Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dit weekend 20 cent korting BP brandstof


Highway

Aanbevolen berichten

Komende zaterdag 8 feb om 12:00 begint er een openingsactie van 20 cent korting op brandstoffen van de BP express aan de Loosdrechtseweg 28-30 in Hilversum.

Tot zondag avond 21:00 loopt deze actie. De korting gaat over de landelijke BP advies prijs en die is best pittig. http://www.brandstofprijzen.info/

Het loont enkel de moeite als je in de buurt bent en grote jerrycans gaat vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb gister in België (Essen) getankt a 1,52 per liter en nog wat andere inkopen gedaan. Op speciaal bier, tabak en benzine scheelt het aanzienlijk. Levensmiddelen zijn iets duurder maar wel beter van kwaliteit. De mensen zijn vriendelijk en gemoedelijk. Fijn om dicht bij de grens te wonen.

Daag Nederland, Hallo België !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tank altijd voor een geeltje dus mij pakken ze toch mooi niet als ze weer eens de prijs verhogen :-)

 

Ik zoek ook altijd de acties op. Hier een pomp in de buurt die de woensdag special heeft (12cent korting op advies prijs) en je krijgt er ook nog zegeltjes bij en een stempeltje op je gratis waskaart auto beurt. Even een praatje maken met het meisje achter de kassa en ik voel mij weer een paar dagen de koning.

 

Wat ik toch nog vrij bizar vind is dat het nog steeds zo druk op de weg is en schijnbaar legio mensen gewoon nog de tank vol kunnen gooien (betalen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister in België (Essen) getankt a 1,52 per liter en nog wat andere inkopen gedaan. Op speciaal bier, tabak en benzine scheelt het aanzienlijk. Levensmiddelen zijn iets duurder maar wel beter van kwaliteit. De mensen zijn vriendelijk en gemoedelijk. Fijn om dicht bij de grens te wonen.

Daag Nederland, Hallo België !

 

Ook hallo Peerke . Kon geen voorstel ronde van jou vinden .

Bij deze dan welkom .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...