Ga naar inhoud
GENEGEERD

Garmin Handheld navigatie ervaring WIE


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met dit in Nederland verboden model DE GARMIN RINO 120.http://reviews.cnet.com/gps/garmin-rino-120/4505-3490_7-8398223.html http://www.cabelas.com/product/Garmin-Rino-GPS-Radio/742079.utsgarmin_rino120big.jpg.76e3335a34fe182bf66e8135fdb5f776.jpg

Een item dat door militairen hier in Nederland vaak in America werd aangekocht.

Hier is het verboden om het Radio gedeelte??

 

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.Dit omdat ik toch liever iets ouders aankoop.Ik heb er een op het oog maar wacht nog even.

Het radio(zend) gedeelte snap ik nog niet?

 

Tot nou toe heeft mijn oude Garmin GPS12 XL het goed gedaan.Moet alleen de interne batterij verwisselen.Dit omdat ie de gegevens niet meer vasthoud.

 

[

B]Hierbij een foto van zo'n batterij op de print van die 12XL Garmin_GPS12XL-01.jpg.2e281275fb3e1e08d63eeabc053737be.jpgGarmin1.jpg.2b1460da0d055de3a9705b13199037ae.jpgGarmin2.jpg.026c09228bafe719949c0ddaacc43486.jpg.Dit kun je goed zelf daarom even deze foto's.

Vaak kun je ze goedkoop aankopen die handhelds ,puur omdat die batterijen op zijn(3,50 E voor batterij)

Alleen het demonteren van zo iets moet je mee opletten(Voor en achterkant scheiden)[/b]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@frans81

Ik heb er eens mee mogen spelen. Verder dan spelen kwam het niet. De afstand van de porto/walky-talky is gewoon te beperkt. Wederom in open terrein een aardig bereik (1-3km) maar in bebosd/heuvelig gebied gewoon zeer beperkt. GPS functie werkt goed verder. De GMRS porto is niet toegestaan in NL ivm de frequentie waarin deze werkt.

 

Ik heb destijds een Magellan Platinum gehad en deze werkte beter dan de Rhino mbt de GPS (betere ontvanger)

[ATTACH=CONFIG]8326[/ATTACH]

Nu heb ik een Garmin Extrex20 met 16Gb memory card. Ook een perfecte GPS. Goede ontvangst, erg nauwkeurig en voldoende functies. Het enige is dat met de huidige smartphones een GPS in de Extrex klasse mbt snelheid (schermopbouw etc) gewoon traaaaag is.:D

[ATTACH=CONFIG]8327[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frans81

Ik heb er eens mee mogen spelen. Verder dan spelen kwam het niet. De afstand van de porto/walky-talky is gewoon te beperkt. Wederom in open terrein een aardig bereik (1-3km) maar in bebosd/heuvelig gebied gewoon zeer beperkt. GPS functie werkt goed verder. De GMRS porto is niet toegestaan in NL ivm de frequentie waarin deze werkt.

 

Ik heb destijds een Magellan Platinum gehad en deze werkte beter dan de Rhino mbt de GPS (betere ontvanger)

[ATTACH=CONFIG]8326[/ATTACH]

Nu heb ik een Garmin Extrex20 met 16Gb memory card. Ook een perfecte GPS. Goede ontvangst, erg nauwkeurig en voldoende functies. Het enige is dat met de huidige smartphones een GPS in de Extrex klasse mbt snelheid (schermopbouw etc) gewoon traaaaag is.:D

[ATTACH=CONFIG]8327[/ATTACH]

 

Het blijven leuke dingen.Zelf gebruik ik ook nog zo'n Etrex Vista C model De vraagprijs voor die GARMIN Rino 120 is 40,00 Euro(Heeft een vriend van de familie mij aangeboden).[ATTACH=CONFIG]8332[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8333[/ATTACH]

 

Sony IPS-360 GPS ook een apart item.Moeten helaas nieuwe Electrolytic SMT Caps in.Dit type werkt puur op coördinaten.Heeft eigenlijk ook niets met preppen te doen:D

 

Tja zo blijf je bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...