Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

[Prijsvraag] Wat doet de koers van goud? WIN een ounce goud!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• Admin

@noodv is de winnaar, gefeliciteerd. Toch nog ver eraf maar bijna iedereen zat er mijlen ver vanaf.

Als je mij even wilt benaderen via de PM dan ga ik het in orde voor je maken.

Op naar de volgende prijsvraag die al staat te poppelen om te starten :-)

Bedankt voor alle deelnames en jammer dat het goud stuk bij Holland Gold moet blijven :-(

Gefeliciteerd @noodv !

Wat mij ondertussen wel duidelijk is dat bij dit soort prijsvragen de prijs altijd lager is dan ik dacht...dus voortaan gebruik ik mijn intuïtie om vervolgens een lager bedrag te noemen :)

Uiteraard zul je dan zien dat het hoger uitvalt...

Aaargh de Glazen Bol is ontregeld!

Kom wel goed schatje, volgende keer doet je glazen bol t vast wel...............glassex proberen, gaat helpen, hahahaha

Jij hebt natuurlijk zoveel geluk in de liefde, dat je verder niet zoveel meer nodig hebt, wees daar blij mee.

Shit, ik heb t ook weer niet goed, maar ja, ik heb Charlie he, is ook genoeg :)

Kom wel goed schatje, volgende keer doet je glazen bol t vast wel...............glassex proberen, gaat helpen, hahahaha

Jij hebt natuurlijk zoveel geluk in de liefde, dat je verder niet zoveel meer nodig hebt, wees daar blij mee.

Shit, ik heb t ook weer niet goed, maar ja, ik heb Charlie he, is ook genoeg :)

Ja zeker gelukkig in de liefde. Betekent dat ik dan nooit meer wat win?

Maar serieus, ik denk dat de goud prijs gemanipuleerd werd.

Gefeliciteerd @noodv , ik denk dat weinigen hadden verwacht dat de prijs zou gaan dalen. In de 2 weken voorafgaand aan de sluitingsdatum van de prijsvraag is de goudprijs in een bijna constante stijgende lijn geweest. Wanneer die stijging nog 2 weken doorgezet zou hebben zou de prijs rond de $1440 uit moeten komen. Echter vanaf het moment dat de prijsvraag gesloten was is de goudprijs in 2 weken constant gedaald en is de behaalde winst van de 2 voorgaande weken zelfs ruim verdampt.

Op naar de volgende prijsvraag die al staat te poppelen om te starten :-)

Zitten we in het Lente-Prijzenfestival :) Ik sta nu al te popelen om met de volgende prijsvraag mee te kunnen doen.

ps. Niet om lullig te zijn of omdat ik mensen niks gun, maar mogen eerdere winnaars ook weer meedoen? Op de radio heb je vaak dat je na het winnen van een prijs een xx periode niet meer mag meespelen, geld zoiets hier ook?

Allemaal erg bedankt voor de felicitaties. De prijsvragen vind ik zelf al erg leuk. Maar nu was het de laatste dagen helemaal spannend nu het aardig dicht in de buurt kwam. Vandaag de hele dag op pad, en eenmaal thuis geconstateerd dat ik gewonnen had. Joechei! Geen gouden munt, maar deze zilveren munt zal ook heel bijzonder zijn, de echte op preppers.nl gewonnen zilveren munt.

• Leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...