Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vegetariers


hamster

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hahaha, ik ken ook een veggie die zich helemaal suf rookt (ook blowen de halve dag) en verder alles doet wat god verboden heeft. Daarnaast gebruikt hij serieuze zware medicijnen is elke dag bezopen en weegt hij dik 100kg. Maar trots dat hij is dat hij veggie is.:cool:

 

Overigens heb ik respect voor ieders keuze om te eten en drinken waar hij zelf achter staat, dus ook voor Heksie.

 

Enige probleem wat ik heb is dat het niet gezond is voor jonge kids. Als je uitgegroeid bent dan schijn je er 100 mee te kunnen worden, maar kinderen hebben echt vis, vlees, zuivel en dergelijke nodig.:mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Enige probleem wat ik heb is dat het niet gezond is voor jonge kids. Als je uitgegroeid bent dan schijn je er 100 mee te kunnen worden, maar kinderen hebben echt vis, vlees, zuivel en dergelijke nodig.:mad:

 

Ik vind het eerder een gevaarlijke stelling.

 

Een beetje leesvoer: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1941

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna alle generalisaties (behalve deze zin hier) zijn te kort door de bocht als het om voeding gaat.

 

Het zijn vooral de mensen met het minste kennis in huis, die het hardst allerlei onzin roepen over voeding.

 

En de ene mens zijn verteringsstelsel is niet hetzelfde als dat van de ander, dus wat ie het beste verteert / opneemt ook niet.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
eeeh het begon als een grapje mensen niet gelijk je standpunt gaan verdedigen dat @Heksenboot veggie is , is zijn ding ik rook en das ook niet gezond en p8 over die kat tja ook dieren eten groente en fruit :p

 

Wij begrijpen elkaar. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanibalisme ? met wat mensen allemaal in hun lijf stoppen ? hoe lang duurt het ook al weer voor het lichaam die zooi allemaal kwijt was een jaar of 7 ?

Dat is een erg lange pre slacht periode

 

en zuivel is dus niet nodig grootste deel van de mensen op aarde raakt die zooi niet eens aan en osteoperose komt haast alleen voor bij degene die het wel gebruiken

Schaar het onder hetzelfde kopje als bv alcohol af en toe kan wel maar gebruik het niet iedere dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @hamster Ik plaats nooit zomaar foto's die ik van internet pluk op deze site. Dat is een inbreuk op het auteursrecht van de maker. Formeel is dat zelfs een misdrijf (zie link onderaan). In plaats daarvan geef ik een link. Dat mag wel. Een muisklik en je ziet de foto. That 's all. KS reageerde, omdat hij dacht dat ik niet wist hoe je een foto op de site kunt zetten. Daarna kwam ik dus met mijn reactie over het auteursrecht. Ik heb nog nooit kritiek geuit op mede preppers die wel plaatjes zomaar op de site zetten. Meestal geeft dat geen enkel probleem, maar in die uitzonderingsgevallen waarin het wel problemen geeft, gaat het je een enorme bom duiten kosten, omdat de auteursrechthebbende in dat geval met een enorme claim kan komen. Rechters honoreren die claims ook!. En dat gebeurt! Googel er maar eens op. Bovendien heb ik als auteur zelf ervaren, hoe vreselijk het is, als iedereen er zomaar met jouw werk vandoor gaat. Maar nogmaals, ik ben op dit punt nog nooit met kritiek op mijn mede preppers gekomen, ik heb alleen uitgelegd waarom ik geen plaatjes bij mijn postings plak. KS was zo netjes, om me via een kudo gelijk te geven. Jij probeert me nu via een flauwe ongefundeerde kreet zonder argumenten belachelijk te maken. Daar heb ik zeer zwaar moeite mee. Niet met het belachelijk maken op zich, dat helpt alleen maar bij het beteugelen van mijn ego, nee ik heb moeite met de manier waarop jij de zaken totaal op zijn kop zet en lak hebt aan alles en iedereen. Die mentaliteit is nou net de oorzaak van alle mega problemen die er nu op ons afkomen.

