Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
666Viper666

Nu op RTL Z Brussel gaat bankieren.

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

geld 'mobiliseren', valt me nog mee dat ze niet zeggen dat het geld meer geld moet gaan opbrengen... theoretisch voor nu zou dit kunnen, spaargeld/pensioenen die vast staan uitlenen, echter wanneer het geld nodig is om de pensioenen te betalen of wanneer de bevolking zijn spaargeld wil opnemen, is er niks meer en heb je pech.

gelukkig geen geld op de spaarrekening staan (ergens anders ook niet). en mijn pensioen, hoe lullig dat ook klinkt, hou ik bij voorbaat al rekening mee dat het niks meer oplevert.

Deze post delen

De huidige wereld is vrij beangstigend voor mensen die wat bezit gezien tussen niets en heel veel zitten.

Wie niets heeft kunnen ze niets afpakken en wie bulkt van 't geld heeft mogelijkheden dit via bedrijven en constructies veilig te stellen.

Je zal maar een eigen huis en een ton vermogen hebben, ben je mooi de sjaak.

M'n pensioen maak ik me geen illusies over, op het laatste jaar na, waren de kosten hoger dan de opbrengst, dus het teerde vrolijk weg van 30k naar 6k.

Als je niet meer kunt inleggen houdt het al snel op.

Deze post delen

geld 'mobiliseren', valt me nog mee dat ze niet zeggen dat het geld meer geld moet gaan opbrengen..

Mobiliseren is ontrekken aan het eigenlijke doel.

Dus dat betekent meer van: buiten jouw macht en inbreng brengen, inzetten voor meer risicovolle doelen, etc.

(want als het echt aantrekkelijk was had de markt het wel gedaan)

Dus diefstal.

De banken moeten niet huilie huilie doen want een decennium geleden was e.e.a. geen enkel probleem.

Men heeft een onaangepast beleid gevoerd en dat merken we nu nog. (jaaaaren na 2007)

Deze post delen

Kennis van me heeft daarnet bij het gwk geld op zijn rekening gestort,wilde ze weten wat de herkomst van het geld was;) word steeds gekker

Deze post delen

Kennis van me heeft daarnet bij het gwk geld op zijn rekening gestort,wilde ze weten wat de herkomst van het geld was;) word steeds gekker

'gaat je nix an!'

Deze post delen

De jacht op ons spaargeld zal de komende jaren steeds heftiger worden en wij die fysiek goud en zilver bezitten komen er relatief gezien goed mee weg (ik zeg bewust relatief gezien, want ook op edelmetaal kunnen ze de jacht openen maar de Roverheid kiest veelal de snelste en gemakkelijkste manier en dat is digitaal via je bankrekening). Waarom denk je dat SEPA wordt ingevoerd….

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...