Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers gezocht?!


essieiets

Aanbevolen berichten

Nou in mijn tijd loste ik dat creatief op.

Maak 2.50 minuten ruis en laat dat met een strak gezicht zien, in de laatste 10 seconden loopt er in koeie letters " de onbenaderbaarheid van de prepper" door het beeld.

En vervolgens ga je de discussie aan en kom je met een dermate onderbouwd verhaal, met inspiratie deze site, dat je alle drie met een 9 de kamer verlaat.

 

En aangezien je met drie personen bent neem ik aan dat die 2.50 minuten ook nog wel zinniger kunt invullen, en je van die 9 een 10 kunt maken ?

 

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een idee: Film jezelf in de supermarkt, en bedenk: wat zullen we vanavond eten? Vraag jezelf af of het wel zo zeker is dat je morgen, of volgende week weer voor je dagelijkse boodschappen bij de supermarkt terecht kunt, en je hebt een 3 minuten item over preppen!

 

 

@Mr. Gold: Veel bedrijven en instellingen hebben een spreekbeurt-documentatie map. Zou dat iets voor ons zijn?

 

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Beste' Preppers,

 

Het is ons wel duidelijk dat er niemand is die hier aan mee wil werken, jammer!

@Kans wij gaan voor een creatievere oplossing dan dat, toch bedankt voor het meedenken.

Ik vind het jammer dat er zo wordt omgegaan met mensen die oprecht interesse tonen in preppen.

Geen wonder dat jullie community zo klein is, zodra er iemand meer over te weten wil komen worden er onaardige opmerkingen en plaatjes naar je hoofd gegooid.

Gelukkig waren er een aantal van jullie die wel normaal hebben gereageerd en jullie zijn erg behulpzaam geweest, bedankt hiervoor.

Ik snap dat jullie denken dat wij preppen niet serieus nemen, er zijn er namelijk veel die dat inderdaad niet doen. Dat vind ik jammer want ik vind preppen een goede zaak.

We gaan verder met de informatie die we hebben en maken er alsnog een informatief programma van.

Bedankt voor alle reacties, bespaar jezelf voortaan de moeite: geen reactie is beter dan een onaardige reactie.

 

Mvg.

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

'Beste' Preppers,

 

Het is ons wel duidelijk dat er niemand is die hier aan mee wil werken, jammer!

@Kans wij gaan voor een creatievere oplossing dan dat, toch bedankt voor het meedenken.

Ik vind het jammer dat er zo wordt omgegaan met mensen die oprecht interesse tonen in preppen.

Geen wonder dat jullie community zo klein is, zodra er iemand meer over te weten wil komen worden er onaardige opmerkingen en plaatjes naar je hoofd gegooid.

Gelukkig waren er een aantal van jullie die wel normaal hebben gereageerd en jullie zijn erg behulpzaam geweest, bedankt hiervoor.

Ik snap dat jullie denken dat wij preppen niet serieus nemen, er zijn er namelijk veel die dat inderdaad niet doen. Dat vind ik jammer want ik vind preppen een goede zaak.

We gaan verder met de informatie die we hebben en maken er alsnog een informatief programma van.

Bedankt voor alle reacties, bespaar jezelf voortaan de moeite: geen reactie is beter dan een onaardige reactie.

 

Mvg.

 

Preppen is vaak niet in 3 minuten uit te leggen, dat is vaak een middagje vol (als je op mijn tempo doorlult)

tevens komen de meeste vragen op ons over van even lekker aapjes kijken

zeker als er uit een hele middag interview nog een paar lekker sappige quotes zijn te halen die het verhaal zeker onrecht uit doen

ik kan een hele middag vollullen over blikvoer, waterfilters etc

maar wedden dat die 1 of 2 opmerkingen over plunderaars afweren zeker weten naar voren komen?

ik heb hier eens met een van jullie een kleine mailwisseling gehad

de eerste vraag was waar prep je voor?

de tweede vraag was wat doe je met plunderaars?

dan is voor ons de lol de ook snel af

de meeste preppers zijn normaal volk die hun ding doen en gesteld zijn op hun privacy

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

'Beste' Preppers,

 

Ik vind het jammer dat er zo wordt omgegaan met mensen die oprecht interesse tonen in preppen.

