Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Kans

Amerika/Obama domweg ENG...

Recommended Posts

Met verbazing lees ik de ontwikkelingen maar met afgrijzen constateer ik het uitblijven van zinnige reacties!

Obama heeft niet alleen aangekondigt om zonder toestemming van het congress wetten of beslissingen door te voeren hij doet het ook gewoon...

Nu is het verhogen van het minimumloon een eerste proefballonnetje, wat economisch gezien nergens op slaat, en waarschijnlijk meer kapot maakt dan zal repareren maar goed geef me een een voorbeeld van werkend beleid van even welke overheid?

De vraag is natuurlijk wanneer grijpt iemand in?

Nog niet zo lang geleden was er een man met snor, die begon ook heel goed met de economie van Duitsland op de rit te krijgen.

Helaas was dat economisch succes bewust de basis om de tweede wereldoorlog mee te beginnen....

Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar Obama naar toe wil :(

http://www.silverdoctors.com/exactly-what-part-of-the-constitution-allows-obama-to-rule-by-decree/

ENG is het woord dat bij mij komt bovendrijven....

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Gast DickBerts

HELEMAAL met Kans eens. Ik ben een vent die gelooft in solidariteit en die het maar al te graag voor de zwakkeren opneemt. Een flink minimumloon en medische zorg voor iedereen, daar ben ik op zich een MEGA voorstander van. Alleen kan het onder deze omstandigheden gewoon even niet, omdat de boel dan klapt. Er zijn teveel schulden. Straks heeft niemand meer een loon en niemand meer gezondheidszorg. Wil Obama de boel laten klappen voordat zijn termijn eindigt, zodat hij de noodtoestand kan uitroepen en kan blijven zitten?? Of is hij gewoon gek?? Geen idee, maar goed gaat het niet in de VS.

Deze post delen

Overmorgen is het weer zover: 9/11. Niet zozeer terugkijken naar 2001 maar ditmaal naar 9/11/2014. Het zoemt op het internet naar waarschuwingen voor mogelijke terroristische aanslagen. Googlelen op "9/11 warning 2014" geeft talloze treffers meestal met verwijzing naar 11 verdwenen burger toestellen een maand geleden in Libië. 9/11 heeft bijna een magische betekenis gekregen en talloze occulte numerologen hebben gemeend relaties te kunnen leggen met de Illuminaten, Reptilians, NWO agenda's, Satanisten en weet ik niet wat al voor 'instanties'.

Feit blijft dat er 11 airliners zijn verdwenen + natuurlijk de nog steeds vermiste Maleisische MH370. Als ik Bart Smit uitloop met 12 dozen van modelbouw vliegtuigen onder mijn arm, dan word ik onmiddelijk in de kraag gevat. Maar als er 12 echte vliegtuigen zomaar verdwijnen weet niemand iets. Er is nóg iets wat mij bevreemdt, namelijk dat de waarschuwingen voor een nieuwe 9/11 afkomstig zijn van de zogenaamde "Mainstream Media" (MSM) en niet van 'Alu - hoedjes sites en nieuwsbronnen'. Ook ISIS en/of Al-Qaeda zijn nu hoogst actief in de VS volgens de MSM en het lijkt er haast wel op alsof vooral het Amerikaanse ignorante publiek alvast wordt voorbereid op komende gebeurtenissen die Martial Law mogelijk moet maken (politieagenten zijn nu al militair uitgerust) en de FEMA camps zijn operationeel. Obama móet iets doen vóór de volgende presidentsverkiezingen, anders is al zijn werk voor niets geweest! Barack Hussein Obama heeft grote plannen voor Amerika.