 

http://www.wetboek-online.nl/wet/Auteurswet/31.html

 

En nee, ik ben geen formalist. Er is hier gewoon sprake van een enorm maatschappelijk probleem. Het wordt voor schrijvers, fotografen en noem maar op, steeds moeilijker om hun brood te verdienen, omdat auteursrechtschendingen technisch gezien zo makkelijk zijn geworden. Daar moet een oplossing voor gevonden worden, anders is het nou juist de maatschappij zelf die daardoor enorme schade gaat lijden. Ik heb de oplossing ook niet. Maar lak hebben aan anderen en de boel op zijn kop zetten, door mensen die zich op auteursrecht gebied wel netjes gedragen, belachelijk te maken, gaat zeker niet helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kannibalisme zou een hoop oplossen. Wel vlees eten en meteen wat doen aan de overbevolking.

 

Dan krijgen we wel de gekke mensen ziekte! Net als dat koeien de gekke koeienziekte kregen doordat we koeien koeien lieten eten.

 

Hebben die bankiers met Gekke Bankiers ziekte bankiers gegeten? zie:http://preppers.nl/forum/threads/8639-De-gekke-bankiersziekte?highlight=gekke+bankiers

:cool: :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan krijgen we wel de gekke mensen ziekte! Net als dat koeien de gekke koeienziekte kregen doordat we koeien koeien lieten eten.

 

Hebben die bankiers met Gekke Bankiers ziekte bankiers gegeten? zie:http://preppers.nl/forum/threads/8639-De-gekke-bankiersziekte?highlight=gekke+bankiers

:cool: :p

 

Als je het orgaanvlees niet eet schijn je geen problemen te krijgen. Maar de smaak van mensenvlees schijnt niet erg lekker te zijn. Zelf roofdieren eten alleen mensen als ze echt niets anders te pakken kunnen krijgen.

 

Liever een springbok dus die z'n hele leven heeft lopen grazen, dan het onreinste wezen op aarde.:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan krijgen we wel de gekke mensen ziekte! Net als dat koeien de gekke koeienziekte kregen doordat we koeien koeien lieten eten.

 

Hebben die bankiers met Gekke Bankiers ziekte bankiers gegeten? zie:http://preppers.nl/forum/threads/8639-De-gekke-bankiersziekte?highlight=gekke+bankiers

:cool: :p

 

Het feit dat mensen vatbaar zijn voor prionen ziektes geeft dat in het verleden kannibalisme niet ongewoon was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nou dick je ziet het wel weer erg zwart hoor , als ik op je teentje getrapt hebt dan hier bij mijn excussus het was met een knipoog geplaatst maar goed plaatjes zijn dus je probleem want je zag deze :p niet

 

 

Beste @hamster Ik plaats nooit zomaar foto's die ik van internet pluk op deze site. Dat is een inbreuk op het auteursrecht van de maker. Formeel is dat zelfs een misdrijf (zie link onderaan). In plaats daarvan geef ik een link. Dat mag wel. Een muisklik en je ziet de foto. That 's all. KS reageerde, omdat hij dacht dat ik niet wist hoe je een foto op de site kunt zetten. Daarna kwam ik dus met mijn reactie over het auteursrecht. Ik heb nog nooit kritiek geuit op mede preppers die wel plaatjes zomaar op de site zetten. Meestal geeft dat geen enkel probleem, maar in die uitzonderingsgevallen waarin het wel problemen geeft, gaat het je een enorme bom duiten kosten, omdat de auteursrechthebbende in dat geval met een enorme claim kan komen. Rechters honoreren die claims ook!. En dat gebeurt! Googel er maar eens op. Bovendien heb ik als auteur zelf ervaren, hoe vreselijk het is, als iedereen er zomaar met jouw werk vandoor gaat. Maar nogmaals, ik ben op dit punt nog nooit met kritiek op mijn mede preppers gekomen, ik heb alleen uitgelegd waarom ik geen plaatjes bij mijn postings plak. KS was zo netjes, om me via een kudo gelijk te geven. Jij probeert me nu via een flauwe ongefundeerde kreet zonder argumenten belachelijk te maken. Daar heb ik zeer zwaar moeite mee. Niet met het belachelijk maken op zich, dat helpt alleen maar bij het beteugelen van mijn ego, nee ik heb moeite met de manier waarop jij de zaken totaal op zijn kop zet en lak hebt aan alles en iedereen. Die mentaliteit is nou net de oorzaak van alle mega problemen die er nu op ons afkomen.

