Ga naar inhoud
GENEGEERD

"Goud, het meest gewilde Metaal op aarde" (door de eeuwen heen)

Tom
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
een bitcoin heeft waarde omdat hij nu met veel computerkracht gemaakt moet worden,in het begin niet,maar dat voordeel is maar voor een kleine groep,hoeveel energie denk je dat het kost om een gram goud te maken,geloof me het kan;) geen grap het kan echt.

Ik hecht persoonlijk weinig waarde aan iets wat alleen maar bestaat in de gratie van een stel digitale 1en en 0en. een stroomstoring, geen internetverbinding of stomweg een kapotte usb stick (om maar iets te noemen) en je hebt er niets meer aan. met goud heb je geen 24/7 connectie nodig met stroom, internet of wat dan ook. Goud is tastbaar, het bestaat. bitcoins niet, bitcoins zijn net zo echt als Donald Duck en de kleine zeemeermin. Ik vertrouw het niet.

Link naar reactie

De VS exporteert enorme voorraden goud, goldbugs zijn van mening dat hier vroeg of laat een einde aan moet komen (doordat het simpelweg ooit opraakt).

Iets in mijn gevoel zegt dat ze nog tientallen jaren zullen exporteren zonder dat er werkelijke schaarste komt.

Je kunt over bitcoins veel zeggen, maar daarvan is in elk geval wel de hoeveelheid transparant.

Link naar reactie

The Secret World of Gold.

http://www.youtube.com/watch?v=Dt7hTCeoXUM

Interessant filmpje met een aantal kleine foutjes zoals dat Hitler failliet zou zijn en daarom zijn Quest naar goud begon. In wekelijkheid kreeg Hitler miljoenen en wapens van Amerikaanse bankiers zoals de familie Bush en de Rothschilds om oorlog te voeren.

Tegelijkertijd gaven de bankiers ook geld aan de Amerikaanse overheid om oorlog te voeren tegen de Duitsers. Dat was voor de banken een win win situatie waar ze ten alle tijden rijker van werden.

Verder denk ik dat de prijs van goud zo laag is omdat de rijke bankiers families en trawanten bezig zijn om goud te kopen wetende dat de volgende giga crisis voor de deur staat.

Als je een triljoen dollars bezit en je weet dat die dollar binnenkort op sterven staat, dan zoek je het in veilige middelen om je geld te laten overleven.

Bovendien zal de prijs van goud en zilver door het plafond gaan en zullen de heren nog rijker dan rijk uit de crisis komen. Weer een win win situatie.

Dit is trouwens ook nog een aardig blik op de bankwereld.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...