Ga naar inhoud
GENEGEERD

Fosco freedomfighter


Gast ghostwhiper

Aanbevolen berichten

Gast ghostwhiper

vandaag even aan het shoppen geweest en een nieuw mesje gekocht.

zag hem liggen bij een dumpo en aangezien die niet gek duur was en een beetje mijn smaak deze maar gekocht. :p

het is een fosco stainless freedom fighter.

ligt lekker in de hand en de gordel snijder is voor mij een groot voordeel aangezien die ook veel gebruikt word bij mijn huidige edc om de kunstof banden om pallets heen kapot te snijden

het mes is niet echt super scherp en gaat straks langs de keramiek om hem goed scherp te krijgen.

de broekclip die ik veel gebruik is behoorlijk stug en hij blijft goed op zijn plek zitten.

het mechanisme is precies goed en goed soepel.

al met al een leuk mesje voor een leuke prijs en in de loop van de week zal ik hem testen om te kijken of die een beetje scherp blijft :D

 

Mesje.jpg.ca0087af3131313a3f7a8af2a75f2ae2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

2 Mora's zijn nooit zonde van de aanschafprijs. Ik heb er ook een. Maar koop niet de triflex, dat is koolstofstaal en gaat snel roesten, zeker bij slecht onderhoud en natte situaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Als ik een wat duurder mes aanschaf zal het een buck worden.

Die sog messen zijn mooi maar ik heb geen 100+ euro voor een mes over en zou max 50 euro zijn voor een enkel mes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...