Ga naar inhoud
GENEGEERD

Scootertje


jobs

Aanbevolen berichten

Afhankelijk van het scenario kan het praktisch zijn om op twee wielen te vertrekken danwel rond te rijden op zoek naar .

Als je dan een voertuig neemt met een motor kom je verder met minder moeite.

Een voertuig met aandrijving op het tweede wiel maakt terrein beter begaanbaar.

Een mogelijkheid om de motor als generator te gebruiken is puur geniaal voor elektrische dingen onderweg.

Helaas nog concept.

 

http://www.wired.com/autopia/2014/02/hero-nrt-concept/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Denk dat het in NL wel een stevig prijsje gaat worden. En het wordt nooit een scooter voor fietspaden met zijn 150cc blijft het in NL een Motorfiets.

maar dan wel een trage want ik zie dat de topsnelhied 70 km per uur is. Dus dat wordt op de buitenwegen constant klevers achter je.

Dan maar iets minder smal zoals de Vespa Piaggio Ape wel als brommer toelating en kan ook wel 70 km per uur halen met een aanpassing.

Dan kun je een losse aggregaat achterin gooien en nog veel meer. En je zit droog en warm.

En nu al te koop 2e hands vanaf een 1500 euro ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik eerder voor een Honda zoomer gaan ;)

[ATTACH=CONFIG]8205[/ATTACH]

 

Standaard 80, 4takt, rijdt 1 op 50 ongeveer. En hij kan aardig lomp terrein hebben ;)

 

Ik zit toch liever met m'n benen om de motor ipv naast elkaar, alsop een scooter. Zeker in het terrein, geeft je dat veel meer stabiliteit en zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, leuk, maar 11PK is nu niet direct iets dat aangenaam rijdt vrees ik... en dan de prijs, een goede 9k... ik zoek verder denk ik.

 

Dan heb je de Enfield diesel nog uit india, en is er nog andere duitse off the road... Kostte een paar jaar terug 20 mille, maar dat zal dan ook niet een optie zijn.

Die Enfield, dat wordt een stuk moeilijker om een kenteken te krijgen, is nu niet meer in productie. Dus zal op de tweedehands markt aldaar niet meer dan 3k moeten kosten.

http://suchen.mobile.de/motorrad/royal-enfield-diesel.html?useCase=RefineSearch&fuels=DIESEL&__lp=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=21750&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&lang=de

 

In de eu blijkbaar ietsjes duurder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...