Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuw wapen tegen burgers en militairen. Laserstraal en microgolfkanon.


lewieke

Aanbevolen berichten

De Amerikanen (en Russen) nemen voor het eerst een laserwapen in gebruik op een oorlogsbodem. De laserstraal kan gedoseerd worden, kost slechts 1€ per schot tov 1.4 miljoen dollar voor een Tomahawk. Dit zal de kost van oorlogsvoering fors verlagen, waardoor we mogen vrezen dat ook de drempel om oorlog te voeren zal verlaagd worden.

 

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/1806937/2014/03/07/Star-Wars-op-aarde-eerste-laserkanon-op-Amerikaans-oorlogsschip.dhtml

http://www.youtube.com/watch?v=Px87SP01eKw#t=18

 

 

Daarnaast wordt er ook gewerkt aan een 'microgolf' die op het eerste gezicht geen effecten geeft op mensen behalve een onmiddellijke reactie die je doet vluchten. Wellicht worden cellen beschadigt en kan het risico op kanker fors verhogen. Het wapen is ongeveer doorontwikkeld en kan binnenkort in gebruik genomen worden (door de elite om de opstandige burgers letterlijk neer te bliksemen) tegen lage prijs. Zorgwekkend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Een aantal van dit soort wapens zijn allang in gebruik , zelfs de Duitsers in WW2 waren al bezig met wapens dmv geluidsgolven .

Punt is denk ik , als grootmacht landen met elkaar in oorlog raken dat de verliezer op een bepaald moment toch zal overwegen om nucleaire wapens te gaan gebruiken

( en dat waarschijnlijk ook zullen doen :( en ik vermoed dat het ook wel de reden is dat ondanks die moderne wapens een goedkoper alternatief zijn voor

de huidige oorlogsvoering , dat het idee van een nucleaire oorlog toch iedereen nog steeds afschrikt .en een heel reeel scenario is .

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Ik had vroeger ook een geluidswapen.

Dat was een punkband.

Hele disco's hebben we daarmee leeg gespeeld. :D

 

Heb jij nog een leuk knutselproject @Wafels? Een Phaser van een oude magnetron of zo? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ADS (Active Denial System) is inderdaad een microgolf van 96GHz. Niet dodelijk, maar dringt ca. 0,3-0,4 mm door de huid en geeft een intens branderig gevoel. Een tweede burst warmt de huid al op tot ca. 60 graden. Ze zijn al enige tijd in gebruik, o.a. tegen zeepiraterij. Het bereik is op dit moment ca. 250-400 meter. De golven gaan door je kleding heen (net als de magnetron), en zetten zich pas om tot warmte op je huid.

Je kunt jezelf er tegen beschermen door een dunne laag folie onder je kleding te dragen. Bescherming van huid/nek zou haalbaar moeten zijn met fijn gaas, of natuurlijk via de producten van LessEMF.com:

http://www.lessemf.com/personal.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
De ADS (Active Denial System) is inderdaad een microgolf van 96GHz. Niet dodelijk, maar dringt ca. 0,3-0,4 mm door de huid en geeft een intens branderig gevoel. Een tweede burst warmt de huid al op tot ca. 60 graden. Ze zijn al enige tijd in gebruik, o.a. tegen zeepiraterij. Het bereik is op dit moment ca. 250-400 meter. De golven gaan door je kleding heen (net als de magnetron), en zetten zich pas om tot warmte op je huid.

Je kunt jezelf er tegen beschermen door een dunne laag folie onder je kleding te dragen. Bescherming van huid/nek zou haalbaar moeten zijn met fijn gaas, of natuurlijk via de producten van LessEMF.com:

http://www.lessemf.com/personal.html

 

Toch aluminiumhoedjes dus. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vroeger ook een geluidswapen.

Dat was een punkband.

Hele disco's hebben we daarmee leeg gespeeld. :D

 

Heb jij nog een leuk knutselproject @Wafels? Een Phaser van een oude magnetron of zo? :p

Ik zou hierop kunnen reageren @Heksenboot ;) maar ik las indertijd toen ik bij dit forum kwam dat je het niet over wapens mocht hebben :p

dus laat ik het maar in de midden maar hier een klein stukje info

je zal zien dat er eigenlijk weinig nieuws on de zon is

http://en.wikipedia.org/wiki/Long_Range_Acoustic_Device

http://greyfalcon.us/restored/AN%20INVENTORY%20OF%20NAZI%20SECRET%20WEAPONS.htm

een leuke in Amerika zelf bij relletjes , en het klinkt als een soort sirene maar is niet zo gezond voor je lichaam nog je hersenen

dus hoezo nieuwe wapens ?

