Ga naar inhoud
GENEGEERD

België staat op nummer 1, we zijn weer winnaar! (Een jaar geleden)

wodan
 Share

Recommended Posts

Volgens een naar mijn mening niet direct verkeerde berekening,

staat België weer eens bovenaan, al is het oud nieuws van bijna een jaar terug...

http://www.dailyfinance.com/2013/04/14/think-your-taxes-are-high-the-5-countries-with-the/

Nu vraag ik me af, of België nog steeds een leiderspositie (of schrijf ik beter lijderspositie) bekleedt ?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Yep, een weinig benijdenswaardige positie en wat het volledig af maakt is dat we, ondanks deze hoge belastingdruk en allerlei andere achterpoortjes waardoor ze onze euro's ontfutselen, we nog steeds elk jaar opnieuw geld tekort komen. Je zou bijna gaan denken dat het aan het kromme beleid ligt^^...

Link naar reactie

Je zou bijna gaan denken dat het aan het kromme beleid ligt^^...

Beleid?

Daar komen die politici bij jullie toch nooit aan toe, wegens van die langdurige en onbegrijpelijke bestuurlijke-grens-en-taal-schermutselingen??

(En daar kijken wij dan in NL dan juist weer met enige afgunst naar, want jullie bestaan nog steeds en alles draait toch gewoon door.

Terwijl die gigantische legioenen beleidsfetisjisten hier meer beleid maken dan de rest van ons ooit kan uitvoeren.

En vele verantwoordelijken een volledige dagtaak hebben aan het ontwarren van de beleidsspaghetti die over ze uitgestort wordt in diverse compleet vastgelopen systemen (zorg, onderwijs etc) - in plaats van dat ze kunnen doen waar ze feitelijk voor aangesteld zijn.)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...