 

 

Mvg.

 

En waar precies is die oprechte interesse voor ons uit gebleken? Denk daar over na en je zult de reacties op je vraag beter begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen wonder dat jullie community zo klein is,

 

Hoop niet dat Rodin mee leest ;-)

 

Beste Marleen & Marc & Esmé,

 

Ik begrijp dat het soms klote aanvoelt als je niet meteen krijgt wat je wilt en commentaar krijgt, echter als je binnen 8 uur al een paar preppers wilt hebben die mee willen werken niet lukt! En dan al afhaken dan ga ik mij pas echt zorgen maken over deze wereld en misschien moet ik dan ook maar een draai boek maken om tegen de jeugd te gaan preppen als die onze toekomst wordt van mensen die mij later moeten verzorgen :-)

 

 

Ik ben juist hartstikke trots op zoveel feedback die jullie gekregen hebben, de meeste studenten worden als met pek en veren van het forum gestuurd omdat ze gewoon niet de moeite nemen om zich even in te lezen en we hebben juist zo'n mooi topic voor jullie gemaakt die zelfs sticky en rood staat te schijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Beste' Preppers,

 

Het is ons wel duidelijk dat er niemand is die hier aan mee wil werken, jammer!

@Kans wij gaan voor een creatievere oplossing dan dat, toch bedankt voor het meedenken.

Ik vind het jammer dat er zo wordt omgegaan met mensen die oprecht interesse tonen in preppen.

Geen wonder dat jullie community zo klein is, zodra er iemand meer over te weten wil komen worden er onaardige opmerkingen en plaatjes naar je hoofd gegooid.

Gelukkig waren er een aantal van jullie die wel normaal hebben gereageerd en jullie zijn erg behulpzaam geweest, bedankt hiervoor.

Ik snap dat jullie denken dat wij preppen niet serieus nemen, er zijn er namelijk veel die dat inderdaad niet doen. Dat vind ik jammer want ik vind preppen een goede zaak.

We gaan verder met de informatie die we hebben en maken er alsnog een informatief programma van.

Bedankt voor alle reacties, bespaar jezelf voortaan de moeite: geen reactie is beter dan een onaardige reactie.

 

Mvg.

 

Wat me een beetje stoort is dat na je vraag en enkele mensen hebben laat te weten er niet zoveel animo is om aan een project mee te werken zonder een uitgebreide voorstelling en doel (achteraf werd het ontfutseld)...later op dezelfde dag er een even onaardige reactie komt in in de vorm van een verwijt "Geen wonder dat jullie community zo klein is".

 

Een gemeenschap is ook niet iets waar je na jezelf ff kort te hebben voorgesteld direct geaccepteerd zal worden.

Een zekere achterdocht is nodig, zo niet noodzakelijk om zichzelf niet in de voet te schieten. Mensen bereiden zich voor uit verschillende mogelijke denkpistes.

 

Dat is in grote lijnen wat aan de hand is binnen een gemeenschap en nog meer van kracht bij een prepper gerelateerde gemeenschap en als je daar in het begin blijk geeft geen begrip voor opbrengen, dan bevestig je het vermoeden van de meerderheid dat jullie het preppen niet serieus nemen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

'Beste' Preppers,

 

Het is ons wel duidelijk dat er niemand is die hier aan mee wil werken, jammer!

....................

Mvg.

 

90% van de leden heeft nog niet de kans gehad in te loggen sinds de oproep. ;)

 

Wauw, 'k wist dat je jeugd van snel hield, maar dit slaat alles!

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Hartelijk dank voor jullie tips, na het bekijken van de forums en de statistieken van de preppers.nl zijn wij tot de conclusie gekomen dat er meer dan 8000 onderwerpen zijn.

Hierdoor is het voor ons niet helemaal duidelijk over welk 'apart draadje' @f150 het heeft en waar wij dit kunnen vinden. Wij snappen nu dat dit niet de eerste keer is dat er dit soort verzoeken worden gedaan.

 

Voor de mensen die dit soort berichten al veel vaker zijn tegengekomen, waarom zou je je energie verspillen aan een negatieve comment? Je helpt er niemand mee.