 

http://www.wetboek-online.nl/wet/Auteurswet/31.html

 

En nee, ik ben geen formalist. Er is hier gewoon sprake van een enorm maatschappelijk probleem. Het wordt voor schrijvers, fotografen en noem maar op, steeds moeilijker om hun brood te verdienen, omdat auteursrechtschendingen technisch gezien zo makkelijk zijn geworden. Daar moet een oplossing voor gevonden worden, anders is het nou juist de maatschappij zelf die daardoor enorme schade gaat lijden. Ik heb de oplossing ook niet. Maar lak hebben aan anderen en de boel op zijn kop zetten, door mensen die zich op auteursrecht gebied wel netjes gedragen, belachelijk te maken, gaat zeker niet helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hamster. Het gaat hier om een fors maatschappelijk probleem. En inderdaad ik zie dingen vaak te zwart. Maar dat heeft weer geholpen om prepper te worden. In het Ying-Yang teken heeft zwart ook een witte kern en andersom en gaan zwart en wit in elkaar over. Jouw opmerkingen maakten het mogelijk om het er nog eens diepgaand over te hebben op deze site :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @hamster Ik plaats nooit zomaar foto's die ik van internet pluk op deze site. Dat is een inbreuk op het auteursrecht van de maker. Formeel is dat zelfs een misdrijf (zie link onderaan). In plaats daarvan geef ik een link. Dat mag wel. Een muisklik en je ziet de foto. That 's all. KS reageerde, omdat hij dacht dat ik niet wist hoe je een foto op de site kunt zetten. Daarna kwam ik dus met mijn reactie over het auteursrecht. Ik heb nog nooit kritiek geuit op mede preppers die wel plaatjes zomaar op de site zetten. Meestal geeft dat geen enkel probleem, maar in die uitzonderingsgevallen waarin het wel problemen geeft, gaat het je een enorme bom duiten kosten, omdat de auteursrechthebbende in dat geval met een enorme claim kan komen. Rechters honoreren die claims ook!. En dat gebeurt! Googel er maar eens op. Bovendien heb ik als auteur zelf ervaren, hoe vreselijk het is, als iedereen er zomaar met jouw werk vandoor gaat. Maar nogmaals, ik ben op dit punt nog nooit met kritiek op mijn mede preppers gekomen, ik heb alleen uitgelegd waarom ik geen plaatjes bij mijn postings plak. KS was zo netjes, om me via een kudo gelijk te geven. Jij probeert me nu via een flauwe ongefundeerde kreet zonder argumenten belachelijk te maken. Daar heb ik zeer zwaar moeite mee. Niet met het belachelijk maken op zich, dat helpt alleen maar bij het beteugelen van mijn ego, nee ik heb moeite met de manier waarop jij de zaken totaal op zijn kop zet en lak hebt aan alles en iedereen. Die mentaliteit is nou net de oorzaak van alle mega problemen die er nu op ons afkomen.

 

http://www.wetboek-online.nl/wet/Auteurswet/31.html

 

En nee, ik ben geen formalist. Er is hier gewoon sprake van een enorm maatschappelijk probleem. Het wordt voor schrijvers, fotografen en noem maar op, steeds moeilijker om hun brood te verdienen, omdat auteursrechtschendingen technisch gezien zo makkelijk zijn geworden. Daar moet een oplossing voor gevonden worden, anders is het nou juist de maatschappij zelf die daardoor enorme schade gaat lijden. Ik heb de oplossing ook niet. Maar lak hebben aan anderen en de boel op zijn kop zetten, door mensen die zich op auteursrecht gebied wel netjes gedragen, belachelijk te maken, gaat zeker niet helpen.

 

Hier is laatst een uitspraak over geweest bij het europees hof: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/feest_de_eu_redt_de_vrije_hype.html

Zolang je het plaatje maar niet upload op preppers, linken is net als downloaden volkomen legaal.

 

Dat sommige schrijvers/fotografen hier last van hebben komt meestal door een achterhaald verdienmodel, dezelfde reden dat kranten en tijdschriften een langzame doch zekere dood sterven.

 

Dit mag dus gewoon ;)

 

Edit: Had nog niet gezien dat dit forum plaatjes niet, net zoals filmpjes, linkt maar lokaal oplaat...

 

@Mods: Misschien een idee om het forum iets aan te passen?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...