Ga naar inhoud
GENEGEERD

Amerikanen vrezen steeds meer voor een falend powergrid systeem


Communicator

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hm, hoe zou men hierop reageren? "Dat zijn die gasten van die preppersekte", "Dat zijn die doomdenkers" , etc...

vervolgens staan wij voor een lege zaal?

 

Ik probeer met allerlei insteken via social media gesprekken op gang te brengen, maar zolang het niet over mijn bordje friet gaat, of die foto van mijn grote teen, krijg ik op waarschuwende en informatieve berichten nooit likes of comments.

Zet ik er een foto van mijn wenkbrauw op, heb ik 30 likes in 10 minuten te pakken...

 

Als je informatieavonden of seminars in gedachten hebt, zal je het bij de doelgroep moeten zoeken, in dit geval is het erg moeilijk om de doelgroep vanuit niets te creëren... denk ik dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, hoe zou men hierop reageren? ...social media gesprekken op gang te brengen, maar zolang het niet over mijn bordje friet gaat...

 

Het word heus wel gezien, en je word onthouden als die mafkees die rare dingen roept... Tot de stroom een tijdje uitvalt. Dan opeens lost de narcose op omdat ze het meemaken en acuut begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, hoe zou men hierop reageren? "Dat zijn die gasten van die preppersekte", "Dat zijn die doomdenkers" , etc...

vervolgens staan wij voor een lege zaal?

 

Ik probeer met allerlei insteken via social media gesprekken op gang te brengen, maar zolang het niet over mijn bordje friet gaat, of die foto van mijn grote teen, krijg ik op waarschuwende en informatieve berichten nooit likes of comments.

Zet ik er een foto van mijn wenkbrauw op, heb ik 30 likes in 10 minuten te pakken...

 

Als je informatieavonden of seminars in gedachten hebt, zal je het bij de doelgroep moeten zoeken, in dit geval is het erg moeilijk om de doelgroep vanuit niets te creëren... denk ik dan...

 

Wat als we een terroristische actie ondernemen op de NUTS voorzieningen van het Utopia terrein?

We stoppen een leuk hallucinogeen in het drinkwater, sluiten het water en gas af, stelen de koeien en kippen en roven de kas leeg.

 

Dat zou misschien circa een miljoen kijkers wakker schudden?

 

:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet normaal meer he @Communicator zulke stomme reacties ik vind dat de wereld nu al eigenlijk naar de klote is. Het kwetst me een beetje maar vind het toch ook een beetje grappig waar mensen allemaal aan denken. Elke jongen bij mij op school denkt alleen aan hun ps4 waar ze al hun geld aan willen uit geven. Daar moet ik gewoon om lachen dat ze helemaal niet aan preppen denken of in hun achter hoofd is.

 

Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon, je kan toch niet de hele tijd bezig zijn met het feit of de stroom uitvalt, de oorlog uitbreekt, de pest terugkomt, er hongersnood komt, je werkloos raakt, de euro crasht, ... . Als je daar continu mee bezig bent, dan geniet je niet meer. Dus ik neem mijn voorbereiding binnen de mate van het mogelijke en het redelijke en geniet van het leven. Dat bedoel ik een beetje. Onheisprofeten, nou ja, 't zal wel aan mij liggen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk idd dat de Amerikanen de vinger op hun zwakste plek leggen. Amerika gebruikt super veel stroom om hun economie draaiend te houden maar hun stroomnet werk is heel zwak. Ik bedoel daarmee dat de hele toevoer van stroom bereikbaar is voor iedereen die bv een terroristische daar zou willen doen.

 

Tegenwoordig leggen ze meer onder de grond maar iedereen kent die beelden van die houten palen met daarom de stroom kabels. Wat nou als die palen gelijktijdig omvallen en daarmee het stroomnetwerk? Dan hebben ze echt een serieus probleem.

 

http://www.woning-energie-label.nl/United%20States%20of%20America%20Amerika%20energievreter%20een%20supersize%20nation%20energie%20verbruik%20amerika.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat als we een terroristische actie ondernemen op de NUTS voorzieningen van het Utopia terrein?

We stoppen een leuk hallucinogeen in het drinkwater, sluiten het water en gas af, stelen de koeien en kippen en roven de kas leeg.