Google: "9/11 warning 2014"

Red Alert: MSM Warns ISIS Sending 11 Missing Libyan Airliners To America On 9-11-2014 (Videos)

Breaking: Main Stream Media waarschuwt dat ISIS de 11 gestolen vliegtuigen richting Amerika stuurt op 9/11

Groot alarm! ISIS heeft scholen en winkelcentrums als doelwit op 9/11?

september 8, 2014

Homeland Security Chairman: ‘U.S. now on high alert as anniversary of 9/11 nears’

September 3, 2014 7:25 pm EDT

“Al-Qaeda likes to pick anniversaries”

Deze post delen

Overmorgen is het weer zover: 9/11. Niet zozeer terugkijken naar 2001 maar ditmaal naar 9/11/2014. Het zoemt op het internet naar waarschuwingen voor mogelijke terroristische aanslagen. Googlelen op "9/11 warning 2014" geeft talloze treffers meestal met verwijzing naar 11 verdwenen burger toestellen een maand geleden in Libië. 9/11 heeft bijna een magische betekenis gekregen en talloze occulte numerologen hebben gemeend relaties te kunnen leggen met de Illuminaten, Reptilians, NWO agenda's, Satanisten en weet ik niet wat al voor 'instanties'.

Feit blijft dat er 11 airliners zijn verdwenen + natuurlijk de nog steeds vermiste Maleisische MH370. Als ik Bart Smit uitloop met 12 dozen van modelbouw vliegtuigen onder mijn arm, dan word ik onmiddelijk in de kraag gevat. Maar als er 12 echte vliegtuigen zomaar verdwijnen weet niemand iets. Er is nóg iets wat mij bevreemdt, namelijk dat de waarschuwingen voor een nieuwe 9/11 afkomstig zijn van de zogenaamde "Mainstream Media" (MSM) en niet van 'Alu - hoedjes sites en nieuwsbronnen'. Ook ISIS en/of Al-Qaeda zijn nu hoogst actief in de VS volgens de MSM en het lijkt er haast wel op alsof vooral het Amerikaanse publiek alvast wordt voorbereid op komende gebeurtenissen die Martial Law mogelijk moet maken (politieagenten zijn nu al militair uitgerust) en de FEMA camps zijn operationeel. Obama móet iets doen vóór de volgende presidentsverkiezingen, anders is al zijn werk voor niets geweest! Obama heeft grote plannen voor Amerika.

Google: "9/11 warning 2014"

Red Alert: MSM Warns ISIS Sending 11 Missing Libyan Airliners To America On 9-11-2014 (Videos)

Breaking: Main Stream Media waarschuwt dat ISIS de 11 gestolen vliegtuigen richting Amerika stuurt op 9/11

Groot alarm! ISIS heeft scholen en winkelcentrums als doelwit op 9/11?

september 8, 2014

Homeland Security Chairman: ‘U.S. now on high alert as anniversary of 9/11 nears’

September 3, 2014 7:25 pm EDT

“Al-Qaeda likes to pick anniversaries”

zie: http://whatreallyhappened.com/content/false-flag-movie

Deze post delen

Nou, dan veel plezier. Wie wapens oppakt mag ook beschoten worden zonder enige van vorm van terughoudendheid.

Even voor de duidelijkheid, in mijn termologie staan Amerika en IS gelijk aan aan 'haatzaaiers' 'oorlogszuchtig' en 'strijden voor een doel dat de wereld niet verder brengt'. Als die twee nou de wapens tegen elkaar oppakken vind ik dat helemaal zo erg nog niet. Hoe meer slachtoffers aan elkaars zijde hoe makkelijker de rest van de wereld het heeft omdat er minder kneuzen rondlopen die rare invloeden kunnen verspreiden.

Het enige jammere aan hierachie. Heb je ooit wel eens de belangrijkste figuur van het leger in de front linie gezien? Zolang het gebied niet veilig is gesteld ik niet en daardoor zijn altijd de onschuldigen het slachtoffer.

Deze post delen

Met verbazing lees ik de ontwikkelingen maar met afgrijzen constateer ik het uitblijven van zinnige reacties!

Obama heeft niet alleen aangekondigt om zonder toestemming van het congress wetten of beslissingen door te voeren hij doet het ook gewoon...

Nu is het verhogen van het minimumloon een eerste proefballonnetje, wat economisch gezien nergens op slaat, en waarschijnlijk meer kapot maakt dan zal repareren maar goed geef me een een voorbeeld van werkend beleid van even welke overheid?

De vraag is natuurlijk wanneer grijpt iemand in?

Nog niet zo lang geleden was er een man met snor, die begon ook heel goed met de economie van Duitsland op de rit te krijgen.

