Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe film: Goodbye World ...


Summ

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 maand later...
Gisteren gekeken, wat een teleurstelling was dat zeg.

Gewoon een domme tiener film in een shtf situatie. alleen tegen het eind ontwikkeld zich een wat interessante situatie.

 

Goede films zijn tegenwoordig echt als een speld in een hooiberg. Voor niets gedownload dus.

Zit ik toevallig oude Star Trek - Next Generation te herkijken, elke aflevering heeft meer verhaal dan de gemiddelde film tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede films zijn tegenwoordig echt als een speld in een hooiberg. Voor niets gedownload dus.

Zit ik toevallig oude Star Trek - Next Generation te herkijken, elke aflevering heeft meer verhaal dan de gemiddelde film tegenwoordig.

haha ja echt wel.

Zijn 2 films die ik vorige week heb gezien en wel erg goed vond, niet over preppen maar wel shtf stuff.

 

En vooral deze erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja echt wel.

Zijn 2 films die ik vorige week heb gezien en wel erg goed vond, niet over preppen maar wel shtf stuff.

 

How I live now heb ik al staan, moet ik nog kijken. Leek me ook een interessante. Die ander zal ik even opzoeken. (gevonden, maar wordt morgen zo te zien aan de snelheid/seeders)

 

't Hoeft niet altijd van super hoogstaand niveau te zijn, 'k heb ook de hele serie 'Revolution' gekeken, maar een beetje verhaal mag toch wel.

'Predators' dat trok ik echt niet bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

How I live now heb ik al staan, moet ik nog kijken. Leek me ook een interessante. Die ander zal ik even opzoeken. (gevonden, maar wordt morgen zo te zien aan de snelheid/seeders)

 

't Hoeft niet altijd van super hoogstaand niveau te zijn, 'k heb ook de hele serie 'Revolution' gekeken, maar een beetje verhaal mag toch wel.

'Predators' dat trok ik echt niet bijvoorbeeld.

 

 

How I live now een paar dagen geleden gezien. Ik vond de film goed. Hij schetst een beeld van wat er kan gebeuren. Maar is ook erg beklemmend in die zin dat er duidelijk wordt dat het recht van de sterkste gaat gelden en dat daar weinig aan gedaan kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

How I live now een paar dagen geleden gezien. Ik vond de film goed. Hij schetst een beeld van wat er kan gebeuren. Maar is ook erg beklemmend in die zin dat er duidelijk wordt dat het recht van de sterkste gaat gelden en dat daar weinig aan gedaan kan worden.

 

Ik ga die zo maar eens opzetten dan. Al twee keer aangeraden. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede films zijn tegenwoordig echt als een speld in een hooiberg. Voor niets gedownload dus.

Zit ik toevallig oude Star Trek - Next Generation te herkijken, elke aflevering heeft meer verhaal dan de gemiddelde film tegenwoordig.

 

ja duhhhh...het is wel ST TNG hahahah,ik ben een trekkie:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...