Ga naar inhoud
GENEGEERD

Militaire helikopters actief in Nederland

Tom
 Share

Recommended Posts

Zie ik warempel op het de grootste complot site ter wereld GLP dat er in Zuid Holland helikopters rond vliegen.

(Wist niet dat we deze nog hadden).

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2483990/pg1

Maar wat ik interessant vind is dat men de camera kan stoppen van de cameraman.

Hij zegt zelf er het volgende over;

When filming, at one stage when the heli is coming head-on, the cameras LCD screen got a blue frame around it and the recording would auto-stop after a few seconds. Twice in a row. Till it passed and then it worked fine again.

Jamming technology possibility?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

@Tom en anderen.

Ik woon een weinig noordelijk van Bergen op Zoom dus in de buurt van vliegbasis Woensdrecht.Ik heb ze in de afgelopen 3 jaar weinig gezien, maar de laatste paar weken zie ik hier verdacht veel AWACS-vliegtuigen overkomen.

Is er een oefening ? Niet dat ik weet. Waarom zou de overheid mij daarom informeren ?

Heeft er iemand misschien meer informatie ?

Link naar reactie

Viel me vandaag ook al op. Ik zag ze van de Haringvliet richting Rotterdam vliegen. En had toen al zoiets van...."hey, die zie je niet zo heel vaak hier in de regio". Even opgezocht en ja.....er speelt het eea in Den Haag binnenkort.....

En niemand komt op het idee dat het misschien met die nucleaire top in Den Haag te maken heeft? Oefenen enzo?

Edited to add: het staat zelfs op het filmpje.....

Link naar reactie

Ik zag die heli,s boven pendrecht vliegen dus ik schrok deed de deur opende heli,s makten een pokke herrie dus ik chek AD en http://www.defensie.nl effe snel zie niks gelijk mijn bob en tactical vest gepakt en alvast in de woonkamer gelecht want ik dacht dat er een oorlog was ofzo of zombie invasie(hoopte)

Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk

Link naar reactie

Ik zag die heli,s boven pendrecht vliegen dus ik schrok deed de deur opende heli,s makten een pokke herrie dus ik chek AD en http://www.defensie.nl effe snel zie niks gelijk mijn bob en tactical vest gepakt en alvast in de woonkamer gelecht want ik dacht dat er een oorlog was ofzo of zombie invasie(hoopte)

Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk

Fnck, zit je aan de pillen ofzo? :D

• Leuk 2
Link naar reactie

Ik hoorde vandaag een telefoon rinkelen, heb ook direct mijn BOB gepakt.

Maar even serieus, die Apaches trainen al maanden rond R'dam.

Geen paniek, we overleven die herrie wel.

Greener

Precies! Ik zag geen Apache maar een NH-90 (als ik het goed heb)..... Er liggen in die regio zowieso wat vaste vliegroutes van defensie. Vanaf WO2 schijnt er over de regio Rotterdam een vluchtcorridor te liggen voor Europa die voornamelijk voor commerciele vluchten wordt gebruikt.

Link naar reactie

Wat zouden die mensen allemaal rond Gilze wel niet vinden. Kunnen elk uur wel hun BOB pakken. Defensie helicopter, MMT-Helicopter, Ambulance geluiden, en brandweer sirene.

Ja de echte SHTF is al sinds 1970 aan de gang. Daarna is er lood uit de verf gehaald van de box waarin de kinderen zijn geplaatst. en daarna zijn mensen vergeten nog leren na te denken.

Je ziet iets nieuws, of iets wat jij nog nooit ervaren hebt.. en de angst slaat toe.

Laat me je helpen : VAN LEVEN GA JE DOOD. en dat geld ook voor iedereen die je kent. En dat kan al door de straat over te steken, en ook door gewoon oud te worden.

De kunst is om te leven, te ervaren en te beleven en te genieten, en als je blijft nadenken, zorg je dat je wat weerbaar blijft en niet te veel afhankelijk bent van anderen. Laat anderen alleen niet jouw denkwerk doen

Link naar reactie

Iemand misschien al aan de Wereldtop van maart gedacht?:p

Er wordt hier al druk geoefend voor de wereldtop, legerbussen (mercedes) overal , oefeningen in verkeer leggen alles een minuut of 3 een hele weg stil en dan scheuren de politie in burger met hoge snelheid voorbij. (in de bussen zaten ook vrouwelijke militairen dus geen commando's etc.)

Dit is al sinds eind november.

Ook komt er een marine schip of iets dergelijks voor de kust liggen.

Link naar reactie

De oefening Dutch Bison is vorige week begonnen. Tussen Harlingen en Drachten oefenen momenteel ruim1300 militairen en voeren een stabilisatieoperatie uit. Ze moeten Frieningen bevrijden van strijders van de provincie Grosland. Het zal dus voorkomen dat er vuurgevechten zullen ontstaan tussen de stabilisatiemacht en de opstandelingen.

Oefening Dutch Bison is duidelijk bedoeld om sociale onrust te beheersen, en is afgeleid van de oefeningen die de Amerikanen momenteel in eigen land houden. Zelf was ik vorige week oefenvijand tegen Painfbat op de Leusderheide, vandaar dat ik op de hoogte was van de vele actuele oefeningen.

Het baart me wel zorgen, want zowel veiligheid en bescherming is nodig en dat steun ik. Maar eigen militairen inzetten tegen eigen volk:confused: Daar raak ik het geheel kwijt ... lastig punt dit. Want als je militairen nodig hebt bij een opstand, dan ga je er vanuit dat politie en ME niet voldoende is en die waren juist daarvoor, en dat er inderdaad grote weerstanden van ons volk verwacht gaan worden.

De maker van deze video brengt het ook vol trots de wereld in en slikt het als zoete koek :( "maak dus gerust een praatje en deel informatie en bied koffie aan"

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...