Ga naar inhoud
GENEGEERD

Opzoek naar een klein mes en/of multitool


Harmen Stap

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Tanfana

Gaat dit topic over appels of over wat anders?

 

 

Mmmm... Ik wil ook een leatherman of gerber. Maar voor 2,50 zie ik die nooit op Mp staan. Stuudje had het een paar posten geleden over appels. Die staan wel voor 2,50 op mp.

 

Maar als je iets leuks voor weinig op mp ziet staan wil je het dan posten in dit draadje?

preppers.nl/forum/threads/8474-Op-Marktplaats-nl-gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuudje had het over appels omdat al de messenmannen appel schillen noemen als ze het hebben over het doel en nut van het trekken van hun mes.

Eigenlijk zijn de messenmannen dus fruitariers die hulpmiddelen nodig hebben voor hun maaltijd.

 

Wel watjes natuurlijk, met een stagnerende stoelgang, want juist de schil van de appel is zo goed voor je en vezelrijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuudje had het over appels omdat al de messenmannen appel schillen noemen als ze het hebben over het doel en nut van het trekken van hun mes.

Eigenlijk zijn de messenmannen dus fruitariers die hulpmiddelen nodig hebben voor hun maaltijd.

 

Wel watjes natuurlijk, met een stagnerende stoelgang, want juist de schil van de appel is zo goed voor je en vezelrijk ;)

 

Ik gebruik mijn messen bijna nooit voor appels. Het zuur schijnt niet goed te zijn voor je mes. Als werkmessen gebruik ik Opinel 9 en een werkmes van Herder. Prima voor het doorsnijden van touwtjes tot het oogsten van kolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuudje had het over appels omdat al de messenmannen appel schillen noemen als ze het hebben over het doel en nut van het trekken van hun mes.

Eigenlijk zijn de messenmannen dus fruitariers die hulpmiddelen nodig hebben voor hun maaltijd.

 

Wel watjes natuurlijk, met een stagnerende stoelgang, want juist de schil van de appel is zo goed voor je en vezelrijk ;)

 

Nadeel is dat veel exemplaren bespoten zijn.

 

Words of wisdom from the fool!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...