Ga naar inhoud
GENEGEERD

Alles ok Ukraine? Financiele beperkingen

Kans
 Share

Recommended Posts

Dit is de derde post in de serie " is alles ok ....?"

De zoveelste schakel die op breken staat.

Het banksysteem in de Ukraine staat er dus ook slecht voor:

http://www.zerohedge.com/news/2014-02-06/ukraine-imposes-limits-interbank-operations

De dominostenen vallen, nog langzaam, maar ik zie het eigenlijk niet zomaar meer stoppen.

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Een vriend gesproken die terug is van een reisje naar daar... Niet normaal ginder, hoe corrupt daar het systeem is.

Maar de huisverwarming is er gratis, brood en thee worden gratis uitgedeeld op straat, de rijken zijn er superrijk,

de middenklasse eerder arm. En ja, de vrouwen zijn er heel mooi en verzorgd, prostitutie viert hoogtij.

Zolang Putin hen 'gratis' gas blijft geven, blijven ze hem schatplichtig. Aangezien heel veel voedsel daar verbouwd wordt,

zal Putin Ukraine niet laten gaan.

Paypal is daar trouwens verboden, IBAN overschrijvingen gaan ook niet, alles kan je er wel cash kopen ;)

Link naar reactie

• 2 weeks later...

http://www.zerohedge.com/news/2014-02-19/president-obama-warns-ukraine-against-crossing-line

Ik maak me grote zorgen over wat er in Ukraine gebeurt. Ok, allereerst verschrikkelijk voor de mensen zelf, dat laat me beslist niet onberoerd. Maar onze politici moeten toch wijsheid betrachten. Anders dreigt nog veel grotere ellende (WOIII?). Rusland is al zo verschrikkelijk teruggedrongen. Hele oostblok kwijtgeraakt. En dit is toch echt hun achtertuin. De Duitsers zijn in Ukraine aan het 'bemiddelen', wat ik zeer onverstandig vind, de EU dreigt met sancties en nu dan weer Obama met een of andere rode lijn die hij trekt. Putin wil de Olympische Spelen natuurlijk niet verpesten, maar dit gaat nog een staartje krijgen. Ik zie geen enkele wijsheid bij onze politici. Je zou inderdaad bijna gaan denken, dat ze problemen zoeken als afleiding voor de financiele crisis.

Link naar reactie

Ze hebben op korte termijn 25 miljard euro nodig en dan praat je alleen om de eerste periode door te komen. En wij (EU) zijn waarschijnlijk zo dom om dit te geven ook. Het is een groot boevennest, zonder enige uitzonderingen momenteel en ik zie het niet snel veranderen. Zolang er geen schoon schip gemaakt wordt m.b.t. corruptie en criminaliteit, blijft dit een onstabiel land. En dan komen ze er niet uit ook.

Misschien moeten ze de prostitutie gaan exporteren, want ik zie verder weinig of geen andere producten die het land er weer bovenop kunnen krijgen.:confused: Zolang ze afhankelijk van Rusland (gas) blijven, zal Poetin ze laten bungelen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...