Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Grootschalige zelfmoord onder bankiers?

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Inmiddels zijn er al 36 dode bankiers:   UPDATED LIST: 1) David Bird, 55, long-time reporter for the Wall Street Journal working at the Dow Jones news room 2) Tim Dickenson, a U.K.-based commu

Wat verdrietig om dit bericht te lezen. Hopelijk zijn de achtergronden van zijn problemen u bekend en lukt het u om de beslissing van uw zoon een plek te geven. Soms zijn problemen zo zwaar

Ik denk dat er momenteel ook zat mensen rondlopen die een bankier wel zouden willen helpen ..... klein duwtje is genoeg.:p

Feit is dat het allemaal gewoon door gaat met een paar nieuwe regels, maar nog steeds belachelijke salarissen en bonussen totaal niet in verhouding tot de salarissen van de overige medewerkers.

Wij adviseren om u niet te emotioneel gehecht te raken aan uw geld.

zie nu pas dat die GS zin helemaal niet klopt, bovendien was dit patroon al lang opgemerkt vorige week door oa dit forum en anderen

Yep ik heb al even gezocht naar het draadje, maar ik kan het -zoals wel vaker- niet meer vinden.

:cool:

En hoeveel mensen die door de banken genaaid zijn en in de problemen zijn gekomen, hebben er al een eind aan gemaakt?:mad:

Ik weet dat men in NL voorzichtig is met in het nieuws brengen van zelfmoorden, want dat zou een golf van nog meer zelfmoorden kunnen veroorzaken.

Doet het al.

Maar daar wordt niet over gesproken. Dat is een kwestie van doodzwijgen.

Andere zelfmoorden, zelf-euthanasieen, zijn om te voorkomen dat men in verzorgingshuis terechtkomt. Er staat vandaag een mooi stuk over een echtpaar wat samen de dood in ging in de krant. http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3589845/2014/02/04/Bejaard-stel-koos-eigen-einde-en-ging-dansend-het-leven-uit.dhtml

Doet het al.

Andere zelfmoorden, zelf-euthanasieen, zijn om te voorkomen dat men in verzorgingshuis terechtkomt. Er staat vandaag een mooi stuk over een echtpaar wat samen de dood in ging in de krant. http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3589845/2014/02/04/Bejaard-stel-koos-eigen-einde-en-ging-dansend-het-leven-uit.dhtml

Ik heb het verhaal gelezen vanmorgen en vind het grote klasse van die mensen.

En hoeveel mensen die door de banken genaaid zijn en in de problemen zijn gekomen, hebben er al een eind aan gemaakt?:mad:

Ik weet dat men in NL voorzichtig is met in het nieuws brengen van zelfmoorden, want dat zou een golf van nog meer zelfmoorden kunnen veroorzaken.

Precies. Of het percentage zelfmoord plegende bankiers hoger is dan het percentage zelfmoord plegende burgers is nog maar de vraag..

In Spanje werden die cijfers wel bekend gemaakt, vorige week.

"Official figures show the number of suicides in Spain increased by 11.3 percent in 2012 from the previous year, reaching its highest level in the past years."

Na kanker de belangrijkste doodsoorzaak voor mensen tussen 25 en 34. Voor mannen van die leeftijd zelfs de belangrijkste.

In die leeftijdsgroep is 58% werkloos.

20% van alle Spanjaarden leeft onder de armoedegrens.

http://www.presstv.com/detail/2014/02/01/348672/spains-suicide-rate-at-record-high/

Doet het al.

Ik las het vandaag. Wat een waardige en mooie manier om te gaan. En dapper.

Kippenvel...

Als bankiers of politici er een eind aanwillen maken dan stel ik ze graag -en gratis- de hulpmiddelen daarvoor ter beschikking. De enige voorwaarde is dat ze nog actief moeten zijn. De voorkeur gaat uit naar Dexia/Belfius bankiers en CD&V politici. Go motherfuckers, go.

Bizar die stijging overal binnen de EU. Indirect is er natuurlijk geen hard bewijs dat dit komt door de crisis, maar we weten allemaal dat het ermee te maken heeft. Daarnaast vraag ik me af wanneer bijv. die twee oudjes er een einde aan maken of dit onder zelfmoord word gerekend of onder euthanasie omdat ze levensmoe waren?

