Ga naar inhoud
GENEGEERD

Even een poosje het bos in


Gast ghostwhiper

Aanbevolen berichten

Gast ghostwhiper

vandaag even een dagje in het bos geweest.

moest de kleinere en handzamere tarp die ik recent heb aangeschaft nog even testen.

 

DSCN1758.jpg.7279841e2fa5ab6eeacfd06c0d941fcd.jpg

 

na gedane arbeid maar even wat water gekookt voor een cup noodles en een kop koffie

 

DSCN1769.jpg.1321f0be371a800004029f3b516f9c77.jpg

 

DSCN1750.jpg.8142c9ee89ce2ed0e6dc80b943d30058.jpg

 

toen shtf en snel de boel opgeruimd en het paracord weer tot armband geknoopt en naar de auto toe.

 

DSCN1765.jpg.6002662ffea17098fbe9f41e03b3f678.jpg

 

DSCN1773.jpg.69d33ba7db8831ac9db049304f551aac.jpg

 

al met al een km of 10 gelopen zonder een enkel probleem met de rugzak alleen is de rugzak net te klein.

had alleen mijn slaapzak en matje niet bij me verder had ik het meeste wel mee.

achteraf alle sporen uitgewist en een kleine 5 km terug naar de auto en dat ging behoorlijk snel aangezien ik zin in een peuk had:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een echte badass eet geen noodles. Die vangt gewoon een beer met zijn blote handen die hij dan boven het vuur hangt... Een beetje teleur gesteld in je avontuurtje.

 

Okay @Harmen Stap, dit houdt dus in dat we binnen nu en één week een fotoverslag van jouw avontuur gaan zien alhier? Put your money where your mouth is... Oh, en ik wil wel beren op de foto's zien, niet op de weg, maar in het bos, boven een vuur...

 

Succes!

 

Wel eerst aan je moeder vragen of het mag natuurlijk ;)

 

X,

 

JB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hem wel echt getest !?

 

Donderdag avond regende het, dus ik mijn broer gebeld of we een poncho test avond wilde doen. Ik had er een gekocht in Harderwijk een tijd gelden, hij van de week in Noord-Hollands ergens !? 20:30 afgesproken in Hulshort, alwaar we eerst een kop koffie bij een kennis zouden doen. Die avond aan gekomen nog een 10 minuten in de auto gewacht en toen maar bij mijn kennis binnen gelopen. 2 bakken koffie later nog geen broer. Even in de schuur een projectje gekeken en nog wat gebabbeld tot het na 10e was. Ik denk ik bel ff, zegt mijn broer: "ben al weer thuis, was gaan lopen om 18:30, maar een uur later was ik nat tot op het bot"... Ben benieuwd of de mijne wel water dicht is. Zal ik hem testen onder de douche :rolleyes:

 

Hij hangt mooi die poncho, maar "test" hem nog even !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay @Harmen Stap, dit houdt dus in dat we binnen nu en één week een fotoverslag van jouw avontuur gaan zien alhier? Put your money where your mouth is... Oh, en ik wil wel beren op de foto's zien, niet op de weg, maar in het bos, boven een vuur...

 

Succes!

 

Wel eerst aan je moeder vragen of het mag natuurlijk ;)

 

X,

 

JB

 

Is goed. Jij mag de vacht wel hebben. Kan je een mooie muts van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay @Harmen Stap, dit houdt dus in dat we binnen nu en één week een fotoverslag van jouw avontuur gaan zien alhier? Put your money where your mouth is... Oh, en ik wil wel beren op de foto's zien, niet op de weg, maar in het bos, boven een vuur...

 

Succes!

 

Wel eerst aan je moeder vragen of het mag natuurlijk ;)

 

X,

 

JB

 

Harmen, het jochie, heeft wel vaker troll antwoorden gegeven.

Geloof niet dat ik hem serieus kan nemen....

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangenaam. Wat is er mis met jou?[/QUOT

 

Helemaal niets. Maar geloof dat ik vandaag las is een post dat je het allemaal niet zo kon boeien..

Tezaam met deze post geloof ik niet dat ik jou vanaf nu al te serieus ga nemen. Hou niet zo van trolls.

Doei: Harmen Stap. Diazepam out.

 

Ach negeer knop is er voor een reden. De eerste keer dat ik hem zal gebruiken.

Doei

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...