 

Wij hopen op een bruikbare reactie.

 

Mvg.

 

Dat is een hele goeie!

 

Beter was het als op dit soort postings in geheel niet meer gereageerd word. Is zonde van de energie

Link naar reactie
Delen op andere sites

90% van de leden heeft nog niet de kans gehad in te loggen sinds de oproep. ;)

 

Wauw, 'k wist dat je jeugd van snel hield, maar dit slaat alles!

Inderdaad, ik zit met verbazing de inmiddels 4 bladzijden door te lezen:)

 

Ik was ook vandaag de hele dag op pad en log net in. En ik was niet eens met mijn rugzak en camouflageoutfit in de bossen om een zelf gevangen konijn te roosteren boven een zelf aangemaakt houtvuurtje maar gewoon op mijn werk in een pak met krijtstreepje en een stropdas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

--------------knip------------

Het is ons wel duidelijk dat er niemand is die hier voor ons wil werken zodat we echt wel zelf enige moeite gaan moeten doen, jammer!

-----------knip-------------------

 

Even voor je aangepast voor de duidelijkheid....

 

Daarnaast: Succes gewenst, niets zo leuk als goed resultaat na naarstige arbeid.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwww.......

Ik laat niet zomaar mn voorraad aan gelijk wie zien.

Er zijn mensen die hier bijna dagelijks over de vloer komen maar niemand weet wat ik heb en waar het staat en dat mag zo blijven...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan het niet beter verwoorden , kuddo!!!

 

Misschien zijn er wel preppers die zich in de media willen laten zien, @DickBerts bijvoorbeeld :cool:

 

Verder heb ik het idee dat 'preppers' zoals wij hier zijn, door de buitenwereld nog steeds en alleen gezien worden als mensen die hetzelfde doen/zijn als de preppers uit Doomsday Preppers van Discovery Channel.

 

Dit forum staat bomvol met informatie over preppers, dus de vraag "Hoe kunnen wij, als niet 'preppers', ons voorbereiden op de toekomst. How to be a Prepper?" beantwoord zichzelf wanneer men hier zich wat verdiept in de topics.

geeft misschien al een heel klein beetje duidelijkheid hoe wij preppen. Als je gelijk daarna deze ook nog bekijkt, word je misschien spontaan zelf prepper :) (let op voor de internet generatie kan dit filmpje hard aankomen)

 

Daarbij vind ik het jammer dat óf het niveau van universitaire studenten tegenwoordig laag is, of studenten zijn tegenwoordig luier dan vroeger, en tonen zeker minder initiatief om zelf ergens achter te komen. Als wij jullie artikel/film zouden maken, en alle informatie jullie op een presenteerblaadje geven, dan vrees ik dat het niveau van opleidingen van de HU richting die van InHolland gaat of zoiets ;)

 

Aan de andere kant, preppers zijn erg moeilijk in beeld te krijgen, laten zich liever niet filmen en hun geheime locaties zijn al helemaal uit den boze. Dat maakt het voor studenten dan wel weer een stuk moeilijker om je project tot een goed einde te brengen. Alleen moet je daarvoor dus wel meer inzet tonen hier, en meer moeite er voor doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreutel wou je ze ook nog op hun wenken gaan bedienen als ze al zo'n instelling hebben?

Een idee: Film jezelf in de supermarkt, en bedenk: wat zullen we vanavond eten? Vraag jezelf af of het wel zo zeker is dat je morgen, of volgende week weer voor je dagelijkse boodschappen bij de supermarkt terecht kunt, en je hebt een 3 minuten item over preppen!

 

 

@Mr. Gold: Veel bedrijven en instellingen hebben een spreekbeurt-documentatie map. Zou dat iets voor ons zijn?

 

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teruglezend doet de attitude van de drie studenten me een beetje denken aan het leefpatroon van de Eloi uit Well's The Time Traveller. Iemand dat boek gelezen?

 

Dezelfde zorgeloze houding, dezelfde weigering om zich ook maar ergens druk om te maken of zich in te spannen. Gewoon wachten totdat hetgeen men nodig heeft komt aanwaaien en in hun schoot belandt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...