Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ze mogen nog even doorgaan

Kans
 Share

Recommended Posts

Het lijkt dat in Griekenland de euro vrienden de verkiezingen winnen, eerste data wijst daarop...

Dus ze mogen nog even doorgaan met de spelletjes en geld rond schuiven.

Wat nu beter/of slechter is weet ik niet, zo doorgaan lijkt me uitstel van executie, we zullen zie...

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

inderdaad het gaat toch in mekaar vallen allemaal

dit geeft ons gewoon nog wat extra tijd om door te preppen, de dingen die we missen aan te schaffen etc etc

eventueele vakantiegeld en belastingteruggave wordt ook deze maand of de maand erna gestort.

misschien dat mensen nog even hun lijstje door moeten nemen met zwakheden in hun preps.

als het dan toch in mekaar valt mag het wat mij betreft nog even duren, ik heb nog wel wat noodzakelijkheden om bij te schaven.

Link naar reactie

Gast Dick Berts

Helemaal mee eens. Kortstondig uitstel van een onvermijdelijke executie. Voor de euro waren de verkiezingen in Frankrijk van veel groter belang. Hollande zit nu nog steviger in het zadel, met als voornaamste gevolg dat de ernstige kloof die tussen Hollande en Merkel aan het ontstaan is, nog verder zal verdiepen. Bovendien valt in Griekenland op grond van deze uitslag mogelijk weer geen regering te vormen. Volle kracht vooruit met preppen!

Link naar reactie

Gast Dick Berts

Bovendien zijn er heel wat meer redenen om te preppen, hier eentje van de site http://www.debka.com Volgens insiders wordt deze site door de Mossad gerund. Maar dat maakt hem niet minder interessant, zeker als je door hebt uit welke hoek de wind waait.

http://www.debka.com/article/22090/Russia-flies-anti-air-anti-ship-missiles-to-Assad-as-its-fleet-heads-to-Tartus

Link naar reactie

Verbaasd me niet maar we zijn het wel erg eens dat er eigenlijk geen stoppen meer aan is.

En inderdaad ook ik ben blij met nog even uitstel, pfff ben bang dat ik pas over jaren enigzins eea op orde heb.

Eerlijk gezegd als ik nu de lotto win dan ga ik met de vrouw om tafel gaan zitten en Australie als permanente vakantie voorstellen, heb zon mooi idee in mijn hoofd, zal helaas een droom blijven ben ik bang.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...