Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kleine persoonlijke SHTF


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heel veel succes, en dat jouw operatie net zo mag verlopen als de mijne afgelopen donderdag...

Maar in Rotterdam houden ze niet van zo van kostgangers, want na een rondje als een oude man met de fysiotherapeut, werd ik subiet naar huis gestuurd..

 

Gelukkig had ik wel enigszins research gedaan, en mijn neurochirurg staat echt goed aangeschreven. (en is geen feestbeest).. Dat gaf de burger wat moed.

Maar als ze 6 weken rust voorschrijven, vooral doen. Dus succes en rust vooral goed uit, je lichaam heeft het nodig na een operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lewieke. Dat de ingreep maar voorspoedig mag verlopen en je weer snel de oude bent.

 

Maar ik ben helemaal nog niet oud. Lol. Ik zou geen prepper zijn als ik me niet informeerde over mijn chirurg. De man is integer, een vakman en hij heeft gevoel voor humor. Gelukkig werkt de gezondheidszorg in België wel nog goed. Net als het onderwijs, maar dat willen ze nu gaan hervormen.

 

Bedankt voor alle hartverwarmende wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat als die chirurg toch dronken is en hem per abuis castreert?:p

 

Bedankt voor de vele fijne wensen (grapjas). De ingreep is goed verlopen. Het was mijn eerste keer in een operatiekwartier en ik was best onder de indruk. De apparatuur hypermodern, tot en met robotarmen, een heel professioneel team. Recovery met 24 bedden, bemand door 8 verpleegsters en 2 artsen, kamers met alle modern comfort, elektrisch verstelbare bedden, smart tv ... . Eerlijk waar, de gezondheidszorg in België werkt nog.

 

De ingreep is goed verlopen maar ik ben nog een beetje pips, moet inspanningen vermijden en krijg nog 10 dagen herstel, langer dan ik had verwacht. Mijn hoofd voelt aan alsof ik een stevige kater heb en voor het eerst van mijn leven kreeg ik een opiaat. 2g morfine. Nog even en de herstelde versie is nog beter dan de oude.

 

@fincalnSpanje Ik moet je ontgoochelen, alles werkt nog naar behoren.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de vele fijne wensen (grapjas). De ingreep is goed verlopen. Het was mijn eerste keer in een operatiekwartier en ik was best onder de indruk. De apparatuur hypermodern, tot en met robotarmen, een heel professioneel team. Recovery met 24 bedden, bemand door 8 verpleegsters en 2 artsen, kamers met alle modern comfort, elektrisch verstelbare bedden, smart tv ... . Eerlijk waar, de gezondheidszorg in België werkt nog.

 

De ingreep is goed verlopen maar ik ben nog een beetje pips, moet inspanningen vermijden en krijg nog 10 dagen herstel, langer dan ik had verwacht. Mijn hoofd voelt aan alsof ik een stevige kater heb en voor het eerst van mijn leven kreeg ik een opiaat. 2g morfine. Nog even en de herstelde versie is nog beter dan de oude.

 

@fincalnSpanje Ik moet je ontgoochelen, alles werkt nog naar behoren.

 

Hey mooi man! Doe rustig aan en geef jezelf de kans echt volledig te herstellen!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de vele fijne wensen (grapjas). De ingreep is goed verlopen. Het was mijn eerste keer in een operatiekwartier en ik was best onder de indruk. De apparatuur hypermodern, tot en met robotarmen, een heel professioneel team. Recovery met 24 bedden, bemand door 8 verpleegsters en 2 artsen, kamers met alle modern comfort, elektrisch verstelbare bedden, smart tv ... . Eerlijk waar, de gezondheidszorg in België werkt nog.

 

De ingreep is goed verlopen maar ik ben nog een beetje pips, moet inspanningen vermijden en krijg nog 10 dagen herstel, langer dan ik had verwacht. Mijn hoofd voelt aan alsof ik een stevige kater heb en voor het eerst van mijn leven kreeg ik een opiaat. 2g morfine. Nog even en de herstelde versie is nog beter dan de oude.

 

@fincalnSpanje Ik moet je ontgoochelen, alles werkt nog naar behoren.

 

Welkom terug @lewieke. Tja en met 8 verpleegsters zou bij mij ook alles nog werken, al hadden ze m'n ballen eraf gehaald.:rolleyes:

 

Doe rustig aan zou ik zeggen en hopelijk ben je snel van die longontstekingen af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...