Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ben ik een paranoide gek


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Ja,vast wel.volgende week krijgt ik binnen, night vision, Kevlar body protector, en nieuwe filter voor gasmaskers.deze dingen zijn trouwens Los elkaar,het is toeval dat ik ze ongeveer te gelijk binnen krijgt.

Vriend moest voor zaken na Caracas, even wat dollars mee gegevrn voor die body protector, ook kinder maat standards te kopen ,zelf een soort trapelzak voor baby.

De filter komen met de neef van een vriendin uit Israel. Hij kom op een zeiljacht mee werken.

De night vision via een army store in the USA.

En nu Ben ik voor zien, en blijf de vraag ,hoe paranoide Ben ik.

Trouwens ,wij hebben 2 flessen zuurstof.maar meer voor medisch redenen.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik train weer heftig met Krav Maga, echt ik zit constant onder de blauwe plekken,wij trainen mes en vuur wapen ontwapening en ik weerd het zo zat om bont en blauwe te zijn, en nu zijn spullen uit Venezuela, waar de Kevlar vesten van dan komen echt goedkoop, termiste als je cash heb en in dollar betaals, dus waar om Niet.plus het geef echt een edge tegen over iemand zonder. Nadeel Zwaar en warm.

De night vision ,ik loop graag ,vaak en veel, ook in de nacht en de night view zijn zo veel beter dan lullig met een zak lamp.plus de nieuwe vreten geen batteries meer, je Houd een beetje dat groene gloed ,door de phosfor, maar een midnight family picnik,woord met night vision nog leuker.

En de filter van onze gasmasker worden oud, dus nu kunnen wij ze weer in een hook goien voor een paar jaren, ik denk dat als ik niet al de masker had ,ik het nu niet zo kopen, maar ik woon niet om de hoek bij zware industries.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig @Mrsjones !

 

Pff paranoide ? Ik denk persoonlijk van niet ( maak me meer zorgen om de mensen die ondanks alle gebeurtenissen denken/beweren/roepen dat er niks aan de hand is).

Gek ? Gek zijn is volgens mij per definitie iets wat de meerderheid niet is, dus als die meerderheid besluit collectief van het klif af te springen heb ik er niet veel moeite mee dat diegene die nog in de rij staan om te springen mij voor gek uitmaken :confused:

 

Lekker preppen meid,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de echte ellende op jouw eiland nog gaat komen, helaas. Ik hoop dat het vreedzaam blijft, maar er vallen nu al doden bij de protesten tegen de huidige machtshebbers. Zonde van zo'n mooi eiland.

 

Nou, wij zijn op geen enkele wijze deel van Venezuela, je kun alleen nu alles super goedkoop kopen met dollars omdat de zwarte markt wisselkors zo gunstig is. Op mij eiland zo far zijn modder stoom door extrem veel regen en af en toe een orkaan.

Als ik in Venezuela woonde was ik al lang weg.

Mischien Moet je vluchteling zien als een soort prepers getting out of dodge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones Lekker bezig, Ja ieder ander zou jou en ook waarschijnlijk mijn paranoïde noemen.

Maar we zijn gewoon voor bereid:D

Ben we heel benieuwd naar die trappelzak zou je daar misschien een foto van kunnen poste als die binnen is ?

 

Ik heb zelf geen baby ,maar in Venezuela en ook in Colombia ,kun je vele soort Kevlar clothing kopen.veel zaken mannen, advocate ed, Lopen stand art rond met een kugel werkende vest. Maar er is veel meer, dus ook mantelpak waar je met een mes Niet dooreen kom. Doctor jas die een soort full protection bieden. Die dingen bestand al zin 10 jaren en zijn heel duur, maar nu met de val van de munt in Venezuela, krijgt je daar alles goedkoop met dollars. Deel van de aanbod is een soort trapelzak ,gewon zo als de hema heb,maar met een capuchon en dan van Kevlar.ik heb geen photos ervan. Ik weet ook dat er een soort poncho besta ,beetje a la nederlandse regen poncho maar die is bijna 15 kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, wij zijn op geen enkele wijze deel van Venezuela, je kun alleen nu alles super goedkoop kopen met dollars omdat de zwarte markt wisselkors zo gunstig is. Op mij eiland zo far zijn modder stoom door extrem veel regen en af en toe een orkaan.

Als ik in Venezuela woonde was ik al lang weg.

Mischien Moet je vluchteling zien als een soort prepers getting out of dodge.

 

Ok sorry, ik dacht dat je op Venezuela zat .... en daar zijn echt veel problemen momenteel met corruptie, misdaad en een smerige dictator.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok sorry, ik dacht dat je op Venezuela zat .... en daar zijn echt veel problemen momenteel met corruptie, misdaad en een smerige dictator.:(

 

Maduro was bus chauffeur voor dat hij president weerd. En over Chavez is de grap, he loved poor people so much, he made million of them.

Maar het is echt brak nu daar, vele mensen zijn vetroken en ik weet dat op Aruba moment heel veel huizen worden vekocht aan Venezuelan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...