ineens verdwijnt

ook zonder terrorisme.

ik denk dat de 2 gestolen paspoorten uit thailand iets "onnozels" is, ik ken een paar jongens die naar thailand zijn geweest, het is een land waar de kruimeldieverij hoogtij viert, veel mensen zijn domweg arm, en een gestolen paspoort kan dan je weg naar een rijker land zijn ik zou daar zoiezo niet veel meer achter zoeken

daar komt bij dat zulke dingen vaker gebeuren alleen komen die niet aan het licht omdat het vliegtuig gewoon land etc en dus niemand nagetrokken word

voorlopig zeker geen complot achter zoeken, zulke ongelukken zijn al erg zat voor alle betrokkenen

Deze post delen

Ze hebben wel oliesporen in het water gevonden maar verder niets ..... als dat ding in de lucht uit elkaar was geklapt dan zou er toch van allerlei zooi in de zee moeten drijven?

Deze post delen

ik ben bij verre een vliegtuigcrash expert, dus ik doe enigszins ongefundeerd een schot in het donker, nu kunnen er ruim een paar 1000 redenen zijn waarom een vliegtuig ineens verdwijnt

ook zonder terrorisme.

Ik ook niet, maar hoe groot is de kans dat een vliegtuig neerstort?

0,7 per 1 miljoen vluchten volgens de IVW

Hiervan is "maar" 11% tijdens de en-routevluchtfase (de rest tijdens start en landing)

Als hij neerstort dan heb je erg veel tijd voordat je de grond raakt.

Ok, als het vliegtuig explodeer dan heb je ook geen tijd meer om iets te doen, maar dan hadden ze naar mijn idee (zoals @Järv ook opmerk) genoeg zooi in zee moeten vinden.

..voorlopig zeker geen complot achter zoeken, zulke ongelukken zijn al erg zat voor alle betrokkenen

Vandaar dat ik het in de rubriek complotten heb gepost.

Ik hoop uiteraard dat het niet om een aanslag gaat, maar ik heb sterk het vermoeden dat het een aanslag is.

Niet omdat ik verstand heb van vliegtuigcrashes maar ik waarde hecht aan statistieken en historische data.

Voor de nabestaanden is het sowieso een nachtmerrie, ongeacht de oorzaak.

Deze post delen

Als ik de verhalen hier op het forum wel eens lees kom ik tot de conclusie dat Poetin er wel eens wat mee te maken zou hebben ;)

Greener

• Leuk 1

Deze post delen

Wie er belang bij kan hebben?

China

Maar het lijkt me veel waarschijnlijker dat dit een 'normale crash' is.

Deze post delen

Op CNN werd gisteren genoemd dat het vliegtuig twee jaar geleden een ongeluk had. De schade is weliswaar gerepareerd maar het gebeurt vaker dat twee,drie jaar na een reparatie er toch haarscheurtjes zijn die voor ernstige gevolgen zorgen.

Men vermoed dat het eventueel mogelijk zou kunnen zijn dat (speculatie dus) een vleugel is afgebroken.

Naast alle andere speculaties dus.

Deze post delen

Als het een aanslag is, waarom is deze dan nog niet opgeëist? Het lijkt mij een ongeluk tot het tegendeel is bewezen.

Het zou natuurlijk kunnen, maar gewoon beter even afwachten.

Deze post delen

Ze hebben wel oliesporen in het water gevonden maar verder niets ..... als dat ding in de lucht uit elkaar was geklapt dan zou er toch van allerlei zooi in de zee moeten drijven?

Argh..... en ik wilde hier nog bijschrijven "en die olie zal wel van een schip zijn" ........ had ik dat maar gedaan ......

Staat dat vliegtuig niet gewoon ergens in Cambodja of Laos aan de grond met de mensen gegijzeld?

