Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bank overschijf kaarten

vdwalle
 Share

Recommended Posts

Allen,

met de komst van de nieuwe voorwaarden voor internet bankieren, en de komst van IBAN zat ik te denken om het risiko te beperken door weer meer overschrijf kaarten te gaan gebuiken.

Wel even goed opletten waar je die inleverd bij de bank, en dat je dat tijdig doet.

Ook als een soort stil protest.

Oproepen tot een bankrun mag niet.

Daarom.....

Bij deze roep ik iedereen op nieuwe overschrijvings kaarten aan te vragen die geschikt zijn voor IBAN en deze te gaan gebruiken.

Ik zou graag in de media vernemen dat de banken het moeilijk hebben met de logistiek van het maken/uitleveren/verwerken van een groot aantal overschrijvings kaarten.

(dus ook weer die acceptgiro's gebruiken die je van bedrijven krijgt :D

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mwah, beetje protest mag wat tijd kosten :)

Ik deed trouwens vroeger een leuk spelletje met behulp van bankoverschrijvingskaarten. Bankschaken.

Elke week maakte ik een klein bedrag, een gulden(geloof ik) over op rekening van een vriend met wie ik schaakte.

Op het kenmerk kwam mijn zet te staan.

Daarna boekte hij het geld terug, met zijn zet als kenmerk op de kaart.

Heel erg grappig vonden we dit bankschaken.

Link naar reactie

Ah, vandaar dat ik niets op de site van de bank kon vinden.

Geen enveloppen is ook geen probleem, ik lever ze wel in hoor, kom wekelijks langs de bank...laat ze maar werken voor hun geld.

Ik zou het super vinden als half Nederland dit ineens ging doen. De bank eens laten weten wie er klant is en banen creëren (ha, met zoveel kaarten moeten ze wel mensen aannemen)

Ik kreeg net van Triodosbank inside informatie. Zij nemen meer mensen aan omdat veel mensen uit protest tegen hun vorige bank zijn overgestapt. Er zijn zoveel nieuwe leden dat zij dus moeten uitbreiden.

Link naar reactie

Allen,

met de komst van de nieuwe voorwaarden voor internet bankieren, en de komst van IBAN zat ik te denken om het risiko te beperken door weer meer overschrijf kaarten te gaan gebuiken.

Wel even goed opletten waar je die inleverd bij de bank, en dat je dat tijdig doet.

Ook als een soort stil protest.

Oproepen tot een bankrun mag niet.

Daarom.....

Bij deze roep ik iedereen op nieuwe overschrijvings kaarten aan te vragen die geschikt zijn voor IBAN en deze te gaan gebruiken.

Ik zou graag in de media vernemen dat de banken het moeilijk hebben met de logistiek van het maken/uitleveren/verwerken van een groot aantal overschrijvings kaarten.

(dus ook weer die acceptgiro's gebruiken die je van bedrijven krijgt :D

Ik ben juist gaan internetbankieren omdat ik moest betalen voor zo'n boekje met overschrijvingskaarten. 10 euro voor 10 stuks! (Dat gold niet als je 65+ was, maar voor mij dus wel)

Redelijk duur protest, 1 euro per transactie, hoewel het waarschijnlijk afhangt bij welke bank je zit.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...