Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oekraïne - Foute boel! (alleen berichtgeving!)

Communicator
 Share

Recommended Posts

Ongeluk legt nucleaire reactor in zuid-oosten Oekraïne stil

In het zuid-oosten van Oekraïne is een ongeluk gebeurd in een nucleaire reactor, die daardoor stilligt en de energiecrisis in het land nog wat erger is geworden. Het gaat om de kernreactor in Zaporizhye in het zuid-oosten van het land. Verder nieuws over eventuele schade ontbreekt momenteel.

http://www.hln.be/hln/nl/6756/Kernenergie/article/detail/2140017/2014/12/03/Ongeluk-gebeurd-in-nucleaire-reactor-in-Oekraine.dhtml

Bericht is inmiddels wel afgezwakt. Zou een kleine storing zijn die snel weer is verholpen.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dat geldt inmiddels voor ieder nieuwsbericht. 't Wordt altijd zo sensationeel mogelijk gebracht met soms zelfs complete onwaarheden: http://www.happynews.nl/2011/09/16/de-telegraaf-publiceert-bewust-onwaarheden/#.VH8JrtJ0x9A

Daar zeg ik ook dat het zou gaan om een kleine storing. Dat het direct wordt afgezwakt kan ook betekenen dat het een megaprobleem is en dat men probeert de rust te bewaren.

Link naar reactie

Daar zeg ik ook dat het zou gaan om een kleine storing. Dat het direct wordt afgezwakt kan ook betekenen dat het een megaprobleem is en dat men probeert de rust te bewaren.

Je kunt het inderdaad net zo goed niet lezen. Je hebt toch geen enkel inzicht in wat waar en onwaar is en zo'n beetje elke versie van een verhaal is wel te vinden op het internet. Vanachter een toetsenbord de waarheid trachten te achterhalen is daardoor nutteloos.

Link naar reactie

Je kunt het inderdaad net zo goed niet lezen. Je hebt toch geen enkel inzicht in wat waar en onwaar is en zo'n beetje elke versie van een verhaal is wel te vinden op het internet. Vanachter een toetsenbord de waarheid trachten te achterhalen is daardoor nutteloos.
If you don't read the newspaper you are uninformed; if you do read the newspaper you are misinformed.

- Mark Twain

• Leuk 1
Link naar reactie

Wat de regering van de Oekraine roept is tot nu toe nog nooit waar geweest.

Dus daar hoef je in iedergeval dus nooit onderzoek naar te doen.

Link naar reactie

Wat de regering van de Oekraine roept is tot nu toe nog nooit waar geweest.

Dus daar hoef je in iedergeval dus nooit onderzoek naar te doen.

maar dat gaat nu gelukkig veranderen, er komt zelfs een heel ministerie voor:

Ukraine Goes Full Orwell, Unleashes "Ministry Of Truth"

http://www.zerohedge.com/news/2014-12-04/ukraine-goes-full-orwell-unleashes-ministry-truth

Link naar reactie

Link naar reactie

Je koptekst lijkt niet te kloppen!

Ze weten niet waar het vliegtuig vandaan kwam.

Link naar reactie

Ukraine Prepares 250,000 Graves for Its Soldiers

Published: December 13, 2014

The United States Government is apparently expecting that the massive civilian bloodshed in the coming campaign will draw Russia’s President Vladimir Putin to openly send Russian soldiers and weapons into the besieged areas of the former Ukraine in order to defend the residents there, who are ethnic Russians and are generally very pro-Russian; this will then serve as a pretext for the United States to send into Ukraine even more weapons, and perhaps to send its regular armed forces; and this, in turn, is expected to produce a situation in which the United States, and perhaps even the NATO alliance itself, will have an excuse to invade Russia, as punishment for its ‘aggression against Ukraine.’

Link naar reactie

Ik ben ook erg benieuwd wanneer wij een brief gaan ontvangen van het ministerie van defensie met de mededeling dat de dienstplicht niet meer opgeschort is en wij gekeurd moeten worden. In Zweden was het misschien dit keer voor oud militairen maar bij ons zullen ze denk ik gewoon in 1 keer alle mannen tussen 17 en 35 jaar oproepen omdat wij te weinig oud militairen hebben.

Link naar reactie

Ik heb geen flauw idee @pettas. Daarnaast vraag ik me af of Nederland wel 2,8 miljoen soldaten kan bevoorraden met wapens en munitie (zie hieronder).

Nederlandse krijgsmacht

In totaal dienen ruim 45.000 militairen bij de krijgsmacht. Als de dienstplicht opnieuw zou worden ingevoerd, zouden nu naar schatting ruim 2,8 miljoen mannen geschikt zijn voor de militaire dienst.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_krijgsmacht

Link naar reactie

Gast ghostwhiper
S5 wordt het dan voor mij.

Vanwege je beroepsgroep hoef je sowieso niet mee te doen als het op een discussie uitloopt. ;)

Je bent te belangrijk voor de burgers om kwijt te raken en dat zal allicht wel prettig zijn om te horen :p

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...