Ga naar inhoud
GENEGEERD

7 maart 2014 [Truckers]

Dreutel
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Kunnen ze beter doen op 24 en 25 maart als de top bezig is. Dan ligt het halve land toch al plat en maak je een vet statement naar de regering.

Als de tweede dag van de top ineens al het personeel en beveiliging het werk neerlegde, dat zou mooi zijn. Maar Over de truckers gesproken: die zullen alleen bepaalde wegen afsluiten. De A9 en de A10 bijvoorbeeld niet (we zijn FB vriendjes dus.......).

Link naar reactie

@Dreutel, heb je meer dan dit filmpje? ik heb dr onderweg nog niks van gehoord, ook via verschillende clubs etc niet

edit// behalve dan geen stijl linkjes enzo, ik bedoel van chauffeursclubs etc

veel van mijn collega chauffeurs houden al die clubs in de gaten en die weten van niks?

Hoi @12gauge,

Dit filmpje daar liep ik toevallig tegen aan. De knul werpt zich op als een soort Europees correspondent voor de Amerikaanse/youtube stackers community. Hij noemt zich "hersengratis", maar of dat nou zo'n slimme naam is, durf ik te betwijfelen, maar ala, what's in a name? In een ander filmpje vertelt hij dat hij ook filmpjes in het Nederlands en het Turks heeft gemaakt, dus dat zal zijn achtergrond wel zijn. En oja, hij is trucker.

Verder heb ik niets over 7 maart gevonden, en ik ben blij met de bijdrage van @Tom, die met een FB pagina kwam.

De knul is er echter zo heilig van overtuigd dat het land plat komt te liggen (al zal het net geen Oekraïne worden, zijn woorden) dat ik vermoed dat hij inside information heeft. Daarom heb ik dit filmpje als early warning geplaatst, en ook omdat het nogal curieus is.

:cool:

Link naar reactie

Ik vind het niet zo'n slimme en effectieve actie. Ze leggen dus een aantal wegen plat, ze pakken daar alleen maar de hardwerkende belastingbetaler mee, die op tijd naar zijn werk of huis wil. Ik zou zeggen, laat ze iets creatievers verzinnen.

zoals wat? dat meen ik echt

staken kan een goede manier zijn, maar niet op deze manier

als je staakt verdien je ook niks, dus degene die staken hebben er net zo goed last van

van uit het "niets" gelijk staken heeft geen zin, dat moet je langzaam opbouwen

dat moet je als laatste redmiddel gebruiken

en in samenwerking met goede woordvoerders en bonden/verenigingen

soms is een dagje last even nodig maar niet op deze manier

Link naar reactie

zoals wat? dat meen ik echt

staken kan een goede manier zijn, maar niet op deze manier

als je staakt verdien je ook niks, dus degene die staken hebben er net zo goed last van

van uit het "niets" gelijk staken heeft geen zin, dat moet je langzaam opbouwen

dat moet je als laatste redmiddel gebruiken

en in samenwerking met goede woordvoerders en bonden/verenigingen

soms is een dagje last even nodig maar niet op deze manier

Geen idee man, moet ik nu wat creatievers verzinnen dan het lastig vallen van weggebruikers die naar hun werk willen? Ik heb het niet over staken.

- Ga van mijn part met een aantal claxons een uur voor de deur toeteren bij de partijen die jullie benadelen. Laat hen op een directe manier weten dat je ontevreden bent.

- Haal de pers erbij en geef ze met een groepje collega's een reuzekaktus op een aanhangwagen kado.

- Stop hun brievenbussen vol met nepgeld en zeg dat ze dat in hun reet mogen stoppen.

- Ehm....... laat ze schrikken door je broek naar beneden te laten zakken....... (moeten jullie zelf weten of de voor- of achterkant laat zien, grijns, de pers halen jullie zeker)

Ok...... en als ze boos worden, of als jullie worden opgepakt, dan stuur je ze maar naar tante Richa, dan zwaait er echt wat hahaha!

Link naar reactie

Van mijn Facebook vrienden:

BELANGRIJK BERICHT!!!

ik heb net de politie aan de lijn gehad met de volgende melding.

Het word vrijdag getolereerd dat er een langzaam-aan-actie

Gedaan word. Met de duur van een uur.

Er zullen dus geen mensen boetes krijgen of aangehouden worden.

Dus rij vrijdag vanaf 15:00 met een snelheid van 40km per uur.

En dat voor een uur lang.

Met dank aan de landelijke politie eenheid

Truckers actie 7 maart

23 februari

Er schijnt toch nog onduidelijkheid te zijn dat er alleen vrachtwagens mee mogen rijden. Maar dat is niet het geval. We willen allemaal het zelfde. En dat is dat nederland beter met ons geld omgaat. En dat het nu voor het volk gebruikt gaat worden. DUS AUTO'S, BUSSEN, VRACHTWAGENS, MOTOREN, EN ALLE OVERIGE VOERTUIGEN DIE DE SNELWEG OP MOGEN DOE MEE EN LAAT JE HOREN TEGEN DIT KABINET

Link naar reactie

Geen idee man, moet ik nu wat creatievers verzinnen dan het lastig vallen van weggebruikers die naar hun werk willen? Ik heb het niet over staken.

- Ga van mijn part met een aantal claxons een uur voor de deur toeteren bij de partijen die jullie benadelen. Laat hen op een directe manier weten dat je ontevreden bent.

- Haal de pers erbij en geef ze met een groepje collega's een reuzekaktus op een aanhangwagen kado.

- Stop hun brievenbussen vol met nepgeld en zeg dat ze dat in hun reet mogen stoppen.

- Ehm....... laat ze schrikken door je broek naar beneden te laten zakken....... (moeten jullie zelf weten of de voor- of achterkant laat zien, grijns, de pers halen jullie zeker)

Ok...... en als ze boos worden, of als jullie worden opgepakt, dan stuur je ze maar naar tante Richa, dan zwaait er echt wat hahaha!

langzaam aan acties en toeter acties werken perfect, weet je nog toen de brandstof zo duur was (goedkoper dan nu)

toen werd dan ook gedaan dat heeft helemaal niks geholpen

harde acties zijn af en toe gewoon nodig helaas, maar niet gelijk

die nieuwe clubs worden wel serieus genomen door de chauffeurs en hebben een betere achterban dan de gewone vakbonden

ik ben voor staken, maar niet nu, daar bereiken we het tegenovergesteld effect mee (publieke opinie is ook belangrijk)

staken moet je doen als al het andere gefaald heeft

Link naar reactie

die nieuwe clubs worden wel serieus genomen door de chauffeurs en hebben een betere achterban dan de gewone vakbonden

De huidige vakbonden zijn er toch alleen voor mensen van 55 en ouder?

Heb er zakelijk wel eens mee te maken gehad en het FNV is net zo door en door verrot als de PVDA.

Link naar reactie

De huidige vakbonden zijn er toch alleen voor mensen van 55 en ouder?

Heb er zakelijk wel eens mee te maken gehad en het FNV is net zo door en door verrot als de PVDA.

en voor zichzelf natuurlijk, aan de top van een bond zitten is best een lucratieve zaak

waarom denk je dat de gewone bonden bang zijn voor die nieuwe clubs? omdat die wel er voor hun leden zijn en wel weten waar ze het over hebben omdat ze zelf ook rijden etc

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...