Ga naar inhoud
GENEGEERD

Het stille verlangen NAAR


Gast

Aanbevolen berichten

Je zou zeggen wat moet ie nou weer:confused::rolleyes::rolleyes:

 

Een stille wens....je Eigen huisje in de vrije natuur.Alle rust,je eigen wereldje om je heen bouwen.

Geen gezeur van Ambtenaren,SCHOONHEIDS COMMISIES,vergunningen enz enz

En dan heb ik nog een heleboel vergeten.

Natuurlijk weet ik niet wie er van jullie deze wens heeft zien uitkomen??

Ik ben nog nooit Jaloers geweest op een ander zijn bezittingen en zo ook nu niet.

Maaar ik verlang naar Rust en dat waar ik nu overs schrijf.Preppen in een Stad,centrum van Dorp in een rijtjeshuis Zolang je vrij woont en je eerste buur op pl/min Heeeeel wat meters.Dan heb je al een mooi begin.

 

En dan bedoel ik vooral Zelfbehoevend kunnen/gaan wonen en naar je eigen idee kunnen gaan experimenteren.ZONDER DAT DAAR DE BUURT?GEMEENTE AmBTENAREN of mensen die het niet begrijpen wat je aan het doen bent en zich er aan storen.

 

Het lijkt mij een bevrijding Je Eigen moestuin ,Dieren bezitten , kunnen experimenteren,Fouten maken en er weer van leren, op een ontspannen manier moe worden van(Dat heb ik weer mooi voor elkaar,maar ik ben Lichaamelijk gebroken). Het is tenslotte voor jou en je ? Gezin.En niet voor een werkgever die alleen maar NUMMERS in dienst heeft.

 

Je eigen huisje en grond,ZONDER OVERBODIGE LUXE:) Alleen dat wat je echt nodig hebt.

Al die rotzooi in het voedsel PFFFFFF

 

 

WIE HEEFT Dat wereldje zit in die "DROOM" die echter is dan Echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik kom een heel eind, helaas nog wat financiele hindernissen die overwonnen moeten worden voor ik echt vrij ben, maar dat gaat ook wel lukken.

 

Vrijstaand huisje in de natuur, een paar buren op loopafstand maar niet veel. Klein beekje, appelbomen, wat verschillende soorten bessen struiken, bramen, frambozen. Straks weer beginnen met aardbeien kweken. Net paprika's en pepertjes gezaaid. Stellage gebouwd om straks zo'n 10 bakken in te kunnen hangen voor de aardbeien, zodat ze niet op de grond liggen en er geen slakken in komen.

 

En nu sinds vorige week loopt er een project om met een aantal wijken en hele kleine dorpjes uit de buurt een glasvezelnetwerk aan te leggen, dus als het meezit hebben we over een jaartje hier in de buurt zelfs een mooie moderne internet verbinding. Helemaal toekomst bestendig dan! :)

 

De lente begint hier nu weer binnenkort, dus er moet weer redelijk wat gebeuren in de tuin. Ik wil eigenlijk ook nog kippen, maar ben voor m'n werk soms een week lang weg en dat is dus wat lastig dan. Komt nog wel, bij een eventuele echte dikke SHTF kan ik altijd nog kippen regelen, die zijn hier niet zo lastig te vinden, net als schapen, geiten, koeien en paarden.

 

Dus mja, behalve wat financieel gekloot, heb ik 't hier erg goed naar m'n zin; ben hier heerlijk vrij! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*doet een vreugdedansje*

 

moet er voor werken maar ik heb toch een aardig droomstulpje

in plaats van zitten bitchen op internet knalhard gaan werken, dan kom je een heel eind

ja wij beseffen dat we geluk hebben, maar we hebben er knal hard voor gewerkt, het kan wel

als je wilt en je werkt er voor kan er een hoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het plekje hebben we al, het is goed leefbaar en we hebben een hoop eigen voedsel maar om helemaal zelfvoorzienend te worden hebben we nog een lange weg te gaan.

Als je een stukje land hebt met wat beestjes en je groentetuin daar gaat meer tijd in zitten dan je verwacht en er moet ook nog gewerkt worden om alles te betalen.

We hopen komende zomer genoeg gewassen te hebben om in ieder geval ons "vee" 100% van eigen voer te voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...