Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Prijsvraag] Wat doet de koers van goud? WIN een ounce goud!

Recommended Posts

Vanwege het grote succes aan deelnemers in de vorige prijsvraag waarbij jullie de zilverprijs mochten raden is het nu de beurt om de goudprijs juist te voorspellen.

Wat doet de goudprijs per ounce in dollars op vrijdag 28 maart 2014? (de slotkoers (23:00u) van goud wordt genomen bij de website iex.nl)

Elke forum gebruiker van Preppers.nl die minimaal 3 forum posts heeft gemaakt mag 1 keer een gokje wagen tot zondag avond (23:00u) 16 maart 2014

Je mag je forumpost niet meer aanpassen en als de koers al een keer gezegd is door een andere gebruiker heb je pech (first in)

Degene die het dichtstbij de juist koers zit krijgt gratis een prachtige zilveren troy Armerica Eagle opgestuurd van Holland Gold

Uiteraard wilt Mr.Gold deze prachtige munt voor zijn eigen collectie hebben en doet ook een random gokje ;-)

Ik denk dat de goudprijs bij sluiting op 28 maart zal staan op 1.442,89$ per ounce. (tijdens het schrijven doet de koers nu 1,343,68$)

Succes en mag de beste voorspeller winnen.

Holland Gold (onze sponsor) heeft besloten n.a.v. de reactie op het forum om een gouden troy ounce munt te schenken aan diegene die exact, tot op twee decimalen achter de komma de goudprijs raadt in dollars.

Lees je het nu goed? YEAH. Kan ik dus gratis en voor niks een gouden ounce munt winnen. Ja je leest het goed nu bidden dat een van onze leden dit voor elkaar krijgt en heel veel mensen hier een gokje gaan wagen. Dank Holland Gold voor deze aangename verrassing.

• Leuk 1

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast DickBerts

@Mr. Gold. Ik neem aan, dat je bedoelt de goudprijs in de nieuwe dollar, hoe die dan ook moge heten?

Deze post delen

@Mr. Gold. Ik neem aan, dat je bedoelt de goudprijs in de nieuwe dollar, hoe die dan ook moge heten?

Ik hoop dat we het nog net redden in de oude dollar voor deze maand Dick :-)

Deze post delen

Wat een mooi initiatief, en bedankt Holland Gold voor het beschikbaar stellen van de Eagle, wie hem ook wint.

Ik hou de goud en zilverprijzen al een lange tijd in de gaten, maar het blijft gokken ..... ff kijken, dan gok ik op Dollar 1.501,21

Deze post delen

Ik moet nog even mijn systeem er op los laten om een gok te maken zoals in de zilverprijsvraag :) Verder leuke actie, mijn bod volgt asap, hoewel ik stiekum hoopte op een gouden troy ounce munt dit keer :cool:

• Leuk 1

Deze post delen

Ik moet nog even mijn systeem er op los laten om een gok te maken zoals in de zilverprijsvraag :) Verder leuke actie, mijn bod volgt asap, hoewel ik stiekum hoopte op een gouden troy ounce munt dit keer :cool:

Misschien kan ik de sponsor zo gek krijgen om dit te doen als iemand precies de koers raadt (incl. achter de komma) :-)

Deze post delen

Misschien kan ik de sponsor zo gek krijgen om dit te doen als iemand precies de koers raadt (incl. achter de komma) :-)

Holland Gold keek mooi mee en dacht dat is een mooie actie. Ik heb de openingspost aangepast dus hup zet je gokje hier neer zodat we dadelijk iemand heel erg blij kunnen maken.

Deze post delen

Holland Gold keek mooi mee en dacht dat is een mooie actie. Ik heb de openingspost aangepast dus hup zet je gokje hier neer zodat we dadelijk iemand heel erg blij kunnen maken.

1458.16 dollar

Deze post delen

Doet u mij maar een koers van $1345,= Ik hoop dat we de krimcrisis dan alweer lang achter ons gelaten hebben, en als dat niet zo is, dan gok ik op 23456 roebel als koers:)

Deze post delen

1602,88

Nergens op gebasseerd, geen goudprijskenner.

Mocht de wilde gok in mijn voordeel zijn (wat ik betwijfel) doneer ik de munt als karma voor een prepper in financiële nood!

Hoop dat velen deze actie na zullen doen....

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...