Ga naar inhoud
GENEGEERD

The Big Reset

Rammel
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mooie actie @Rammel. Dank voor het delen, het boekje stond op mijn wensenlijst. Wel opvallend dat hij een commercieel boek dat net in de verkoop is nu al in pdf vorm deelt. Bij bol.com moet je er toch bijna € 20 voor betalen. Of hij heeft (persoonlijke) belangen met het delen, of hij ziet het als missionaris werk. Voor niets gaat tenslotte alleen de zon op.

Link naar reactie

Middelkoop is wat mij betreft een moderne (onheils)profeet. Ik volg hem al sinds hij alleen nog maar email nieuwsbrieven rondstuurde (ik ben al best oud ;-) en zijn visie is tot op heden zeer dicht bij de realiteit gebleken. Vanwege zijn focus op goud/grondstoffen en de financiële wereld heeft hij het vaak bij het juiste eind. Het zijn immers de financials die scepter zwaaien over deze wereld, dus wanneer je het credo "qui bono?" hanteert kom je onvermijdelijk bij de banksters uit!

Link naar reactie

• 3 weeks later...

Het is morgen 1 maart, wat gaat het worden: volgens voorspellingen uit het beroemde jaar 2012 zoals hier http://www.washingtontimes.com/news/2012/oct/25/us-economy-on-schedule-to-crash-march-2014/?page=all

MEANS: U.S. economy on schedule to crash March 4, 2014

America’s fall will take global economies with it

of wat Willem zegt in deze bovenstaande video... :confused:

Link naar reactie

Goede punten in de video maar ik ben het niet met alles eens.

Naar mijn mening is nog steeds (kort gezegd) het volgende de beste oplossing voor dit hele probleem:

1) het privé vermogen van de echt grote graaiers achter de schermen innemen (rothchild, rockefeller, morgen, chase etc)

2) alle schulden op de aardbol deleten

3) 1 nieuwe wereldmunt introduceren die NIET als schuld/lening wordt gedistribueerd door een ONAFHANKELIJKE instantie, met als enige taak dus geld drukken/uitgeven. Het hele probleem van het huidige systeem is dat geld als schuld met rente wordt gecreeërd. Zolang dit blijft zal er uiteindelijk altijd een keer een kantelpunt komen waarop dit niet meer te betalen is.

4) iedere inwoner op aarde van 18+ een vast inkomen geven waar tegenover staat dat om iedereen een X aantal uur / maand minimaal moet werken verspreid over een X aantal jaren (bv 20+ uur per week 25 jaar lang). Zo hoeven bedrijven zich ook niet meer druk te maken over het vinden van personeel/loonkosten en kunnen de kosten van goederen/diensten ook omlaag.

5) beursgebouwen opheffen.

Ik ben bang dat een groot deel vd wereld bevolking nog zo vast zit in het oude systeem dat ze hier nog niet voor open willen staan of denken dat het niet haalbaar is. Vergeet niet dat we ons "geweldige" huidige economisch systeem te danken hebben aan een bizar kleine groep mensen die er gruwelijk veel macht door naar zich toe hebben weten te trekken.

Zodra de economie wereldwijd instort zal dit toch nog niet als een gekke oplossing klinken. Naar mijn mening is dit de enige permanent werkende oplossing en absoluut haalbaar, al zou de opstart ervan absoluut ook niet zonder problemen verlopen.

Feel free to engage me into a discussion about this as long as we can keep it civilised :)

Link naar reactie

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Lijkt me een interessant boek. Heb recent een interview met Willem Middelkoop gezien naar aanleiding van de uitgave van dit boek. Heeft iemand nog een link om dit boek te downloaden. Ik kan alleen hoofdstuk 6 downloaden als ik reclame maak voor dit boek via Twitter (dus niet meer het gehele boek). Twijfel of ik het moet kopen aangezien het een aanvulling zou zijn op het boek Goud en het geheim van Geld. Alvast bedankt!!!

Link naar reactie

• 4 months later...

Is dit de "Big Reset" of gewoon een leuke theorie?

Plan maakt einde aan renteslavernij van burger en breekt macht van banken

Dankzij een eenvoudige overheveling van ons geld naar de centrale bank kunnen wij als burger in een klap de zeggenschap over ons eigen geld en de macht over de economie weer terugkrijgen.

http://delangemars.nl/?p=4220

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...