Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Heubach Edelmetalle bestelling

Lekker
 Share

Recommended Posts

Mijn bestelling in PM, wat gouden en zilveren Maple Leaf.

Omdat ik de sponsor van de site een warm hart toedraag ben ik als eerste bij hun gaan kijken. Bestelling ingevuld en gekeken wat de totale kosten zouden zijn.

Maar omdat ik ook wat vergelijkingsmateriaal wilde ben ik ook wat verder op het www gaan zoeken en kwam uit Duitsland bij: www.heubach-edelmetalle.de.

En het prijsverschil was mij te groot om het bij de sponsor te halen, ik wil best een beetje extra betalen maar dit was mij wat te veel.

Ter vergelijk:

1 troy ounce gouden Maple Leaf 2013 of 2014

SilverMountain: € 1.018,00

Heubach Edelmetalle: € 983,70

2014 zilveren Maple Leaf munt

SilverMountain: € 19,85

Heubach Edelmetalle: € 18,76

Verzendkosten:

SilverMountain: € 19,00

Heubach Edelmetalle: € 16,85

Tja, dat verschil was mij te groot (sorry sponsor).

Volgens de site waren deze op voorraad (groen blokje).

Nadat ik eerst wat naar reviews & referenties van deze leverancier heb gezocht en gelezen, bijna allemaal positief (of bots dat zou ook kunnen) ben ik naar de virtuele kassa gegaan. Alle gegevens netjes ingevuld en kreeg 1 seconde later een mail ter bevestiging.

In de mail alle (internationale)bank gegevens, en hoe ik over moest maken.

Dat gaan we morgen klaar maken, vanaf morgen gaat de bezorg-teller lopen en zodra ik er meer over heb te melden zal ik weer een stukje typen.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Vandaag zijn mijn muntjes aangekomen.

DHL was eerst aan de deur toen er niemand thuis was, afspraak voor donderdag gemaakt en netjes bezorgd. Anonieme verpakking en geen op of aanmerkingen.

Eind conclusie:

Goede leverancier, toegankelijke website, scherpe prijs & vlotte levering.

Enige nadeel was die ene mail in het Duits, verder niets om op aan te merken.

Link naar reactie

• 2 months later...

Om te proberen hier ook een order geplaatst.

Je kunt/hoeft geen account aan te maken.

Dit heeft voor en nadelen.

Een voordeel je hoeft je niet aan te melden en kunt dus snel iets bestellen.

Een nadeel je moet dus elke keer alle gegevens invullen, en dat maakt het foutgevoelig..

Ik heb de bestelling afgerond en dan verlaat je dus de gegevenspagina met daarop je bestelnummer betaalgegevens en totaal bedrag...

Hmm dat was ik niet gewent, dus op zoek naar gegevens, maar je kunt dan niks meer terug vinden op de site, je hebt tenslotte ook geen account..

Ik heb even gewacht op een bevestigingsmail maar kreeg niks.

Dus toen maar uit mijn hoofd het bedrag ingevuld en overgemaakt.....

Helaas vergat ik toen de vervoerskosten erbij te tellen..

Ik denk ik bel de volgende dag even..

Dus ik bellen, geen gehoor, nog eens bellen geen gehoor, ander nummer geen gehoor... Shit :confused:

Even gegoogled en ja hoor dat was dus een feestdag in Duitsland, hoe groot is die kans...?

Nou ja ook maar de vervoerskosten overgemaakt.

Dus de dag erna nog maar gebeld, en na de eerste zin " bent u meneer ********?" Ja dat was ik :rolleyes:

Ze hadden wel twee overschrijvingen maar geen order ontvangen :o

Uhmm en nu.?

Stuur even een mail dan zoeken we het uit..

En na een uurtje de mededeling we sturen het maandag op.

Nou nu dus nog even afwachten wanneer het aankomt, en als dat redelijk is dan krijgt deze toko van mij de tot op heden maximale score voor klantvriendelijkheid, service, prijszetting en snelheid...

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

De maples zijn binnen.

(Ik blijf ze mooi vinden die 2014 maples)

Ik vind het een top toko.

Er was iets niet helemaal lekker gegaan met mijn bestelling.

Ik heb gewoon betaald en daarna gemaild.

Nou ze hebben de bestelling direct opgestuurd.

Toen kreeg ik een mail dat de zending terug was gestuurd, reden: niet aangenomen of fout adress.

Dus ik mail " ja dat kan ik heb ook nog geen bevestigingsmail gehad dus kan de bestelling plus adress dus niet controleren"

Krijg ik de order via mail te zien, blijkt dat het adress er half is afgevallen.....

Dus ik het juiste adress doorgegeven.

Krijg ik nog de mail " hmm het ligt dus niet aan ons...?"

Ik was dus wel bang dat ik voor de tweede maal versturen wel zou moeten betalen...

Kwam vandaag het pakketje al aan, super.

Dus deze toko is sneller ondanks dat het pakketje eerst nog naar een niet bestaand adress is gestuurd dan twee nederlandse winkels waar ik vaker bestel.

Daarnaast zijn ze goedkoper, en zeuren ze niet eens als er iets fout gaat en ik of de tool een verkeerd adress doorgeef.

Hulde !

Heb ze voorgesteld om de kosten van de tweede zending samen te delen.

Mijn vertrouwen hebben ze gewonnen.

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

• 5 months later...
Vandaag zijn mijn muntjes aangekomen.

DHL was eerst aan de deur toen er niemand thuis was, afspraak voor donderdag gemaakt en netjes bezorgd. Anonieme verpakking en geen op of aanmerkingen.

Eind conclusie:

Goede leverancier, toegankelijke website, scherpe prijs & vlotte levering.

Enige nadeel was die ene mail in het Duits, verder niets om op aan te merken.

Hebben zij op jou eiland ge leveerd?ik durf hier echt geen goud te bestellen. Ik heb wel munten I goud en silver ,maar langzaam door de jaren versameld.junk silver op garage en porch sales vooral n the USA,goud vooral franse via erfenis en cadeau Als kid.eindelijk koop ik al 10 jaar gen edel metal meer.behalve de juwel van man lief voor mijn verjaardag.

Link naar reactie

Hebben zij op jou eiland ge leveerd?ik durf hier echt geen goud te bestellen. Ik heb wel munten I goud en silver ,maar langzaam door de jaren versameld.junk silver op garage en porch sales vooral n the USA,goud vooral franse via erfenis en cadeau Als kid.eindelijk koop ik al 10 jaar gen edel metal meer.behalve de juwel van man lief voor mijn verjaardag.

Nee, dat durfde ik niet aan. Afgeleverd ergens in Nederland.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...