Ga naar inhoud
GENEGEERD

WiFi en tuinkers....geen goede combi


Bijenman

Aanbevolen berichten

Deense leerlingen tonen gevaar van Wifi aan met experiment.

Vijf meiden uit de brugklas van de Hjallerup School die met hun experiment over de invloed van WiFi-straling op ontkiemende tuinkerszaadjes de wereldpers haalden.

 

Hun experiment heeft inmiddels al veel interesse gewekt bij wetenschappers in Engeland, Nederland en Zweden. Deze meiden wilde weten of de straling van WiFi, draadloos internet in huis, effect heeft op de groei en ontwikkeling van planten. Hun experiment bestond eruit dat ze 400 tuinkerszaadjes verdeelden over 12 kweekbakjes. Ze plaatsten 6 van die bakjes in 2 kamers op dezelfde temperatuur. Ze gaven alle bakjes evenveel water en zonlicht gedurende 12 dagen. Maar de helft van de bakjes werd blootgesteld aan mobiele WiFi-straling, terwijl de andere bakjes buiten het bereik van de WiFi-zender werd geplaatst…

 

Hier de link/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Geeft niks. Ik kan wel wat hebben hoor.

Ik had beter moeten kijken voordat ik een draadje aanmaak.

 

De vraag is eigenlijk: Wat doet tuinkers met mijn WiFi signaal? Ik bedoel, download ik minder snel? Kan ik preppers.nl nog wel bereiken als de tuinkers mijn router overwoekerd?

 

Vragen, vragen, vragen...

 

:)

 

Haha, zo kun je het ook bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...