Deze post delen

Telefoons passagiers vermist vliegtuig blijven rinkelen

Het mysterie rond de vermiste vlucht MH370 van Malaysia Airlines wordt steeds groter, zeker nu Chinese media berichtten dat verschillende telefoons van passagiers blijven rinkelen. Familieleden zouden verklaard hebben dat ze verbinding kregen wanneer ze nummers van vermiste geliefden probeerden te bellen, maar dat er niet werd opgenomen.

meer:http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3610666/2014/03/10/Telefoons-passagiers-vermist-vliegtuig-blijven-rinkelen.dhtml

Deze post delen

Telefoons passagiers vermist vliegtuig blijven rinkelen

Het mysterie rond de vermiste vlucht MH370 van Malaysia Airlines wordt steeds groter, zeker nu Chinese media berichtten dat verschillende telefoons van passagiers blijven rinkelen. Familieleden zouden verklaard hebben dat ze verbinding kregen wanneer ze nummers van vermiste geliefden probeerden te bellen, maar dat er niet werd opgenomen.

meer:http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3610666/2014/03/10/Telefoons-passagiers-vermist-vliegtuig-blijven-rinkelen.dhtml

Sorry hoor, maar snappen de mensen nou echt niet dat er geen GSM masten staan op deze locatie?

Ik begrijp dat mensen in een situatie als deze, zo wanhopig zijn dat ze niet meer rationeel kunnen nadenken. Maar eigenlijk zou je van de media toch mogen verwachten dat er nog enigszins wordt nagedacht voordat men dit soort zaken gaat publiceren?

Zodra je een GSM doorschakelt kun je hierna je GSM zonder problemen in stukken hakken omdat de doorschakeling niet door de GSM maar door het onderliggende netwerk wordt geregeld.

Maar zolang een GSM mast niet verder dan 75,5km kan uitzenden (eigenlijk moet dat 37 km zijn, want die mast(en) staat natuurlijk nooit op de kustlijn) en je met een gemiddelde gsm toestel niet langer dan 48 uur op een batterijlading kan functioneren (vliegtuig is al ruim 72 uur vermist) zie ik dit soort berichtgeving als onzin.

Natuurlijk zou het geweldig zijn dat er niks aan de hand is, en dat het vliegtuig rond dobbert in de zee, maar die kans acht ik helaas uitgesloten.

Deze post delen

Het blijft nog 'n bizar verhaal. Met alle geavanceerde apparatuur is er zelfs geen spat terug te vinden!? Ik geloof er niets van.:confused:

Zouden ze de mensheid angst aan willen praten, 'n onderdeel van het grote *controle* plan??

Deze post delen

Het blijft nog 'n bizar verhaal. Met alle geavanceerde apparatuur is er zelfs geen spat terug te vinden!? Ik geloof er niets van.:confused:

Zouden ze de mensheid angst aan willen praten, 'n onderdeel van het grote *controle* plan??

Het is inderdaad een bizar iets, maar ik denk eerder dat er twee opties zijn: A: een technisch mankement of B: een terroristische aanslag. Wat de oorzaak hier ook van is, neemt niet weg dat het gezien de grootte van de oceaan en alle stromingen daarin niet zo heel makkelijk is om het wrak terug te vinden. Als er überhaupt al iets terug te vinden valt.

Deze post delen

Het is inderdaad een bizar iets, maar ik denk eerder dat er twee opties zijn: A: een technisch mankement of B: een terroristische aanslag. Wat de oorzaak hier ook van is, neemt niet weg dat het gezien de grootte van de oceaan en alle stromingen daarin niet zo heel makkelijk is om het wrak terug te vinden. Als er überhaupt al iets terug te vinden valt.

Is een terroristische aanslag niet iets wat wordt geclaimed, en persoonlijk denk ik echt niet dat ze over de kennis/eigenschappen zouden kunnen bezitten om een vliegtuig in het niets op te laten gaan.

Deze post delen

The Iranian "Stolen Passport" Passenger Plot Thickens

Submitted by Tyler Durden on 03/10/2014 - 20:32

While progress on the search-and-recovery efforts of the missing Malaysian Airlines jet continues to disappoint, the stolen-passport plot thickens considerably. While earlier we discovered that it was a mysterious "Mr. Ali" that purchased the tickets for the two passengers traveling on stolen passports (with cash), The Telegraph reports that BBC Persia confirms they were Iranian nationals. According to another Iranian friend (who had hosted them while in Kuala Lumpur) the two were "looking for a place to settle" in Europe (intending to complete their journey in Frankfurt and Denmark).

Deze post delen

Whahahahahaha zo jij bent lekker wakker en scherp

Ik heb zo m'n momenten. Vooral als ik vergeten ben m'n medicijnen in te nemen.

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...