Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

Preppen op angst gebaseerd?

Wat is je gevoel sinds je prept?  

106 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is je gevoel sinds je prept?

• Ik heb prep stress (angstiger)
      2
    • Better safe than sorry.
      27
    • Zit gewoon in mijn karakter.
      30
    • Er is niks veranderd.
      8
    • Ik leef veel bewuster en gelukkiger.
      35
    • Een openbaring is het voor mij.
      1
    • Anders (graag in topic vertellen)
      3

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ik prep omdat ik niet afhankelijk wil worden van dit vieze systeem.

En gewoon omdat ik op zoveel mogelijk zaken zo goed mogelijk voorbereid wil zijn.

Met bijvoorbeeld een vaartocht (genoeg benzine) en school (alle boeken mee en werkende pennen)

Deze post delen

Angst zou ik het niet willen noemen. Ik ben begonnen uit een soort openbaring die gevoed is en wordt door de ontwikkelingen van de afgelopen tijd in de wereld.

Daarbij viel het mij, na het lezen van de nodige survival lectuur, op hoe waanzinnig afhankelijk iedereen in mijn omgeving is van alle vanzelfsprekendheden en dat zij zich geen week kunnen redden. Ik besloot dat ik dat niet wilde voor mijn gezin.

De ontwikkelingen in de wereld hebben er voor gezorgd dat ik er nu echt mee bezig ben.

Geen angst dus, wel de 'drive' om voorbereid te zijn.

vivere, aut mori

Deze post delen

beter save dan sorry zeggen als er iets gebeurd.

Voor mij is het de huidige ontwikkelingen in de wereld zo als oorlog, rampen, overstromingen en misschien politiek ook wel. ik geloof toch steeds minder in de mooie praatjes en beloftes die ze maken en niet na komen dus ik heb me eigen plannen gemaakt.

Ik zie het als een extra verzekering en iets om terug te vallen.

Deze post delen

Ik prep omdat ik niet afhankelijk wil worden van dit vieze systeem.

En gewoon omdat ik op zoveel mogelijk zaken zo goed mogelijk voorbereid wil zijn.

Met bijvoorbeeld een vaartocht (genoeg benzine) en school (alle boeken mee en werkende pennen)

Je neemt altijd al je boeken mee naar school?

Deze post delen

Gast idefix

preppen en angst ......

nee die 2 gaan niet samen in mijn optiek

ik prep juist om straks niet in angst te moeten zitten,

ik ben nog lang niet op mijn oude niveaus ,

een heleboel is verdampt door werkeloosheid ,ziekte etc

maar we zijn stapje voor stapje de boel weer aan het opbouwen.

Deze post delen

preppen en angst ......

nee die 2 gaan niet samen in mijn optiek

ik prep juist om straks niet in angst te moeten zitten,

ik ben nog lang niet op mijn oude niveaus ,

een heleboel is verdampt door werkeloosheid ,ziekte etc

maar we zijn stapje voor stapje de boel weer aan het opbouwen.

Je bent goed bezig dus. Preppen is 2 stappen vooruit en 1 weer terug, net als het hele leven.

Deze post delen

ik heb de eerste stap gezet naar preppen omdat de maatschappij dusdanig veranderd, ik vertrouw de overheid al heel lang niet meer en wil onafhankelijk de overlevingskansen van mijn gezin vergroten.

het is ook deels een intuitieve angst door de bizarre golf van psy ops' en vervagende normen en waarden.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...