Ga naar inhoud
GENEGEERD

Voordelige producten


Aanbevolen berichten

Ik krijg regelmatig een nieuwsbrief van http://www.voordeligepartijen.nl/website/nederland/klanten/index.htm en ze hebben soms leuk spul voor weinig geld.

 

Om de prijzen in te zien moet je inloggen met:

 

gebruikersnaam: voordeligepartijen

paswoord: 12301

 

Moet je echt op je gemak bekijken. Niet alles is top kwaliteit maar er zit heel goed spul tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik krijg regelmatig een nieuwsbrief van http://www.voordeligepartijen.nl/website/nederland/klanten/index.htm en ze hebben soms leuk spul voor weinig geld.

 

Om de prijzen in te zien moet je inloggen met:

 

gebruikersnaam: voordeligepartijen

paswoord: 12301

 

Moet je echt op je gemak bekijken. Niet alles is top kwaliteit maar er zit heel goed spul tussen.

Heb je al eens wat bij hun besteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Lijkt me een handelsonderneming die uit faillissementen voorraad opkoopt.

Heb er even vluchtig gekeken prijzen zijn niet gek maar vraag me af wat voor kwaliteit je krijgt.

Heb het idee dat je ook minimum aantallen moet bestellen bij sommige artikelen.

 

Ga de proef op de som nemen en eens een ordertje plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet de 21% BTW niet.

(misschien dan nog steeds goedkoop, maar heb er geen verstand van)

 

Ach ja, nu toch het geld niet voor, maar lijkt me wel cool voorop de toekomstige auto (een model zwaarder is beter geschikt voor een voertuig). Normaal kosten die dingen net zoveel als het oude koekblikje wat ik voor ogen heb. ;) Er zullen vast betrouwbaarder merken zijn, maar liever iets dan niets. Toch niet van plan het ding ieder weekend te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Lier van 1300 kg is veel te licht op een auto.

Factor 2,5 van het gewicht van je auto minimaal aanhouden.

Op mijn 4x4 (1100kg) zat een 3000 kg elektrisch warn lier en dat was net aan te doen in sommige gevallen

Handlieren heb ik het sowieso niet op heb er al te vaak een kapot zien scheuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens wat bij hun besteld?

 

Ik heb zelf altijd in de partijenhandel gezeten, maar hier uitsluitend als particulier besteld in het klein. Anders zijn de prijzen nl. nog te hoog. In de partijenhandel is het vaak dubbeltjes en kwartjes werk omdat het om grote aantallen gaat. Ik ken nog een aantal partijhandelaren maar die hebben geen website. Er staan 1000 of meer pallets en je koopt meestal per pallet.

 

Je moet goed op de kwaliteit letten. Er zijn eigenlijk 3 kwaliteiten.

 

1. goudkoop spul, made in China

2 .iets duurder maar degelijk (vaak Duitse degelijkheid)

3. A-merken

 

De eerste koop ik eigenlijk nooit want dat is na een paar keer gebruiken kapot. Uit de tweede categorie kun je best kopen, dat is redelijk sterk spul en als je het regelmatig gebruikt dan blijft het ook goed. De derde categorie moet je kopen als je ergens dagelijks mee werkt. Dan wil je alleen de beste boormachine en boren bijvoorbeeld.

 

Het is dus een leuke site waar je voor leuke prijzen als particulier kunt kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lier van 1300 kg is veel te licht op een auto.

Factor 2,5 van het gewicht van je auto minimaal aanhouden.

Op mijn 4x4 (1100kg) zat een 3000 kg elektrisch warn lier en dat was net aan te doen in sommige gevallen

Handlieren heb ik het sowieso niet op heb er al te vaak een kapot zien scheuren.

 

Mijn huidige autootje weegt 540 kg, daar zat ik even aan te denken. Die kleine lier mist alleen die handige rollers, dus dan moet je toch gaan voor nog een modelltje zwaarder, of het zelf maken.

 

Een mention gebruiken, is trouwens wel handig, mocht je antwoord willen hebben, dus een @ tekentje voor de gebruikersnaam zetten, zoals @ghostwhiper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Als ik ergens een hekel aan heb op forums is het overqouten @Raycoupe.

Zie ook hier dat er af en toe enorme Lappen tekst geqoute word terwijl de post die geqoute word er boven staat.

Was ook de reden dat ik dat niet deed ;)

 

Maar even on topic heb even rondvraag gedaan en de site is bekend maar kwaliteit slecht.

Heb deze info uit 3de hand dus doe er mee wat je wilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet goed op de kwaliteit letten. Er zijn eigenlijk 3 kwaliteiten.

 

1. goudkoop spul, made in China

2 .iets duurder maar degelijk (vaak Duitse degelijkheid)

3. A-merken

 

De eerste koop ik eigenlijk nooit want dat is na een paar keer gebruiken kapot. Uit de tweede categorie kun je best kopen, dat is redelijk sterk spul en als je het regelmatig gebruikt dan blijft het ook goed. De derde categorie moet je kopen als je ergens dagelijks mee werkt. Dan wil je alleen de beste boormachine en boren bijvoorbeeld.

 

Dat alles uit China mindere kwaliteit zou zijn is al vele jaren achterhaald maar helaas een nogal hardnekkige urban legend., net als dat A-merken per definitie beter zouden zijn dan merkloos spul.

 

Van de week toevallig wat mesjes/mulltitools gekocht en de slechtste die er bij zat was een mes van de Fa W.H. Brady NV, gemaakt in België. Na alles 1x opengeklapt te hebben zijn zowel de schaar als de kruiskopscchroevedraaier al dol, de punt van het mes kan ik 1.5CM heen en weer bewegen en durf hem eigenlijk niet te gebruiken want het ziet er naar uit dat hij bij het minste gebruik compleet uit elkaar valt.

 

Dat je China troep kan laten maken klopt, maar dat je in China voor hetzelfde geld kwalitatief betere producten kan laten maken dan in Europa klopt net zo hard.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...