Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat is dit?


hamster

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

gewoon vrij toeganglijk geen prive terrein en wildbeheer is nodig omdat??? kom eens met een verdomd goed argument

 

omdat wij de homo sapiens bepaald hebben dat er maar x konijnen mogen rond lopen of x herten of x zwijnen (laaste alleen veluwe) een klein voorbeeld er mag van wildbeheer maar een x aantal vossen in de duinen lopen gevolg teveel aan konijnen gevolg die nare ziekte mixo nog wat (kan zo snel even niet op de naam komen) de natuur kun je niet in regels weg stoppen, de natuur laat zich leiden door haar eigen regels, is er een overvloed aan eten dan is zijn er meer geboortes, is er te weinig aan eten dan zijn er minder geboortes, heel simpel maar aangezien den haag denkt alles te kunnen regelen

En wat net zo stom en krankzinnig is , is de kadavers te verwijderen uit natuurgebieden.

voordat je antwoord gaat geven de natuur was er eerder dan wij denk daar maar over na.

en nee ik ben niet voor de vandalen andermans eigendom (hoe stom ook een prius bijvoorbeeld) blijf je vanaf.

 

 

 

Zal waarschijnlijk in rustgebied zijn of op privé land.

Er zijn vandalen die niet snappen dat wildbeheer nodig is en die dingen slopen dus wil je vragen om de locatie van de site te halen.

Om misbruik te voorkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Wildbeheer is nodig omdat er geen natuurlijke vijanden zijn.

Op sommige plekken in Nederland loopt het wild zo mager rond omdat er te veel zijn voor de hoeveelheid voedsel.

Ik ben een groot voorstander van het herintroduceren van wolven om de taak natuurlijke vijand op zich te nemen.

 

De ziekte mixymatose is Door de mens in een lab gerecreëerd om de konijnen die daar jaren geleden zijn geïntroduceerd uit te roeien.

Dat ging redelijk goed alleen helaas heb je toeristen die de ziekte per ongeluk meegenomen hebben vanuit Australië.

Ohja ik heb een poosje in Zandvoort gewoond en de vossen daar zijn mager omdat ze gevoerd worden met brood etc en dat kunnen ze niet verteren.

Er lopen er zat om de konijnen in toom te houden maar ze zijn ziek door het brood dieet en daardoor lopen er te veel konijnen

 

Wat betreft de kadavers meenemen ik ken een aantal jagers en die gebruiken het geld wat het vlees opbrengt voor goede doelen zoals het plaatsen van wild reflectoren (die kruisjes langs de kant van de weg aan de hectometerpaaltjes)

Ik ken ook een groepje laten boomknuffelaars die van Den Haag wel moeten schieten maar de kadavers zo,n beetje op het wandelpad laten liggen.

Vraag ik jou wat heb je liever? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...