 

Dat zou misschien circa een miljoen kijkers wakker schudden?

 

:p

 

Ik zou niet willen spreken van een "terroristische actie" maar een ludieke actie. Het lijkt me wel een goede grap.

Maar over het geheel genomen zou je preppen kunnen zien als "survival of the fittest". De geschiedenis/het leven/ het grote geheel of hoe je het ook maar wilt noemen, heeft nooit medelijden gehad met soorten die niet voldoende waren voorbereid op veranderende situaties, rampen of wat dan ook.

Een natuurlijke selectie. Zij die het best zijn voorbereid overleven. Anderen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk idd dat de Amerikanen de vinger op hun zwakste plek leggen. Amerika gebruikt super veel stroom om hun economie draaiend te houden maar hun stroomnet werk is heel zwak. Ik bedoel daarmee dat de hele toevoer van stroom bereikbaar is voor iedereen die bv een terroristische daar zou willen doen.

 

Tegenwoordig leggen ze meer onder de grond maar iedereen kent die beelden van die houten palen met daarom de stroom kabels. Wat nou als die palen gelijktijdig omvallen en daarmee het stroomnetwerk? Dan hebben ze echt een serieus probleem.

 

http://www.woning-energie-label.nl/United%20States%20of%20America%20Amerika%20energievreter%20een%20supersize%20nation%20energie%20verbruik%20amerika.htm

 

of het de natuur, de staat van onderhoud of terroristen zijn

ons stroom netwerk is ook aardig aan het verouderen en de belasting steeds groter

dus dit geld niet alleen voor de VS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon, je kan toch niet de hele tijd bezig zijn met het feit of de stroom uitvalt, de oorlog uitbreekt, de pest terugkomt, er hongersnood komt, je werkloos raakt, de euro crasht, ... . Als je daar continu mee bezig bent, dan geniet je niet meer. Dus ik neem mijn voorbereiding binnen de mate van het mogelijke en het redelijke en geniet van het leven. Dat bedoel ik een beetje. Onheisprofeten, nou ja, 't zal wel aan mij liggen.

 

Ik spreek nu even voor mezelf;

 

Sinds ik preppers.nl met zijn aanhang heb ontdekt, is mijn leven juist verrijkt met een groter bewustzijn. De stappen die wij nemen om te consuminderen, om zuiniger met energie om te gaan, en ons bewuster zijn van wat er om ons heen gebeurt geef mij juist een geruster gevoel! Ik heb het survivallen her-ontdekt; met een stel andere gekken het bos in.

 

Ik leef niet in angst, ik geniet nu juist meer van het leven omdat ik weet dat het elke dag slechter gaat met de wereld. Sommige mensen hebben een bijna-dood ervaring nodig om weer te leren genieten van het leven... mij is het gelukt met preppers.nl :)

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag (Donderdag) rond 12uur ging 1sec de stroom uit.

Maar dat is niet zo byzonder.

Ik was zo slim om gelijk op mijn mobiel te kijken.

Deze was ook uit gegaan!!!

 

Hm, raar dat je mobiel ook uit ging?!? Wij hebben hier een keer een stroomstoring van 3 uur gehad, maar mijn mobiel werkte nog gewoon......

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik leef niet in angst, ik geniet nu juist meer van het leven omdat ik weet dat het elke dag slechter gaat met de wereld. Sommige mensen hebben een bijna-dood ervaring nodig om weer te leren genieten van het leven... mij is het gelukt met preppers.nl :)

 

Een hele interessante post aangezien ik bijna dagelijks om mij heen hoor dat preppers op angst gebaseerd zou zijn (mensen die niet preppen zeggen dit altijd tegen mij). Wat jij nu zegt @Communicator zo sta ik er ook precies in. Juist dit geeft mij meerwaarde om te leven in het NU en wat we allemaal hebben! Ik ga hier even een mooie poll van maken om te kijken wat de rest denkt hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het filmpje wel interessant, zeker omdat het op Fox is, toch wel erg mainstream. Weet niet hoeveel waarde deze persoon heeft qua bekendheid of invloed, maar feit dat ze zulke duidelijke taal spreekt is toch al heel wat.

 

jammer dat er maar weinigen zijn die het snappen of er iets mee doen, alleen de gekke preppers misschien, maar die wisten dit al..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...