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou euthanasie dan ook gewoon zijn....

Beetje raar idee he dat het nu al een probleem is als je je eigen leven wilt beëindigen en het over vijftig jaar mogelijk is een heel volk om te brengen (kon trouwens meer dan /vijftig jaar geleden ook al Hiroshoma en Nagasaki)

 

Een bevriende prepper heeft hiervoor al een nieuw beroep bedacht, de Euthanapeut. Het woord bestaat nog niet, maar met dit beroep kun je met de vergrijzing in het vooruitzicht slapend rijk worden.;)

 

Straks kan men door geluidsgolven of straling een heel gebied ten grond richten. Of een virus verspreiden die alleen mensen dood met bepaalde DNA eigenschappen. Heel creepy allemaal. Hitler is met dit soort onderzoeken en testen al begonnen, dus het speelt ondertussen al 70 jaar.

 

De wereld wordt er niet beter op, maar tegen die tijd zijn wij al stokoud of geholpen door de Euthanapeut.:p

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de beelden op tv ziet van demonstraties in het Midden-Oosten, dan vallen mij al die laserpennetjes op.

Was het in Syrië, waar helikopters 'verjaagd' werden door demonstranten met al die groene lasers?

 

Vorige week zat er zo'n klier in een straat te klooien met zo'n pen. Ik liep toevallig door die straat, krijg je zo'n rotding in je gezicht.

Helaas had ik geen tijd om ff aan te bellen, Ik kan me dus voorstellen dat die lasers nogal verjagend kunnen werken.

 

Op één van de alternatieve media las ik pas ook over van die anti-raketlasers in Israël.

 

Ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je mag rustig aannemen dat wat wij nu weten echt niet de allerlaatste ontwikkelingen zijn.....

( en dus dubbel een reden om je zorgen te maken)

 

K a n s

 

 

..........

This powerful video explains the truth regarding Microwave weaponry and other exotic weapons (psychotronic, electromagnetic, Radio Frequency, HAARP, GWEN towers, ELF waves) used by The UNITED STATES & other Nations worldwide, leaving NO DOUBT to all that is being used against unknowing people everywhere. If EVER you sought 1 video that tells it like it really is - THIS IS IT! It ALSO explains WHY the Police State mentality seemingl Worldwide. (TESTRA).

 

Dr Barrie Trower in a sit down interview tells all to ICAACT. Today many are guilty of the same type sinister crimes many Scientists were hanged for after World War II's Nuremberg trials. TRUTH IS STRANGER THAN FICTION. Well worth time spent to watch & LEARN the Truth.

 

[video=youtube_share;aMMEQNnSZIo]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Graag gedaan, dat kon nog wel dacht ik, GBH, Exploited, of Slayers Undisputed Attitude leek me wat ver gaan voor het forum;)

 

Deze ook wel. Arme mede-forum-mensen. Niet aanklikken hoor die herrie. :D

 

On topic: Ze hadden wel een nummer over neutronen bommen. "It's nice and quick and get things done". :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de beelden op tv ziet van demonstraties in het Midden-Oosten, dan vallen mij al die laserpennetjes op.

Was het in Syrië, waar helikopters 'verjaagd' werden door demonstranten met al die groene lasers?

 

Vorige week zat er zo'n klier in een straat te klooien met zo'n pen. Ik liep toevallig door die straat, krijg je zo'n rotding in je gezicht.

Helaas had ik geen tijd om ff aan te bellen, Ik kan me dus voorstellen dat die lasers nogal verjagend kunnen werken.

 

Op één van de alternatieve media las ik pas ook over van die anti-raketlasers in Israël.

 

Ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkelt.

 

als het om leger helis gaat is dat zeer simpel,

die ervaren iedere laser als een lock on van raketten, en dus gaan er alarmbellen af in zon ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 50 jaar kunnen ze een heel volk doden\uitschakelen met 1 druk op de knop. Zonder ervoor te hoeven vechten. Ik denk daarom dat overbevolking op aarde zichzelf zal oplossen op termijn.

 

dat konden ze 50 jaar terug al, dat heet een neutronenbom of een atoombom (net wat je wilt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...