Ga naar inhoud
GENEGEERD

Afstand Midland G6 XT Dark Grey


darius

Aanbevolen berichten

beste medepreppers

 

na een tijd opzoek tezijn geweest naar een manier om te communiceren met mijn familileden in een shtf is mijn oog gevallen op Midland G6 XT Dark Grey nu is mijn vraag wat voor een afstand kan ik verwachten van dit apperaat in een normaale woonwijk op de advertentie staat 12km dit lijkt me erg veel of kan dit wel kloppen?

 

gr darius

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nee, deze gaat dat nooit halen in woonwijk. zeker niet als je op de begaande grond zit.

 

12 kilometer haalt heel misschien , die als je hoog op berg top zit, er geen andere objecten in de buurt zijn, en er iemand anders ook boven op een andere berg top zit, en het optimale zend en ontvang omstandigheden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12km is een "line of sight" bereik. Dus zonder enige obstakels ertussen. Met een 5watt setje kan je zo'n 1,5-3km halen in dicht bebouwde steden. Ook dit kan enorm verschillen.... Soms haal je nog niet eens 1km.........Die 12 km haal je nooit in de stad. En zeker niet met de Dark Grey kleur......omdat ik het een piskleur vind.....:D :D just kiddin'

Link naar reactie
Delen op andere sites

in shtf maakt het niks uit dus google op wattage verhogen voor je midland en google op richtantennes en anders zou ik beginnen met postduiven te trainen:p

bedankt voor de snelle reacties

het is duidelijk dat ik mijn doel niet ga halen wat is een goede (draagbare manier ) om 10-15 km teberijken in een woonwijk ik weet dat er door al vele post zijn gemaakt maar ik ben door de bomen het bos kwijt

 

gr darius

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...