Ga naar inhoud
GENEGEERD

Opladen Eneloop batterijen en Goalzero Guide10 Plus


Rammel

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wie kan mij zeggen of ik ongestraft mijn Eneloop batterijen kan opladen in de Goalzero10 Plus?

De meegeleverde batterijen bij de Goalzero zijn NiMH en van de eneloop HR6

 

Kan er weinig of niets over vinden. Uiteindelijk wordt ik weer doorverwezen naar preppers.nl

@prepass kan er mogelijk iets over zeggen.

 

Laden zal wel lukken, maar hoe lang voordat ze vol zijn is even de vraag.:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er weinig of niets over vinden. Uiteindelijk wordt ik weer doorverwezen naar preppers.nl

@prepass kan er mogelijk iets over zeggen.

 

Laden zal wel lukken, maar hoe lang voordat ze vol zijn is even de vraag.:confused:

 

Het enige dat ik weet over Eneloops is dat ze als reguliere Nimh gebruikt mogen/kunnen worden. Het opladen met zo'n GoalZero zal afhankelijk zijn van hoeveel je er tegelijk oplaadt. Dat kan wel enige uren /dagen duren. En ook dit is weer afhankelijk hoeveel (zon)licht je oppakt met je GZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Goalzero10 Plus, zonder zonnecellen en op het apparaat wordt aangegeven dat het opladen van 4 AA cellen tegelijk (dus niet minder) zo'n 8 uur duurt via usb.

In geval van zonnecellen duurt het, in goede zon en afhankelijk van het type zonnecollector 3-6 uur.

 

Ik zal vanavond mijn telefoon eens opladen via de GZ, ben benieuwd hoe lang die er over doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het. Hij heeft het spul geleverd :-)

 

Haha, dan mag je me ook best mailen hoor! Maakt niet uit nu weet iedereen het.

 

In de goalzero guide 10 plus kun je iedere !oplaadbare! aa opladen. De eneloops gebruik ik zelf alleen maar en laad ik op met de goalzero guide 10 plus. Rh6 is inderdaad alleen een type nummer van de batterij.

 

Bij meer vragen, let me know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...