Helaas was dat economisch succes bewust de basis om de tweede wereldoorlog mee te beginnen....

Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar Obama naar toe wil :(

http://www.silverdoctors.com/exactly-what-part-of-the-constitution-allows-obama-to-rule-by-decree/

ENG is het woord dat bij mij komt bovendrijven....

Prep ze,

K a n s

Als je Obama met Hitler vergelijkt, hoe zou je dan iemand omschrijven die de Patriot Act invoert?

Deze post delen

Amerika is een kat in het nauw die gekke sprongen maakt. Bovendien het meest gewelddadige land ter wereld, ook naar hun eigen burgers. Helemaal als ze zwart zijn. Daarnaast hebben ze ook nog een president die volgens mij een van de slechtste is sinds het ontstaan van de VS. Ze dreigen de nr.1 positie in de wereld van machtigste land kwijt te raken en zullen er alles aan doen om dat te blijven. Hiervoor zullen ze zelfs oorlogen starten\veroorzaken.

Als je kijkt naar de gemiddelde Amerikaan dan zou je kunnen concluderen dat het redelijke domme schapen zijn die achter de leider aanlopen. Heel veel mensen zijn uitgesloten van stemrecht en feitelijk zijn er maar 2 politieke varianten die de macht hebben. Er is een heleboel ellende in het land en veel mensen leven op de grens van armoede. Ik zie het land als een tikkende tijdbom.

• Leuk 1

Deze post delen

Amerika is een kat in het nauw die gekke sprongen maakt. Bovendien het meest gewelddadige land ter wereld, ook naar hun eigen burgers. Helemaal als ze zwart zijn. Daarnaast hebben ze ook nog een president die volgens mij een van de slechtste is sinds het ontstaan van de VS. Ze dreigen de nr.1 positie in de wereld van machtigste land kwijt te raken en zullen er alles aan doen om dat te blijven. Hiervoor zullen ze zelfs oorlogen starten\veroorzaken.

Als je kijkt naar de gemiddelde Amerikaan dan zou je kunnen concluderen dat het redelijke domme schapen zijn die achter de leider aanlopen. Heel veel mensen zijn uitgesloten van stemrecht en feitelijk zijn er maar 2 politieke varianten die de macht hebben. Er is een heleboel ellende in het land en veel mensen leven op de grens van armoede. Ik zie het land als een tikkende tijdbom.

De presidenten van amerika zijn eigenlijk alleen maar marionetten van hun partij. Als je ziet hoe sommige in het zadel bleven terwijl ze alzheimer hadden of de meest stupide dingen zeiden. Alles wordt ze ingefluisterd.

Deze post delen

Steeds maar hardnekkige berichten over duizenden guillotines in de VS.

Een zeer actuele voorspelling voor vandaag 28 feb 2015.

Ik ben benieuwd en wacht af:

Isis Warning: “day Of Blood” Coming Feb 28, 2015

Friday, February 27, 2015 19:44

Deze post delen

Tien jaar na de invasie van Irak onderzocht Boris B. Bertram hoe je een oorlog verkoopt. Welke stappen worden er genomen om tot zo'n beslissing te komen?

Wie zijn daarbij betrokken? Hoe zit het met de democratie bij een dergelijke besluitvorming? En hoe krijg je steun voor een 'gekozen oorlog'?

http://www.npo.nl/2doc/27-02-2015/VPWON_1239992

United States of Secrets: The Program

Edward Snowden zwengelde het debat aan over de miljoenen dossiers die de NSA wereldwijd verzamelde van gewone burgers.

Een reconstructie hoe in de nasleep van 9/11 de NSA in Amerika een extreem en allesomvattend observatiesysteem heeft opgezet, aan de hand van interviews met medewerkers van de NSA, de overheid en klokkenluiders.

http://www.npo.nl/2doc/24-02-2015/VPWON_1235963

Silicon Valley werkte nauw samen met de NSA en voorzag hen van informatie over miljoenen onwetende burgers.

De Amerikaanse overheid haalde met hulp van de bedrijven uit de 'Valley' en met steun van de telefoonbedrijven allerlei persoonlijke informatie van het net.

http://www.npo.nl/2doc/25-02-2015/VPWON_1235964

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...