Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Gast DickBerts

Het kon nu wel eens heel snel gebeurd zijn........

Recommended Posts

Gast DickBerts

Beste collega preppers,

De crisis duurt nu al zo lang, dat zelfs preppers (ook ik) in slaap dreigen te sukkelen. Maar het kon wel eens heel snel gebeurd zijn met ons financiele systeem. Zelfs de machtigste bank ter wereld begint nu te waarschuwen......

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014/02/10/crash-gefahr-fed-politik-reisst-schwellenlaender-in-den-abgrund/

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Jammer dat ik sommige van jouw, waarschijnlijk meestal zeer interesante, berichten niet kan lezen :( mijn Duits is werkelijk verschrikkelijk, en Google translate werkt (bij mij) niet voor deze site (net als voor veel sites).

Deze post delen

Jammer dat ik sommige van jouw, waarschijnlijk meestal zeer interesante, berichten niet kan lezen :( mijn Duits is werkelijk verschrikkelijk, en Google translate werkt (bij mij) niet voor deze site (net als voor veel sites).

Werkt deze link niet @houthe ?

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=nl&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fdeutsche-wirtschafts-nachrichten.de%2F2014%2F02%2F10%2Fcrash-gefahr-fed-politik-reisst-schwellenlaender-in-den-abgrund%2F&act=url

of de verkorte versie:

http://bit.ly/1jq7lV5

Deze post delen

Gast DickBerts

@houthe. Het is ook lastige materie. Neem aan dat een en ander inmiddels wel een beetje duidelijk geworden is. Ik zal de volgende keer een iets uitgebreidere samenvatting van het bericht geven. hg DB.

Deze post delen

Dat komt bij mij ook wel voor. Je kunt ook de tekst kopiëren en rechtstreeks in de Google translater plakken: translate.Google.com

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Deze post delen

kanttekening: BIS is het hart van het corrupte beest, als zij waarschuwen, doen ze dat alleen maar met de reden om zelf rijker te worden of macht te behouden. Dus neem dingen die ze publiek zeggen met een korreltje zout.

• Leuk 1

Deze post delen

Je gebruikt sites die anti-homoseksueele propaganda promoten. (Smakeloos) +Weet je wel zeker dat een site die beweert dat UFO's zeker weten bestaan een goede bron is?

• Leuk 2

Deze post delen

Je gebruikt sites die anti-homoseksueele propaganda promoten. (Smakeloos) +Weet je wel zeker dat een site die beweert dat UFO's zeker weten bestaan een goede bron is?

ja joh en dat is xandernieuws ook, dat zijn DE nieuwsbronnen die dr zijn, nu.nl en de NOS doen niks zinnigs

Deze post delen

Je kan elke week beweren dat er iets aankomt. Vooralsnog is het niet het geval. En als er iets gebeurt, neem dan van me aan dat niemand het op dat moment verwacht. We worden allemaal op snelheid gepakt. Eerst moet je eens een omgevallen bank hebben meegemaakt om dat te weten. Je komt altijd te laat.

Deze post delen

ja joh en dat is xandernieuws ook, dat zijn DE nieuwsbronnen die dr zijn, nu.nl en de NOS doen niks zinnigs

Kijk het boeit mij vrij weinig of jij nou vindt dat mainstream media niet betrouwbaar vindt, maar ik vind dit gewoon laag. Waarom zou ik dit soort bullshit sites moeten geloven? Aangezien ik ook niet in UFO's en demonische bezettenheid geloof... Bullshit lullen. Dat is wat ze kunnen.

• Leuk 1

Deze post delen

Kijk het boeit mij vrij weinig of jij nou vindt dat mainstream media niet betrouwbaar vindt, maar ik vind dit gewoon laag. Waarom zou ik dit soort bullshit sites moeten geloven? Aangezien ik ook niet in UFO's en demonische bezettenheid geloof... Bullshit lullen. Dat is wat ze kunnen.

dat was ook sarcastisch bedoelt ;) al dat soort sites moet je dit aan zout bij doen

triferto-strooizout-zout.jpg

Deze post delen

Zo, iedereen weer blij en de schrik van Ufo's en dergelijk weer te boven is er al weer een nieuwe dreiging.

