Ga naar inhoud
GENEGEERD

Iran bereidt zich voor op mislukken atoomoverleg

Communicator
 Share

Recommended Posts

nukes%2520and%2520mullahs.gif

Hoewel Iran in Wenen met de vijf permanente leden van de Veiligheidsraad plus Duitsland overlegt over een definitief atoomakkoord, neemt de hoogste geestelijke leider van Iran, ayatollah Ali Khamenei, alvast maatregelen voor het geval de gesprekken tot niets leiden. Hij gaf woensdag, op de tweede dag van het overleg, de regering opdracht om een 'economie van verzet' op te zetten om eventuele sancties het hoofd te kunnen bieden.

Lees meer

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zwaar tegen... Landen zoals Iran Irak Afganistan Waar grootschalige Terroristische groepen actief zijn . Hier kunnen ze toch mee akkoord gaan dat is vragen om problemen, ook al word het gebruik om 'elektriciteit" op te wekken.Dit gaat geheid fout is het niet door misbruik van de corrupte regeringen daar, dan zal het vast niet lang duren voordat er een aanslag op een kerncentrale word uitgevoerd.

Link naar reactie

Yep idd rare tijden . En ik hier maar blokskes hout klieven en pottekes eten wegzetten tussen de dooskes lucifers. Mn kinders een en ander trachten wijs te maken om hen zo veel mogelijk nare verrassingen te besparen in het leven.

Dan zijn ze aan de andere van de bol aan het spelen met wapens die totale vernietiging betekenen. Raar en bij nader denken wil ik er njiet over denken want dit gaat way over my head............;

Link naar reactie

Een aanslag op een kerncentrale heeft in Europa of Amerika veel meer efekt dan in een land waar je "broeders" wonen.

Maar als je het vanuit het oogpunt van Iran bekijkt hebben ze gelijk. Het is het enige land in die regio dat niet onder invloed of bezet is door Amerika.

De drang om de vijand buiten te houden is groter dan de drang op uitbreiding. Of de wereld er veiliger van wordt is een ander verhaal.

En ook de Imans daar zijn dan wel gelovig, haast om bij de Scheper te komen hebben ze niet.

Link naar reactie

Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik denk haast niet dat het Amerika gaat lukken om met een of ander volgend excuus daar proberen het regime omver te werpen.

Enigssinds verwacht ik nog steeds dat ze hun "vermiste" nuke (lees: zelf "kwijt" gemaakt) gaan proberen te koppelen aan iran somehow om een "legitime" reden te hebben om er binnen te vallen. Iemand nog iets gehoord over hoe het met die "vermiste" nuke is afgelopen?

Link naar reactie

Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik denk haast niet dat het Amerika gaat lukken om met een of ander volgend excuus daar proberen het regime omver te werpen.

Enigssinds verwacht ik nog steeds dat ze hun "vermiste" nuke (lees: zelf "kwijt" gemaakt) gaan proberen te koppelen aan iran somehow om een "legitime" reden te hebben om er binnen te vallen. Iemand nog iets gehoord over hoe het met die "vermiste" nuke is afgelopen?

South Carolina is er nog en Syrie is niet binnengevallen. Misschien bewaren ze het voor later.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...