Ga naar inhoud
GENEGEERD

Betrouwbare alliantie, Bondgenoten gezocht.


Benny

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Uiteraard wildvreemde met 3 berichten, waarom komt u niet gerust eens langs om mijn voorraadkast te bezichtigen? ;)

 

Je bedoelde natuurlijk te nuttigen? :D

Ben van mening dat 1, 10, of 100 mailtjes weinig zullen onthullen, soms mischien we zou er niet echt op vertrouwen.

Persoonlijk contact voor een langere periode en dan val je nog vaak van je stoel van verbazing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

***** Sarcastisch aan *****

 

No problemo amigo! Mijn adres: Mickey Mouse plantsoen 13 - 1234 AZ te Duckstad

 

Ik hoop je snel te ontmoeten! Ik heb de koffie klaar en de lang houdbare crackers blijven goed tot januari 2018 dus die zijn altijd vers en knapperig; zorg jij voor wat Smac (Bravo's favorite.....)

 

 

**** Sarcastisch uit ****

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat er in duitsland wel groepen actief zijn die veel samen trainen, vakanties samen soort survival training enz.

Dan leer je elkaar kennen, sterktes en zwaktes, samenwerken, welke spullen je mist, wat je samenkunt gebruiken, enz enz.

Alleen hoe start je zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelde natuurlijk te nuttigen? :D

Ben van mening dat 1, 10, of 100 mailtjes weinig zullen onthullen, soms mischien we zou er niet echt op vertrouwen.

Persoonlijk contact voor een langere periode en dan val je nog vaak van je stoel van verbazing.

 

Inderdaad, in de nood leert men zijn vrienden kennen. Ik denk echter wel dat je een heleboel kunt leren van het aantal berichten. Er is bijvoorbeeld een wel héél toegeweide parasiet nodig om 300 inhoudelijke berichten te typen enkel om een paar adresjes te scoren om met zijn vriendjes langs te gaan als SHTF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, in de nood leert men zijn vrienden kennen. Ik denk echter wel dat je een heleboel kunt leren van het aantal berichten. Er is bijvoorbeeld een wel héél toegeweide parasiet nodig om 300 inhoudelijke berichten te typen enkel om een paar adresjes te scoren om met zijn vriendjes langs te gaan als SHTF.

 

Helemaal correct Rothbard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, in de nood leert men zijn vrienden kennen. Ik denk echter wel dat je een heleboel kunt leren van het aantal berichten. Er is bijvoorbeeld een wel héél toegeweide parasiet nodig om 300 inhoudelijke berichten te typen enkel om een paar adresjes te scoren om met zijn vriendjes langs te gaan als SHTF.

 

Nounounou om mij nou gelijk "parasiet" te noemen... :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, in de nood leert men zijn vrienden kennen. Ik denk echter wel dat je een heleboel kunt leren van het aantal berichten. Er is bijvoorbeeld een wel héél toegeweide parasiet nodig om 300 inhoudelijke berichten te typen enkel om een paar adresjes te scoren om met zijn vriendjes langs te gaan als SHTF.

 

RB, denk je echt dat dit soort mensen er niet zijn? Zo toegeweid als jij misschien bent met preppen, zo zijn er genoeg gekken die er net zoveel tijd/energie in stoppen om jou te vinden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees ook realistisch als SHTF heeft 99% van de mensen niet geprepped,ondanks dat ken ik er genoeg in die groep waar ik liever een alliantie mee aan zou gaan als de eerste de beste achttien jarige prepper die compleet met firestick en rambo mes denkt de hele wereld aan te kunnen.

Niet geprepped wil niet zeggen dat je een idioot ben,wel geprepped wil niet zeggen dat je geen idioot bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat er in duitsland wel groepen actief zijn die veel samen trainen, vakanties samen soort survival training enz.

Dan leer je elkaar kennen, sterktes en zwaktes, samenwerken, welke spullen je mist, wat je samenkunt gebruiken, enz enz.

Alleen hoe start je zoiets?

 

 

Een bootcamp van Krav Maga? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat er in duitsland wel groepen actief zijn die veel samen trainen, vakanties samen soort survival training enz.

Dan leer je elkaar kennen, sterktes en zwaktes, samenwerken, welke spullen je mist, wat je samenkunt gebruiken, enz enz.

Alleen hoe start je zoiets?

 

zijn daar ook forums van?

als duitsland rijder kan dat voor mij ooit eens belangrijk zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

RB, denk je echt dat dit soort mensen er niet zijn?

Wel, dat erken ik toch door te zeggen dat er zo iemand voor nodig is?

 

Hebben we hem nu meteen afgeschrikt?????? Geen enkele post meer hierover door hem???? Maar wij zijn van die aardige mensen.

Misschien dacht hij dat we hem op het spoor zijn ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn daar ook forums van?

als duitsland rijder kan dat voor mij ooit eens belangrijk zijn ;)

 

Pfff ik weet nog dat er veel foto's op de site stonden waarover ik me verbaasde dat iedereen herkenbaar was.

Als ik het nog tegenkom zal ik het je laten weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen hier weet dat je in je eentje wanneer de SHTF je het niet kan redden.

 

Voor mij het het hoog tijd geworden om betrouwbare bondgenoot te zoeken en/of alliantie binnen bereik voor de mensen die all voorbereid te zijn.

 

de eerste aanname ben ik het al niet mee eens, dit hangt namelijk teveel af van situaties en het gevoel wat je er zelf bij hebt.

 

betrouwbare bondgenoten vind je over het algemeen niet via internet, mensen blijken altijd menselijk te zijn en dat houdt in een shtf in:

als pietje en anne 3 kinderen hebben en jantje en elsje ook 3 kinderen , dan komt pietje zodra zijn eten op is bij jou bietsen en als jij het niet geeft wat denk je dan wat er gebeurd??

dat hij lijdzaam toeziet hoe zijn kindertjes verhongeren??

 

we zijn zo beschaafd en geciviliseerd je zou er eng van worden....:rolleyes:

 

kijk dit maar eens, dan kun je je ongeveer een voorstelling maken hoe mensen zullen reageren als je nee zegt:

 

http://www.youtube.com/watch?v=4TqOu4r1KQA

http://www.youtube.com/watch?v=kW1956wyFq4&feature=relmfu

 

twilight zone episode, en dat is dan voor een bug in bunker voor een ''vermoedelijke inkomende'' atoomaanval.

ook een soort shtf dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...