(Deze site gecontroleerd op UFO-logie en andere onvriendelijke postings, het lijkt me wel OKE)

Dus dit bericht;

http://www.zerohedge.com/news/2014-02-10/guest-post-will-austrian-bank-woes-be-again-catalyst-european-kondratieff-winter

Deze post delen

Ik volg al langer de niet-MSM nieuwssites en er wordt al langer her en der Hel en Narigheid voorspelt. En het komt snel is dan de boodschap. De mensen die zeggen dat er WEER een drama voorspeld wordt en dat dat weer bullshit is, die hebben volkomen gelijk. Totdat het wel gebeurt.

Als je kijkt naar de frequentie van negatieve berichten ten aanzien van de economie, excessen in het bankwezen, opstanden - dan kun je wellicht concluderen dat er zich in een rap tempo (en steeds rapper) steeds meer "nieuws" is wat de huidige wereld dreigt te veranderen. De Arabische Lente, cijfers uit China, manipulatie van PM en Libor rentes, de grootste landen in Zuid Amerika die op de rand van bankroet staan, de FED die met de geldpersen feitelijk alleen maar de kloof tussen arm en rijk heeft vergroot, Europa die afglijdt in een put van werkeloosheid en tegenvallende groei....

Nou ben ik wellicht een zwartkijker (zie http://preppers.nl/forum/threads/8762-Keek-op-de-Week ) en ben ik inmiddels blind voor alle positieve nieuwtjes en ontwikkelingen. Ik weiger dat echter te geloven. Milieu, menselijkheid, monetair - het gaat bergafwaarts imho. En het tempo lijkt toe te nemen waarmee we de berg af razen. Trust me, I'm the Oracle.

Deze post delen

Het gaat gewoon steeds sneller bergafwaards.

We zijn waarschijnlijk iets te gevoelig omdat we nu eenmaal beter de signalen oppakken.

Ik verwacht nog wel wat maanden wellicht jaren met berichten die redelijk schokkend zullen zijn en zelfs op het journaal komen :

Rentes hoger

QE sprongen die het dubbele worden van wat het was

Kleine en daarna grote banken die omvallen

Bank vakanties

PM sprongen

Enz enz.

Maar het kan natuurlijk ook een grote klap zijn die binnen een week alles plat legt.

zelf hoop ik dat het nog jaren zal duren ( liever dat het uitblijft maar ja die realiteit...) zoveel te doen......

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

Wellicht smakeloos maar ik hou altijd m'n ogen/oren open. De ideologie van iemand/website/organisatie zal me verder gestolen worden als hij met een goed verhaal komt waar ik als prepper wat aan heb. Ik hoef toch niet in hetzelfde bootje te stappen met diegene alleen omdat hij me wijst waar ik kan aanmeren?

Verder bestaan UFO's gewoon maar ik denk dat je op Vliegende Schotels doelt. Daar zit voor velen een wezenlijk verschil. Een UFO is niks meer dan een vliegend geval waar we verder niks vanaf weten op het moment van signaleren. (Moest toch ff gezegd worden door mij)

Ik wil verder geen geloof gaan aanhalen nu maar er zijn genoeg boeken waar wel meer Bullshit in staat. Dat neemt niet weg dat hier en daar best wat zinnigs kan staan tussen al het gebrabbel en yadi yadi yadda..

and...continue...

Deze post delen

We gaan niet in één keer om, maar in stapjes. Onze sociale zekerheid wordt ontmanteld, de islam doet zijn intrede, onze overheden hebben minder te besteden, de belastingen stijgen, we houden minder middelen over, inflatie stijgt of grondstoffen, voeding en energie gaan meer kosten, en we worden stilaan armer.

• Leuk 2

Deze post delen

We gaan niet in één keer om, maar in stapjes. Onze sociale zekerheid wordt ontmanteld, de islam doet zijn intrede, onze overheden hebben minder te besteden, de belastingen stijgen, we houden minder middelen over, inflatie stijgt of grondstoffen, voeding en energie gaan meer kosten, en we worden stilaan armer.

LOL, oke dan.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...