Ga naar inhoud
GENEGEERD

Paddenstoelen


Dreutel

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Dreutel You just discoverd the cheapest drugs even een waarschuwing voor de mensen die migraine hebben niet kijken heeft bij mijn vrouw migraine getrickerd

 

Dat spijt mij voor je vrouw. Zelf heb ik nooit hallucinerende middelen gebruikt, en veel verder dan dit filmpje verwacht ik ook niet te komen. Lekker goedkoop dus, idd!

 

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het nuttigen van paddo's een beetje tricky. Er zijn ook veel soorten die giftig zijn en lijken op niet giftige soorten. Je moet dus goed weten wat je doet. Qua smaak ben ik ook niet echt een fan van paddo's, alleen de Chinese dan.

 

Met mijn huidige kennis zou ik in het bos niet goed weten welke eetbaar en welke giftig zijn, dus neem ik geen risico's. Misschien kan iemand die er veel verstand van heeft een workshop organiseren op een SC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

De meest bekende paddenstoel is toch wel de vliegenzwam (rood met witte stippen)

en de meeste mensen denken dat deze zwam erg giftig is....

nou, dat is ie ook, maar om er aan dood te gaan moet je toch zeker een stuk of tien van die krengen op eten hoor!

heel vroeger was het een bekende 'pret 'zwam! edelen namen stukjes van de zwam om te trippen;) het voetvolk mocht de urine van de edelen drinken om hetzelfde effect te krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...