Ik vermoed nl. dat steeds meer ouderen zelf de stekker eruit willen halen wanneer ze klaar zijn met hun leven.

Gisteren kregen we bericht dat een vroegere kennis van 6 hoog naar beneden is gesprongen. Zijn vrouw was 2 maanden geleden overleden en hij kon het leven niet meer aan in zijn eentje.

Het komt wel heel erg dichtbij.

Enkele jaren geleden heeft iemand zich verhangen die wij ook kenden. Hij had een goede baan maar was gescheiden en deze scheiding kostte hem heel veel. Zij wilde niet akkoord gaan met een eenmalige schikking en maandelijks haar geld krijgen. Hij heeft zich toen verhangen zodat zij niets meer krijgt nu.

Helaas zijn de bankiers dus het topje van de ijsberg, maar steeds meer mensen kiezen zelf voor hun einde. Ik moet wel zeggen, dat er erg veel lef voor nodig is.

Als bankiers of politici er een eind aanwillen maken dan stel ik ze graag -en gratis- de hulpmiddelen daarvoor ter beschikking. De enige voorwaarde is dat ze nog actief moeten zijn. De voorkeur gaat uit naar Dexia/Belfius bankiers en CD&V politici. Go motherfuckers, go.

Naar draadje dit. Ik heb mijzelf niet op de wereld gezet, en ga mijzelf dus ook niet van het leven beroven. Ik snap dat bijna niemand nog gelooft. Dus dan kijk je uit je eigen waarneming naar je leven.

Heel akelig vind ik het om te lezen dat mensen toe juichen hoe bankiers maar moeten springen en zelfmoord plegen! Het zijn ook gewoon mensen, en niets is zo veranderlijk dan een mens! Die zelfde bankier kan ineens een ander doel in zijn leven krijgen en een heel bijzonder mens worden! Dat is toch zonde om iemand geen tweede kans te gunnen! En een mens is niet zijn gedrag, dus moet hij om zijn gedrag maar zelfmoord plegen? Jump mothrfcker jump?! Ziek!

• Leuk 1
Naar draadje dit. Ik heb mijzelf niet op de wereld gezet, en ga mijzelf dus ook niet van het leven beroven. Ik snap dat bijna niemand nog gelooft. Dus dan kijk je uit je eigen waarneming naar je leven.

Heel akelig vind ik het om te lezen dat mensen toe juichen hoe bankiers maar moeten springen en zelfmoord plegen! Het zijn ook gewoon mensen, en niets is zo veranderlijk dan een mens! Die zelfde bankier kan ineens een ander doel in zijn leven krijgen en een heel bijzonder mens worden! Dat is toch zonde om iemand geen tweede kans te gunnen! En een mens is niet zijn gedrag, dus moet hij om zijn gedrag maar zelfmoord plegen? Jump mothrfcker jump?! Ziek!

Je bent een mooi mens. Maar die bankiers en corrupte politici hebben wel mooi mijn zuur verdiende spaarcenten letterlijk in rook laten opgaan. Dat grapje heeft me 6000€ gekost. Ik ken er die voor minder klappen uitdelen. Dus eerst mijn centen terug, daarna praten we over mededogen. Ziekelijke criminelen zijn het die misschien in de grond niet slecht zijn. Het probleem is dat je ze er eerst in moet krijgen.

Je bent een mooi mens. Maar die bankiers en corrupte politici hebben wel mooi mijn zuur verdiende spaarcenten letterlijk in rook laten opgaan. Dat grapje heeft me 6000€ gekost. Ik ken er die voor minder klappen uitdelen. Dus eerst mijn centen terug, daarna praten we over mededogen. Ziekelijke criminelen zijn het die misschien in de grond niet slecht zijn. Het probleem is dat je ze er eerst in moet krijgen.

Ik ben echt geen mooi mens, er zijn mensen die mijn bloed wel kunnen drinken, en terecht. Zo ken ik ook nog wel een paar individuen die ik wel iets kon aandoen, maar ik heb mogen ervaren dat mensen echt kunnen veranderen, en dan is het zonde om voor fouten, iemand aan te zetten zelfmoord te gaan plegen. Misschien is bewustwording wel de oplossing. ik weet het ook niet hoor, ben verre verre van perfect.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...