Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

blaster

'Kabinetsplannen desastreus voor sommige hypotheekverstrekkers!

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Die site klopt ook voor geen meter...

Greener

Ja, nu je het zegt. Ik had even vluchtig gelezen. Geregistreerd door Registrant Organization: Acturance Financiële Diensten uit Sneek. Ben er niet bekend mee, maar het lijkt me niet zo kosher. Alleen een mobiele telefoon nummer op de site

Deze post delen

Iemand die jaren gewerkt heeft en later wordt afgekeurd, moet bijna zijn huis verkopen of ze rekenen maar een deel van zijn inkomen mee om hypotheek te krijgen. Tegen hele slechte voorwaarden bovendien.:mad:

De overheid stimuleert eigen woning bezit, maar waarom dan niet voor iedereen een hypotheek mogelijk maken ook al heb je ww, bijstand of andere uitkering. Ik denk dat dat nog altijd goedkoper is dan iemand in de bijstand een huis te laten huren voor 600€ en dan elke maand 300€ aan toeslag betalen. Bij kopen is het maandbedrag altijd lager dan bij huren, dus een win-win. zou ik zeggen.

Deze post delen

Modbreak: Linkdumping, (en zeker zonder eerst de herkomst en betrouwbaarheid van de link te controleren) zonder relevantie van de link alsmede samenvatting van hetgeen de link bevat te geven is niet toegestaan @blaster

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...